• Ik heb mijn haar laten uitföhnen dus ik ging zo even van dit haar naar dit, dit en dit haar. En ik wil het voor altijd hebben (cat) maar dat gaat niet want als ik mijn haar was komen de krullen terug, als ik het nooit meer zou wassen wordt het veel te vettig. Wat vinden jullie het mooist?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:05 ]


    Owl you need is love.

    JUKEB0X schreef:
    Op de laatste foto ziet je bless er heel erg uitgedroogd/kroezelig uit. Dan vind ik de eerste foto (dus met krullen) mooier. (:


    - The last look back is black -

    Assassin schreef:
    Ik vind dit echt mooi bij jou staat eigenlijk. Beide wel, maar ik ben een grotere fan van stijl haar.

    Daar sluit ik me bij aan.

    Assassin schreef:
    Ik vind dit echt mooi bij jou staat eigenlijk. Beide wel, maar ik ben een grotere fan van stijl haar.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat krullen je heel erg mooi staan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind de krullen veel mooier. c:

    Assassin schreef:
    Ik vind dit echt mooi bij jou staat eigenlijk. Beide wel, maar ik ben een grotere fan van stijl haar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krull schreef:
    Krullen =3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jij bent mooi D:
    En krullen staan jou het mooist :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben juist jaloers op jou!
    Ik heb steil haar zonder volume. Ik moet elke dag super veel haarlak aan alle kanten van mijn haar spuiten en dan nog valt het na een tijd weer plat. :/ En da's lelijk want ik heb een ronde kop. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Damn! Alles staat je mooi joh! :3


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind op de laatste foto je haar er minder natuurlijk uitzien, een beetje uitgedroogt, dus ik ga voor je natuurlijke krullen. Die passen ook het beste bij je gezicht vind ik.. :X maar ik vind de andere kapsels ook mooi hoor :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    JUKEB0X schreef:
    Op de laatste foto ziet je bless er heel erg uitgedroogd/kroezelig uit. Dan vind ik de eerste foto (dus met krullen) mooier. (:


    comfort in c h a o s

    Ik zou het afwisselen(:


    Food.

    Ik vind het allebei erg mooi, maar met het stijle haar lijk je, naar mijn mening, ouder. (:


    Save me from myself.

    Krullen zijn gaaf :].


    No growth of the heart is ever a waste