• Aangezien ik vanaf vandaag officieel vakantie heb (whoop whoop zelfs tot 6 januari) ging ik de top 2000 eens luisteren.

    Ik ben al heel de dag wat aan het prullen op mijn kamer met muziek op standje duizend en mee zing modus aan.

    Het begon eerst wat random, toen ging ik liedjes uitzoeken, want ik wil het wel kunnen meezingen. Net voor ik moest werken eindigde ik met alle liedjes waarop ik ooit gedanst op heb met dansles en momenteel ben ik bij de Mama Mia/ Abba aanbeland. the Greatest Showman en High School Musical komen ook vaak voorbij.

    Bij die laatste moest ik een beetje lachen, want waarom kan ik dat nog altijd mee zingen XD

    Dus wat zijn jullie liedjes die je terug brengt naar 'vroeger' of waar wordt jij ontzettend blij van en zing je mee?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tja, je hebt ze zo vaak gezongen. Die gaan echt je hoofd niet meer uit :P

    Als ik liedjes heb naar vroeger; Chipz of Toy box of Aqua. Vengaboys
    Backstreet Boys, Five, Nsync. K3 of course.

    Dit soort dingen luisterde ik veel als kind. Ik zal er vast ook nog een hele hoop vergeten (':
    Maar ik vind 90's en zero's daarom heel leuk om te luisteren ook (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn vader luisterde vroeger heel veel naar jaren 80 muzikanten als Guns n' Roses, Bruce Springsteen, Bon Jovi etc.
    Ik heb zelf de jaren 80 nooit meegemaakt (obviously), maar toch heeft die muziek voor mij de meeste nostalgie.
    Sowieso vind ik heel veel muziek uit de 80's leuk.

    Oh en Chipz, zoals hierboven vermeld. Ik was een die hard Chipz fan vroeger en toen ik ze vorig jaar zag op de Foute Party in de Brabanthallen, was ik weer even een klein kind!
    Zéker toen ik hoorde dat je met ze op de foto kon, maar dat ik dat net gemist had omdat ik naar de toiletten was.


    Tell me about it, stud.

    Zoals hierboven ook al gezegd wordt. Zodra ik een nummer van Ch!pz hoor begin ik gelijk mee te zingen en stukjes mee te dansen als ik die weet mee te dansen. (:

    Heel veel nummers uit de 00's, 90's, 80's 70's en misschien wel 60's kan ik wel meezingen en brengt me terug naar mijn kinder tijd, aangezien mijn ouders vaak dat soort nummers op zetten. n.n

    [ bericht aangepast op 23 dec 2020 - 22:52 ]

    Ik heb inderdaad hetzelfde als wat hierboven al gezegd is. Toevallig luister ik zelf ook veel naar The Greatest Showman de laatste tijd!

    Verder brengen One Direction, The Wanted, Olly Murs en Gavin DeGraw me ook altijd weer terug naar een paar jaar geleden. Als we het echt hebben over kindertijd en wat mijn familie en ik luisterden, kom je inderdaad uit bij K3, Big Time Rush, High School Musical, Hannah Montana, maar ook Elvis Presley, The Rolling Stones, etc.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    Ik heb inderdaad hetzelfde als wat hierboven al gezegd is. Toevallig luister ik zelf ook veel naar The Greatest Showman de laatste tijd!

    Verder brengen One Direction, The Wanted, Olly Murs en Gavin DeGraw me ook altijd weer terug naar een paar jaar geleden. Als we het echt hebben over kindertijd en wat mijn familie en ik luisterden, kom je inderdaad uit bij K3, Big Time Rush, High School Musical, Hannah Montana, maar ook Elvis Presley, The Rolling Stones, etc.


    One direction is nog altijd mijn gewone muziek en ik weiger in te zien dat ook dat al weer gewoon oud is XD

    Maar bedankt allemaal voor de tips.
    Vandaag een High school musical marathon gedaan en wat is dat heerlijk en slecht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaaah wat leuk dit. En ook leuk dat iedereen die reageert zich zo herkent in de rest hihi! Toevallig heb ik deze week weer One Direction aangezet haha! Ik had ineens Little Things in mijn hoofd (ik viel ook van mijn stoel dat dat zo ineens ging én ik haast de hele tekst uit mijn hoofd kende) en ging het dus opzoeken en dan beland je zeg maar in een soort put met allemaal 1D muziek - yes I am proud of it, haha.

    Kindertijd-kindertijd moet ik inderdaad ook denken aan Chipz en High School Musical, maar wij verzamelden dus ook Hitzone-CD's, dus eigenlijk alle liedjes die daarop staan. Vgm staat er op één Jan Smit met Ik zie haar naam in de sterren, jep die kan ik ook meezingen. Marco Borsato a lot.

    En meer tienertijd moet ik denken aan (foute) club muziek? Casanova, Marco Borsato again (ik loef Ik leef niet meer voor jou, ZO HARD MEE ZINGEN). Herkenbaar?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit met mijn familie in Limburg nu en we hebben de hele dag de tv aan op de Top2000 Haha. dus heeerlijk nostalgisch met z'n alle want iedereen heeft zijn eigen favorieten haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.