• Ik heb 4 dagen geleden mijn haar van bruin naar rood geverft. Wat vinden jullie dat me beter staat.

    Bruin;



    Rood:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rood.

    Ik vind persoonlijk bruin.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom kijk je zo arrogant? En rood.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bruin, al denk ik dat het nog leuker is als je wat vrolijker kijkt (:


    “Love is a contradiction.”

    Uneventful schreef:
    Waarom kijk je zo arrogant? En rood.

    Iedereen zegt dat ik arrogant kijk maar ik kan er niks aan doen ;s Het is ook totaal mijn bedoeling niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bruin, maar je kijkt inderdaad erg arrogant.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:35 ]


    Ex astris, sciencia

    Rood.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rood


    -

    Matheus schreef:
    (...)
    Iedereen zegt dat ik arrogant kijk maar ik kan er niks aan doen ;s Het is ook totaal mijn bedoeling niet.


    Misschien eens een glimlach proberen dan? :Y) En een goede foto van heel je gezicht, niet afgehakt.

    En on-topic, ik vind bruin mooier staan. Dat rode maakt je wat strenger en ordinair vind ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rood. Ik heb zelf ook rood gehad. Is wel vet, ja.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Bronte schreef:
    Bruin, maar je kijkt inderdaad erg arrogant.


    comfort in c h a o s

    Endure schreef:
    (...)

    Misschien eens een glimlach proberen dan? :Y) En een goede foto van heel je gezicht, niet afgehakt.

    En on-topic, ik vind bruin mooier staan. Dat rode maakt je wat strenger en ordinair vind ik.


    Hier is een hele van rood.


    Ik heb geen hele van bruin, maar ik lach wel (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is al beter (: Maar ik blijf bij wat ik zei, vooral omdat je huid volgens mij een roze ondertoon heeft, dan is rood minder mooi.
    Ohja, neem foto's niet meer van onderen met je hoofd omlaag maar gewoon van voren ;D Gewoon ontspannen kijken en lachen en voila, weg arrogantie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dat is al beter (: Maar ik blijf bij wat ik zei, vooral omdat je huid volgens mij een roze ondertoon heeft, dan is rood minder mooi.
    Ohja, neem foto's niet meer van onderen met je hoofd omlaag maar gewoon van voren ;D Gewoon ontspannen kijken en lachen en voila, weg arrogantie.

    Ik doe meestal gewoon recht hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    :Y) Bruin !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!