• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik word haast gek als er niet opgenomen wordt, en net wanneer ik wil opgeven hoor ik toch haar stem.
    "Wat?"
    Ik kan gewoon horen dat ze huilt en moet mijn best doen ook niet in tranen uit te barsten. Het is vreselijk hoe één duivel zo met iemand's relatie kan knoeien.
    "Fedea? Kan ik naar je toe komen? Ik wil- nee, ik moet je iets vertellen," zeg ik zachtjes. "Ik kan Faye meebrengen," bied ik aan.
    Ik ben niet arrogant genoeg om niet te beseffen dat ze closer is met Faye dan met mij, dus waarom zou ik het niet vragen?
    Met ingehouden adem wacht ik op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fedea? Kan ik naar je toe komen? Ik wil- nee, ik moet je iets vertellen. Ik kan Faye meebrengen."
    Ik snik even en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik wil alleen zijn."
    Ik kruip in een hoekje naast de deur wanneer ik niet binnengeraak.
    "Is hij nog daar?" vraag ik stil.
    Ik kan niet anders dan me toch zorgen maken. Trey is tot alles in staat. Ik kan mezelf wel wijsmaken dat het me niets kan schelen, maar toch is het zo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Als ik haar hoor snikken, wens ik niets harder dan dat ik haar zou kunnen troosten.
    "Nee, ik wil alleen zijn. Is hij nog daar?"
    Ik bijt even op mijn onderlip en twijfel.
    "Nee..." zeg ik zachtjes. "Nee, plots was hij verdwenen. Maarikzagwatergebeurdeenhetisnietzijnschuld," ratel ik voor ze de telefoon kan neer leggen.
    Ik laat mijn blik even tussen Rey, Liam, Eleanor en Faye dwalen. Ik ben echt een kip, ik had veel eerder iets moeten zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee...Nee, plots was hij verdwenen. Maarikzagwatergebeurdeenhetisnietzijnschuld."
    Ik snik even en zwijg een tijdje.
    "Goed, ik hoop dat hij verongelukt."
    Ik antwoord niet op haar laatste zin en hang op. Ik stop mijn gsm weg en leun met gesloten ogen tegen de muur. Veel helpt het sluiten van mijn ogen niet, de tranen blijven komen. Ik ga in mijn tas op zoek naar een zakdoek, en vloek wanneer ik hem helemaal moet omkieperen wanneer ik er geen vind. Mijn zoektocht naar een zakdoek houdt op wanneer ik een doosje zie dat ik al een tijd niet meer gebruikt heb. Hoewel alles in mijn hoofd wazig is, en er slechts 1 beeld blijft rondspoken, weet ik hoe laat het is. Ik laat het vallen en begin weer te snikken. Oh, geweldig gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Goed, ik hoop dat hij verongelukt."
    Ik haal mijn telefoon bij mijn oor vandaan en sta er verbaasd naar te staren.
    "Ze hing op," zeg ik verstomd.
    Ik knipper even en richt mijn blik op Faye.
    "Ze hing gewoon op."
    Ik knipper nog een keer. Ik kan het niet bevatten waarom ze niet wil weten wat er gebeurd is.

    Atreyu

    Na een tijdje gereden te hebben, parkeer ik mijn motor voor een winkel waar ik eerder vandaag al geweest ben. Ik slenter naar de deur en begin er vervolgens als een gek op te bonken.
    "Doe open!" schreeuw ik, zo luid ik kan.
    Het kan me niet schelen als ze straks de politie op me afsturen, ik moet het proberen.
    "Doe open, het is een noodgeval!" schreeuw ik terwijl ik mijn vuisten telkens weer op de deur laat neerkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ze hing op. Ze hing gewoon op."
    Ik kijk naar Cam.
    "Waar is ze? Is ze in problemen?"
    Dit is echt niet goed. En daarstraks was alles nog koek en ei.
    "Misschien was deze karaoke toch geen goed idee," zeg ik verontschuldigend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Waar is ze? Is ze in problemen? Misschien was deze karaoke toch geen goed idee."
    Ik haal mijn schouders op. Ik heb geen antwoord op zijn vraag, op geen enkele van de drie. Ik stop mijn mobiel weg en verberg me opnieuw in de veilige armen van Liam. Ik had het niet aangepakt zoals Fedea, denk ik. Ik ben er vrij zeker van dat Liam me nooit zou bedriegen. Hij springt nog liever voor een trein.
    "Ik weet het niet, Rey," antwoord ik nog.

    Atreyu

    Ik deins geschrokken achteruit als ik plots een vrouw in peignoir en met een kop vol krulspelden voor me staat. Smekend kijk ik haar aan.
    "Ik weet hoe laat het is," zeg ik met bevende stem. "Maar ik heb nu een ring nodig. Ik weet precies welke en ik wil u de drievoudige prijs betalen, maar laat me alsjeblieft binnen," smeek ik.
    Ik veeg snel nog een paar tranen weg en zie hoe de vrouw staat te twijfelen.
    "Je hebt vijf minuten om me die ring te tonen, jongeman," zegt ze streng. "En dat is alleen omdat ik vanmiddag zag hoe je met je meisje omging."
    Ik weet niet hoeveel keer ik dank u zeg, maar ik zorg ervoor dat ik nog minstens een minuut over heb om haar die ring aan te wijzen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik weet het niet, Rey."
    Beschermend leg ik mijn armen om Faye heen. Dat ook maar niemand zich in het hoofd haalt hetzelfde ons aan te doen.
    Ik druk zacht een kus op haar kruin en sluit mijn ogen even.
    "Kunnen we echt niets doen?"
    Ik kijk Cam en Liam aan.


    Fedea

    Ik laad snikkend mijn tas weer in en probeer nog een keer of ik binnen kan. Deze keer lukt het wel, en ik doe de deur achter me dicht. Ik loop meteen door naar de keuken, en pleur het doosje tampons de vuilbak in. Het liefste wat ik wil is het nu negeren. Eerst wilde ik het zo graag, en nu...
    Ik ga in de zetel liggen, met mijn armen om mijn middel. Ik begraaf mijn gezicht in een van de kussens en laat mijn tranen weer de vrije loop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Kunnen we echt niets doen?"
    Ik zucht even en haal mijn schouders op terwijl ik me dichter tegen Liam aan vlei.
    "Ik weet het niet," is aanvankelijk het enige dat ik weet te zeggen. "Ze zei niet waar ze was, maar wel dat ze liever alleen wilde zijn," voeg ik er aan toe.
    Ik zou niet weten wat ik kan doen om haar te helpen. En dat ik niet weet waar Atreyu heen is, helpt de zaak ook niet vooruit.

    Atreyu

    Exact drie minuten en twaalf seconden later - en zo'n achthonderd euro armer- sta ik weer naar een gesloten deur te kijken, maar deze keer wel met een klein doosje stevig in mijn hand geklemd.
    "Bedankt," breng ik nog zacht uit.
    Ik laat me tegen een muur zakken en wil net een sigaret opsteken als ik besef dat het geen nut heeft en ik nog meer in de penarie zit als Fedea merkt dat ik gerookt heb. Het zou ook nogal hypocriet zijn te verwachten dat zij geen alcohol drinkt maar vervolgens wel zelf een sigaret op te steken. Ik zucht even en leg het pakje naast me neer. Voor de gelukkige vinder.
    Ik hijs mezelf overeind en stop het doosje in de binnenzak van mijn jas, die ik vervolgens dicht rits. Ik stap terug op mijn motor en rijd nog wat rond in de hoop te kalmeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik weet het niet. Ze zei niet waar ze was, maar wel dat ze liever alleen wilde zijn."
    Ik zucht.
    "Gaan we anders naar huis? Hier blijven rondhangen heeft denk ik niet veel zin."
    Ik kijk hen aan.
    "Misschien is Fedea wel naar een van onze appartementen gegaan?"


    Fedea

    Wanneer het lijkt alsof ik helemaal opgedroogd ben, en ik geen traan meer kan laten, besluit ik een douche te nemen. Ik kleed me uit, leg de kleren op het bed en stap onder de warme douche. Het warme water op mijn gezicht doet pijn rond mijn ogen, maar ik trek het me niet aan. Nadien droog ik me af, en even twijfel ik wat ik aan trek. Ik leg alvast al mijn spullen bij elkaar, ik ben hier weg zodra het kan. En wanneer ik wil. Wat nu nog niet is. Ik zie het shirt dat ik daarstraks ook al aanhad op een stoel hangen. Ik neem het voorzichtig in mijn handen en zelfs zijn geur maakt me bijna weer aan het huilen. Toch trek ik het over mijn hoofd, en met een deken kruip ik in de zetel, waar ik na een tijdje in slaap val.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Gaan we anders naar huis? Hier blijven rondhangen heeft denk ik niet veel zin. Misschien is Fedea wel naar een van onze appartementen gegaan?"
    Ik knik zachtjes op zijn eerste vraag en schud mijn hoofd bij de tweede.
    "Ze is slim, Rey," zeg ik stil. "Als ze alleen wil zijn is ze vast niet ergens heen waar ze weet ons uiteindelijk tegen te komen."
    Ik laat mijn hand in die van Liam glijden en haak mijn arm in die van Eleanor, waarop ik ze beide met me mee trek. Het is inderdaad beter naar huis te gaan nu.

    Atreyu

    Na een tijdje sta ik toch voor de deur van mijn eigen gebouw en ik twijfel. Uiteindelijk ga ik toch naar binnen en terwijl ik de trap op wandel, bel ik tegen beter weten in naar Fedea. Ik blijf stokstijf staan als ik een bekend geluid hoor om het vervolgens als haar nieuwe ringtone te herkennen. Die hadden we deze middag samen uitgekozen. Ik druk snel af en ren zo snel ik kan de laatste vlucht trappen op. Wanneer ik de deur geopend heb, en haar in de zetel zie liggen, springen de tranen in mijn ogen. Ik sluit de deur zo stil mogelijk en hang mijn jas over de eenzit. Ik ga naast haar zitten en streel zachtjes door haar haren.
    "Hoe zou ik jou nou ooit kunnen bedriegen?" fluister ik tegen mijn slapende geliefde. "Ik ben toch niet gek? Hooguit prettig gestoord, maar dat doet er niet toe. Waarom liet je me niet vertellen dat zij mij kuste en niet andersom?"
    Ik ben er vrij zeker van dat ze me niet hoort, maar dat maakt het net makkelijker dat te zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ze is slim, Rey. Als ze alleen wil zijn is ze vast niet ergens heen waar ze weet ons uiteindelijk tegen te komen."
    Ik neem Faye bij de hand en loop achter Cam aan.
    "Naar huis zal ze ook niet gegaan zijn, en ik betwijfel het of ze naar Trey's appartement is."
    Ik kijk haar aan.
    "Ik weet het niet."


    Fedea

    Ik voel iets door mijn haren gaan, en met gesloten ogen wapper ik er even met mijn hand langs, denkend dat het een vlieg is.
    Ik mep ergens tegen en open mijn ogen wanneer ik merk dat het geen vlieg is. Ik kijk recht in het gezicht van Trey en krabbel recht.
    Ik spring de zetel uit en loop naar de slaapkamer.
    "Alles ligt klaar, ik ben al weg."

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:37 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kijk geschrokken naar mijn hand als ze er een mep op geeft. Die meid slaat elke keer harder dan ik me kan herinneren. Zodra ze haar ogen opent, krabbelt ze uit de zetel en maakt aanstalten om naar de slaapkamer te gaan.
    "Alles ligt klaar, ik ben al weg."
    Ik krijg zin om te gaan schreeuwen, maar ik weet dat het de oplossing niet is. In plaats daarvan, grijp ik haar bij de pols en zo hard als ik Caprice bij me weg wilde krijgen, zo stevig houd ik haar tegen me aan.
    "Niet voor je geluisterd heb," zeg ik strak. "Als je me dan nog steeds niet kunt zien kan je gaan, hoewel ik het niet zou willen," verzeker ik haar.
    Ik laat mijn arm om haar middel glijden, om er zeker van te zijn dat ze geen kant op kan en wel moet luisteren.
    "Zij heeft mij gekust, en niet andersom," maak ik eerst en vooral duidelijk. "Ze kwam naar me toe, vroeg of ik vrij was en ik wees haar af, meerdere keren. Toen zei ze letterlijk "Red je hier dan maar uit." En toen kuste zij mij. De enige reden waarom ik haar niet wegduwde is omdat ik niet wist hoeveel kracht ik kon gebruiken zonder haar te bezeren en jij me uiteindelijk te snel af was.
    Ik laat haar pols los, maar laat mijn arm wel om haar middel liggen, zij het wat losser.
    "Jij bent alles wat ik wil, Fé. De enige die ik wil."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik spartel tegen wanneer hij me tegen zich aan trekt.
    "Niet voor je geluisterd heb. Als je me dan nog steeds niet kunt zien kan je gaan, hoewel ik het niet zou willen. Zij heeft mij gekust, en niet andersom. Ze kwam naar me toe, vroeg of ik vrij was en ik wees haar af, meerdere keren. Toen zei ze letterlijk "Red je hier dan maar uit." En toen kuste zij mij. De enige reden waarom ik haar niet wegduwde is omdat ik niet wist hoeveel kracht ik kon gebruiken zonder haar te bezeren en jij me uiteindelijk te snel af was. Jij bent alles wat ik wil, Fé. De enige die ik wil."
    Ik kijk hem aan en voel de tranen weer in mijn ogen springen, maar deze keer niet van verdriet of woede.
    Ik sla mijn armen om zijn hals en druk overal waar ik maar bijkan kusjes, over zijn hele gezicht.
    "Het spijt me zo," zeg ik met bevende stem.
    Ik durf hem niet eens aan te kijken, dus staar ik maar naar de grond. Nerveus slik ik wanneer ik me herinner waar ik daarnet ben achtergekomen.
    "Trey, e-er is iets dat je moet weten..."
    Voorzichtig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik blijf een beetje verbaasd staan als ik plots haar armen om mijn hals voel. Haar lippen maken een reis over mijn hele gezicht en ik ben een beetje van mijn melk af door de plotse omwenteling. Niet dat ik klaag. Mijn armen glijden als vanzelf iets steviger om haar heen.
    "Het spijt me zo. Trey, e-er is iets dat je moet weten..."
    Ergens in mijn hoofd gaat er een rood alarmlampje branden en ik laat haar meteen los.
    "Wat, heeft ze je pijn gedaan? Waar?" vraag ik in lichtelijke paniek terwijl ik een arm vastneem en op zoek ga naar schrammen. Wanneer ik er geen vind, neem ik meteen de andere arm en bekijk haar gezicht ook even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.