• Jaja, ik vroeg me af wat jullie van achtbanen vinden ;] Welke was jullei eerste, échte achtbaan, welke vonden jullie het engst of leukst etc.


    Ikzelf durfde nooit ergens in, de houten achtbaan vond ik al eng genoeg.. En toen ging ik in de El Condor in walibi, eerste achtbaan voor mij die over de kop ging en ook de eerste waarin je hing. GIllen dat ik heb gedaan! Haha :P

    Maar ik vind vrijwel alle achtbanen leuk zolang je niet té veel geklutst wordt, zoals ik tegenwoordig wel vindt in de El Condor, de Goliath vind ik dan toch leuker (: (Vooral met handen los, dan is het net alsof je er uit vliegt.)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hou van achtbanen, vooral van houten achtbanen, maar omdat ik zo'n mietje ben, ben ik nog maar in één achtbaan geweest die over de kop gaan, dat was die in Moviepark Germany, die vond ik heel leuk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn eerste achtbaan was in Koningin Julianatoren, de leukste vind ik de Rokvogel in de Efteling. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mysterions schreef:
    Mijn eerste was - denk ik - de Vogelrok in de Efteling. De vliegende Hollander - ook in de Efteling - is m'n favoriet. Gewoon de soundeffects, de achtbaan, het verhaal... Allemaal hartstikke goed gelukt.


    En mijn favoriet is toch wel de Golliath c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Well, mijn eerste was heel dom eigenlijk, The Anubis Ride in Plopsaland, maar ik was nog jong xd
    Nee serieus, we gingen écht megarap en op het punt dat we helemaal boven waren en naar beneden moesten dacht ik echt serieus: Ik ga dood
    Ik was zo bang dat ik niet eens heb geschreeuwd xd

    De eerste van mij was volgens mij in slagharen zo'n trein geval :Y)
    Daarna was ik zo gek op achtbanen dat ik in walibi overal ingestapt ben haha'


    The walking dead <'3

    Ik vind de goliath de leukste en mijn eerste achtbaan met looping was de schroevendraaier of iets dergelijks, in Engeland.
    Oh en ik vind achtbanen echt supeleuk!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:05 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een attractie waar ik bang van heb moet nog uitgevonden worden. :Y)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hou van achtbanen die niet overkop gaan (:
    maar mijn eerste échte achtbaan was de Typhoon in Bobbejaanland.. Ik heb nog nooit zo hard gegilt. :d

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:12 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Pfoeh, de allereerste weet ik niet meer. Wél weet ik de eerste die over de kop ging en dat was de Space Mountain 2 in Disneyland Parijs.
    Wat was die ontzettend leuk! Toen was ik amper twaalf, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind achtbanen echt super!
    De allereerste keer dat ik overkop ging in een achtbaan was met the Typhoon in Bobbejaanland.

    Bleach schreef:
    Ik hou van achtbanen al zo lang dat ik me kan herinneren
    Welke ik het eerste in ging weet ik niet meer, zal wel een in efteling zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben ook een echte achtbaangek :D
    Het gevoel als je over de kop gaat, zo'n adrenalinekick :p


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    volgens mij was mijn eerste achtbaan de Superman in toen nog Sixflags, nu heet hij Xpress in Walibi XD

    ik ben al in zoveel parken geweest waar ze achtbanen hadden dat ik het me niet goed kan herinneren wat de eerste was.
    ik houd er heel erg van..

    mijn favo's zijn allemaal in Walibi, de Goliath, de Xpress (vanwege het vroegere Superman) en de Speed Of Sound :3

    de engste.. mmmm ik denk dat de El Condor word, maar daar ben ik nog niet in geweest.. voor de rest vond ik ze niet echt eng,, als ik me nu herinner.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:09 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn allereerste achtbaan was toen ik een jaar of 5-6 was in het Meli Park. Ik wilde er steeds opnieuw en opnieuw op.


    Nu is dit 'Dongo's race' geworden in Plopsaland. (cat)

    En nu hoe gekker de baan, hoe sneller hij gaat hoe leuker ik het vind.
    Achtbanen zijn gewoon top. :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Euh,mijn eerste achtbaan weet ik niet meer,maar het was iets in Bobbejaanland. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.