• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ oke, slaap lekker x]

    Danny

    Drew bijt zacht op mijn lip en trekt me dichter tegen zich aan.
    Als ik had geweten dat met een jongen zoenen zo leuk, uitdagend en ja, zelfs opwindend is, was ik al eerder homoseksueel geworden denk ik.
    Ik open mijn mond een stukje. Het lijkt of mijn lichaam nu verlangt naar... meer...



    -Lol ben pas net wakker xd-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik een half uurtje^^ Goodmorning, ook al is het al middag]
    Andrew
    Hij opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong gelijk naar binnen gaan. Ik zoek zijn tong met de mijne en begin ermee te spelen. Dit voelde zo goed, ik wit niet dat het zo lekker kon voelen, met die andere jongen was het gewoon een keer maar ik voelde niks, met Danny was het anders. Het voelde echt geweldig en mijn hele lichaam verlangde naar hem.

    Ian

    Ik spring ook op en kijk lachend naar Jayson. Grijnzend schreeuw ik mee met de muziek en begin raar te dansen. Het doet me weer even denken aan de bus reis. Ik schud mijn hoofd en grijns. Waarom zou ik niet raar kunnen doen? Er is niemand op dit onbewoonde eiland, behalve Austin, Isabella, Jasmine en Jayson. Ik moest mijn energie even kwijt raken!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik voel zijn tong met de mijne spelen.
    Mijn benen sluit ik strakker om zijn middel en ik duw mijn onderlichaam tegen het zijne.
    Ik haal mijn lippen even van de zijne af om op adem te komen, want mijn ademhaling is flink versneld nu. Ik leg mijn handen op zijn borstkas en kijk hem aan.
    "O mijn god, wat ik nu voel valt niet te omschrijven." Zeg ik zacht tegen hem en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik zie Ian al vrolijk opspringen en dansen. Ik doe vrolijk mee terwijl ik keihard meezing. Ik doe een gek dansje en het kan me niet schelen. De enige hier zijn mijn vrienden, en in de bus deed ik ook zo. Ik ben nou eenmaal gek.

    Andrew
    Hij sluit zijn benen strakker om mijn middel en duwt zijn onderlichaam tegen de mijne. Hij stopt even met zoenen en ik haal even adem. Mijn adem is versneld net zoals de zijne. Hij legt zijn handen op mijn borstkas en kijkt me aan.'O mijn god, wat ik nu voel valt niet te omschrijven.'zegt hij zacht en ik glimlach. 'Het voelt geweldig, er is geen woord voor'zeg ik hees terug en ik kijk hem lang aan.

    Isabella

    Grinnikend kijk ik naar de twee. Ik geef Austin een kus en spring dan ook op. Lachend doe ik met de twee gestoorde mee. Ook ik begin hard mee te zingen. Wel minder vals als de andere twee, maar zuiver kan je het niet noemen. Lachend kijk ik naar Austin en wenk hem ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk lachend naar de andere en zie dat Isabella me wenkt. ik spring vrolijk op en begin gek te dansen en meezingen. Ondertussen kijk ik lachend naar de andere en kan uiteindelijk niet meer zingen en dansen omdat ik zo hard moet lachen. Als ik iemand ons zo zou zien,wat niet kan omdat dit een onbewoond eiland is, zou die ons gelijk naar een gekkenhuis sturen.

    Danny

    "Het voelt geweldig, er is geen woord voor." Zegt Drew hees en kijkt me lang aan.
    Ik kijk hem terug aan.
    "Het voelt als meer dan geweldig." Zeg ik en duw plagend nog eens mijn onderlichaam tegen zijne aan.
    Mijn handen laat ik naar zijn buik gaan, naar zijn onderbuik, en daar laat ik ze liggen.
    "Mijn hele lichaam schreeuwt naar het jouwe." Zeg ik en kijk naar mijn handen op zijn buik.
    Glimlachend kijk ik weer omhoog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Het voelt als meer dan geweldig'zegt hij en duwt zijn lichaam nog eens tegen de mijne. Ik kijk hem aan en voel zijn hand naar mijn buik gaan,daarna naar mijn onderbuik waar die hem laat liggen. Een kreun ontsnapt en ik bijt op mijn lip.'Mijn hele lichaam schreeuwt naar het jouwe.'zegt hij en kijkt naar zijn hand op mijn buik daarna weer terug omhoog. 'Mijne ook naar het jouwe'zeg ik en druk mezelf wat dichter tegen hem aan.

    Isabella

    Lachend laat ik me in het zand vallen. 'Jongens stop... Ik heb buikpijn van het lachen.' Ik kijk lachend naar de lucht en leg mijn handen op mijn buik. Ik rol door het zand en kan niet meer stoppen. Ik begraaf mijn hoofd in mijn handen en lach luid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk lachend naar Isabella en dans vrolijk door. Expres begin ik nog harder te zingen en begin zelf ook hard te lachen. Ik kijk lachend naar Ian en dan naar Austin. Ik loop naar de koelbox en pak een blikje bier. Ik neem een paar slokken en dans vrolijk veder.

    Danny

     "Mijne ook naar het jouwe." Zegt Drew en drukt zichzelf dichter tegen mij aan.
    Ik voel vanalles door mijn lichaam gaan. Gevoelens die ik nooit echt heb gevoeld. Heb gehad; liefde.
    Ik druk mijn lippen hebberig op de zijne en kus hem ruw.
    Mijn mond open ik meteen een stukje en wacht. Mijn handen op zijn buik laat ik nog iets verder naar beneden zakken en ik laat mijn vingers achter zijn broeksrand hangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet even naar beneden, binnen 10 min terug]
    Andrew
    Hij drukt zijn lippen ruw op de mijne en opent zijn mond gelijk een stukje. Ik laat mijn tong met de zijne spelen en voel hoe zijn hand wat naar beneden zakt en bij mijn broeksrand blijft hangen. Ik kreun even en streel met mijn hand over zijn buik.