• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Een kreun ontsnapt uit Danny's mond en laat zijn handen over mijn rug gaan. Hij breekt de kus af en trek mijn shirt wat omhoog. Hij kijkt me vragend aan en ik knik een beetje. Ik glimlach naar hem terwijl ik veder over zijn buik streel.

    Danny

    Ik trekt Drew zijn shirt bij hem uit en gooi die naar de andere kant van het tentje.
    Zijn hand voel ik over mijn buik strelen. Ik kreun even en laat mijn hand over zijn ontblote rug gaan en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel zijn lippen weer op de mijne en ik open mijn mond iets. Ik laat mijn hand naar zijn onderbuik zakken en mijn andere haar laat ik door zijn haar woelen.

    Danny

    Ik laat mijn tong naar binnen glijden.
    Zijn hand over mijn buik lijkt te branden waar hij het aanraakt. Ik kreun weer even.
    Ik leg mijn handne op zijn kont en knijp er even in. Mijn tong speelt een spel om dominantie met de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik grijp met mijn handen zijn shirt vast en lik met mijn tong langs zijn lippen. Ik sluit mijn ogen en voel warme kriebels door mijn lichaam heen gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik stop de zoen even en trek in een snelle beweging zijn shirt uit. Daarna druk ik mijn lippen weer ruw op de zijne en open mijn mond. Ik duw mijn onderbuik tegen de zijne en streel over zijn blote buik.

    Austin
    ik open mijn mond en trek Isabella wat dichter tegen me aan. Ik laat mijn hand door haar haar strelen.

    Danny

    Hij trekt mijn shirt uit en drukt zijn lippen weer op de mijne. Een rilling gaat over me heen als hij zijn onderbuik tgen mijne drukt en hem ook nog een streelt.
    Ik breng mijn tong naar de zijne toe en kreun even.
    Dit is zooo opwindend! Ik trek even aan zijn broekrand en leg mijn handen dan weer op zijnnkont.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij trekt even aan mijn broekrand en voel daarna zijn handen weer op mijn kant. Een korte kreun ontsnapt en ik druk kusjes in zijn nek. Dit gevoel is gewoon niet te beschijven..

    Danny

    Ik voel zijn lippen in mijn hals en ik voel rillingen over mijn lichaam trekken. Ik doe mijn kin omhoog en kreun een keer.
    Ik knijp in zijn kont. Een vam mijn handen leg ik op zijn borskas en ik streel hem daar.
    "Dit is zo..." Ik kreun weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Lekker'maak ik zijn zin een beetje lachend af. Ik zet mijn lippen op de zijne. Ik laat mijn hand over zijn six-pack gaan en streel hem even over zijn wang.

    Danny

    "Lekker." Maakt hij mijn zin af.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik voel hoe hij mij streelt. En dan over mijn wang gaat.
    Ik kus hem terug en stop dan.
    "Eerder opwindend." Zeg ik en druk mijn lippen weer op zijne.
    Mijn hand streelt zijn borstkas weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Eerder opwindend.'zegt hij en drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik maak een instemmend geluidje tijdens het zoenen door en laat mijn hand zakken tot net iets onder zijn broeksrand.

    Isabella

    Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden. Met een hand streel ik zijn hand en de ander laat ik op zijn buik rusten. Genietend sluit ik mijn ogen en druk mezelf iets dichter tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik voel zijn hand tot iets onder mijn broekrand zakken.
    Ik duw mijn heupen omhoog tegen zijn hand aan.
    Mijn lippen nog steviger op de zijne drukkend en ik laat mijn hand naar zijn buik gaan.
    Daar streel ik hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.