• Kunnen Moderators ook geband worden?
    En Rutger?
    Het zou namelijk wel lol zijn als Rutger geband wordt x'D
    niet dat ik hem kán bannen, het zou alleen grappig zijn
    handige info voor de hacker x'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Maar foto's zijn leuk D:

    Neh, ik wil eigenlijk gewoon antwoord van jullie :3
    Die gaan daar geen antwoord op geven hoor, net als op het topic van Mitchell, volgens mij hebben ze nog geen idee wie die hacker is en als ze het weten gaan ze ons dat zeker niet vertellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Die gaan daar geen antwoord op geven hoor, net als op het topic van Mitchell, volgens mij hebben ze nog geen idee wie die hacker is en als ze het weten gaan ze ons dat zeker niet vertellen.

    Ja maar... Ik heb een andere vraag D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Errin schreef:
    (...)Die gaan daar geen antwoord op geven hoor, net als op het topic van Mitchell, volgens mij hebben ze nog geen idee wie die hacker is en als ze het weten gaan ze ons dat zeker niet vertellen.

    Op het topic van Mitchell is gereageerd.

    Misschien dat een andere mod het antwoord weet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh, soms zou ik wel willen dat sommige mods ontmod/geband zouden worden, maar ja. De meeste dromen zijn bedrog.


    SLOAN.

    Scandal schreef:
    (...)
    Op het topic van Mitchell is gereageerd.

    Misschien dat een andere mod het antwoord weet?

    I hope so :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ja maar... Ik heb een andere vraag D:
    En die vraag zullen ze waarschijnlijk niet beantwoorden. (:
    Weten ze het zelf wel en ik denk niet dat ze het zullen uittesten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, zowel Rutger als de mods kunnen niet geband worden. Mocht een mod wel een ban moeten krijgen, dan zullen ze ook meteen ontmod worden. Neem aan dat ze dan ook ontmod zullen blijven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nee, zowel Rutger als de mods kunnen niet geband worden. Mocht een mod wel een ban moeten krijgen, dan zullen ze ook meteen ontmod worden. Neem aan dat ze dan ook ontmod zullen blijven.

    Oh.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis