• 1952: Vijf sterke, werklustige mannen van het kleine dorp Falls Spring worden door hun vriend Atticus Fletcher meegevraagd naar Egypte, om te graven naar lang verloren schatten. Vol goede moed vertrekken ze, maar pas na maanden stuiten ze op een verborgen tombe, begraven onder het zand. Met bruut geweld wordt de kamer geopend en een duistere beloning wordt onthuld. Oude olielampen, zover het oog reikt. Een vreemde hebzucht maakt zich meester van de delvers en in de nacht, ver weg van de ogen van anderen, zorgen ze ervoor dat de lampen in Falls Spring terecht komen. Maar een woord van waarschuwing zal hun geliefde thuishaven nooit bereiken, en zij ook niet.


    2012: De kleinkinderen van de "Verloren Vijf" hebben hun grootvader nooit gekend en alle dorpsleden houden het geheim van hun verdwijning angstvallig voor zich. Ze worden gemeden als de pest door hun leeftijdsgenoten, alsof ze een vloek met zich meedragen.
    Eén voor één ontdekken ze ergens in hun huis het enige dat nog van hun grootvaders overblijft; stoffige, doffe lampen.

    Be careful what you wish for, because you just might get it.


    In dit verhaal vinden de kleinkinderen van de delvers de lampen die hun grootvaders vroeger opgestuurd hadden naar Falls Spring. Ze komen tot de ontdekking dat er zich in de lamp een Djinn (genie, geest) bevindt. Maar wat als blijkt dat niet elke Djinn goede bedoelingen heeft?

    Rollen:

    De (klein)kinderen van Falls Spring (14-18 jaar):
    - Eadlin Hide Wilson - Sword
    - Aowynn Rune Savan - Cybele
    - Zyrea Yuna Castor - xEques
    - Grace Andy Salling - Nayade
    - Devlin Eogan Gleidigh - Gancanagh

    Broers, zussen van kleinkinderen:
    - Palmer Yue Gleidigh - Aria

    Goedaardige Djinns:
    vervullen wensen zo goed mogelijk, ze willen de mensen echt helpen en hebben geen verborgen agenda.
    - Tharis - Colt45
    - Ryo Kuvez - Zayngasm

    Kwaadaardige Djinns:
    willen ervoor zorgen dat de mensen hun vrij wensen, zodat ze machtig en rijk kunnen worden. Ze draaien en keren de woorden van de wensen die de mensen maken zodat de uitkomst van de wens negatief is.
    - Alice Grace Musirri - Paddo
    - Gabriëlla Xia Belle - Morticia
    - Ronin Ballin - Merlonie

    De kleinkind- Djinn koppels
    Zyrea - Ronin
    Devlin - Gabriëlla
    Eadlin - Tharis
    Aowynn - Alice


    Meedoen? Invullen:

    Volledige naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns):
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil posts van minimum 10 regels. Hier ben ik heel streng in. Wie minder dan 5 regels post krijgt een waarschuwing. Na drie waarschuwingen zet ik je uit het RPG,
    - Ruzies tussen personages mogen, hou het netjes tussen users,
    - 16 + is toegestaan, maar maak het niet te gortig,
    - Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven,
    - Eén rol per persoon (ik wil eventueel nog broers of zussen van de kleinkinderen toestaan, vermeld even of je daar interesse zou in hebben en de rollen voor de kleinkinderen al vol zitten),
    - Mensen die een Djinn willen: hou er een klein beetje rekening mee dat Djinns oorspronkelijk van Oosterse afkomst zijn,
    - Ik heb met roze en blauw aangegeven hoeveel jongens en meisjes er mogen zijn, zodat het in evenwicht is, hou je daar ook aan. Zijn de meisjes vol, dan zijn ze vol,
    - HAVE FUN!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, maar ik begin niet voor alle rollen ingevuld zijn.

    Ik vind het zelf ook vervelend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn aanbod om die goedaardige Djinn te spelen, telt nog steeds. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Van mij mag je, als Aria het niet ziet zitten om een jongen te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze heeft verder niks meer gezegd dus ik denk dat hij nog vrij is. Dan ga ik hem zo invullen. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Oeh, mag ik een mannelijke goedaardige Djinn reserveren? Dan vul ik 'm zo in.


    I can't define who I am.

    Vecht het uit met elkaar :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh sorry dat ik niet meer gereageerd heb. Ik zie dat je al bezig bent met invullen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nevermind, Zayngasm mag 'm wel. x3
    @Aria: ik ben er nog niet aan begonnen... hij is nog vrij. D:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:48 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Oh, trouwens Amy, als je echt wil meedoen mag je van mij wel nog iemand's zus aanmaken ofzo ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, ik ben zo blind ><
    Sorry, ergh het maakt mij niet uit hoor.


    I can't define who I am.

    Merlonie schreef:
    Nevermind, Zayngasm mag 'm wel. x3
    @Aria: ik ben er nog niet aan begonnen... hij is nog vrij. D:

    Haha, nee doe maar (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gancanagh schreef:
    Oh, trouwens Amy, als je echt wil meedoen mag je van mij wel nog iemand's zus aanmaken ofzo ^^

    Hahaha, neeee joh, want dan wordt heel de verhaallijn aangepast of zo, omdat er ineens een zus bij zit, toch?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, nee hoor, kijk maar even naar de regels ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wilde hem alleen nemen omdat er geen andere vrijwilligers voor waren, dus nu mag een van jullie hem gewoon. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Oké, vooruit dan, hahaha. Van wie mag ik de zus/zusje invullen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.