• Jaja, ik vroeg me af wat jullie van achtbanen vinden ;] Welke was jullei eerste, échte achtbaan, welke vonden jullie het engst of leukst etc.


    Ikzelf durfde nooit ergens in, de houten achtbaan vond ik al eng genoeg.. En toen ging ik in de El Condor in walibi, eerste achtbaan voor mij die over de kop ging en ook de eerste waarin je hing. GIllen dat ik heb gedaan! Haha :P

    Maar ik vind vrijwel alle achtbanen leuk zolang je niet té veel geklutst wordt, zoals ik tegenwoordig wel vindt in de El Condor, de Goliath vind ik dan toch leuker (: (Vooral met handen los, dan is het net alsof je er uit vliegt.)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind achtbanen echt heel leuk! Hoe sneller en hoe meer gekke dingen enzo, hoe leuker. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De eerste


    En de leukste was

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:55 ]


    Owl you need is love.

    Goliath was als goed is mijn eerste ;d
    Of het was die gele achtbaan geval in Slagharen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel eng, maar ook wel leuk :Y)
    Het engste vind ik die klik als je helemaal boven bent, net voor je naar beneden stort (denk aan die achtbaan in Bobbejaanland).


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hé, die van Owlish heten bij ons El COndor en Speed of Sound :P

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hou van achtbanen al zo lang dat ik me kan herinneren
    Welke ik het eerste in ging weet ik niet meer, zal wel een in efteling zijn.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik ben echt een enorm watje als het om achtbanen gaat. Mijn eerste achtbaan (en dan was er eentje voor vierjarigen) was in Nickland in Movie Park.


    En daarna ben ik nog in die van Jimmy Neutron geweest en dat was dan eng genoeg voor mij, maar wel heel leuk! Daar heb ik ervoor gezorgd dat die man de hele tijd twee ritjes moest doen in plaats van een xD


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    De alle eerste achtbaan over de kop waarin in ben geweest is de Tornado in hellendoorn.



    Ik zat toen in groep 7 & vond het echt verschrikkelijk eng, maar nu helemaal niet meer. Al krijg ik in de rij nog wel altijd kriebels, maar die adrenaline als je er eenmaal in zit is echt zoooo gaaf.

    NeverEnough schreef:
    De alle eerste achtbaan over de kop waarin in ben geweest is de Tornado in hellendoorn.

    Ik zat toen in groep 7 & vond het echt verschrikkelijk eng, maar nu helemaal niet meer. Al krijg ik in de rij nog wel altijd kriebels, maar die adrenaline als je er eenmaal in zit is echt zoooo gaaf.


    Die ziet er best heftig uit ja D:
    Ik was een gave achtbaan vergeten!




    Deze, je wordt écht afgeschoten, mijn god, ik rkeeg totaal geen lucht D: En al die lichten en je hoort Aerosmith spelen op de achtergrond en iedereen zat mee te schreeuwen met dat nummer, hahaha, echt awesome! En hij duurde nog lang ook, die rit! Dus je was niet binnen een minuut weer buiten :P

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn eerste was - denk ik - de Vogelrok in de Efteling. De vliegende Hollander - ook in de Efteling - is m'n favoriet. Gewoon de soundeffects, de achtbaan, het verhaal... Allemaal hartstikke goed gelukt.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind achtbanen echt heel erg gaaf. Ik heb er ook echt altijd van gehouden, al vanaf dat ik heel erg jong was. Ik wilde echt altijd óveral in.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik hou van over de kop gaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juli 2012 - 11:57 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Scandal schreef:
    Ik vind achtbanen echt heel leuk! Hoe sneller en hoe meer gekke dingen enzo, hoe leuker. :Y)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Yiall schreef:
    IK HOU VAN OVER DE KOP GAAN.

    Eerste échte achtbaan weet ik niet meer, zal vast in Hellendoorn zijn geweest, maar ik vond er een in het Heide Park bij Hamburg erg vet. En de Goliath of course.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo