• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Welterusten, xo]

    Faye
    "Kleren zoeken voor morgen, denk ik?" Dan herinner ik het me weer. De bruiloft. Ik knik enthousiast, aangezien ik maar al te graag wil helpen zoeken naar iets dat ermee door kan.
    "Maar het is nog vroeg." vult Rey zijn woorden aan. Tijd om op de klok te kijken heb ik niet, want vrijwel draait hij zich wat om waardoor hij boven me hangt.
    "We hebben nog tijd genoeg." Uitdagend kijk ik hem lipbijtend aan en beantwoord zijn kussen.
    "En waar dacht je dan aan dat mee op te vullen?" vraag ik grijnzend. Ik laat mijn vingers over zijn borstkas glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En waar dacht je dan aan dat mee op te vullen?"
    Ik grinnik wanneer haar vingers over mijn borst glijden, hoewel het me rillingen bezorgt.
    "Wat dacht je van verstoppertje spelen?"
    Lachend druk ik een kusje op haar lippen en kijk haar aan. Ik draai ons weer om, zodat zij nu vanboven ligt, en kijk haar vrolijk aan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Nog één keer slapen. Ik moet niet vergeten mijn klering te regelen en Atreyu te vragen om mijn getuigen te zijn."
    Ik druk nog een kusje in zijn hals en knik even.
    "Zullen we straks eerst de trouwringen gaan uitzoeken?" stel ik zachtjes voor. "En dan elke onze eigen kant uit, ik op zoek naar mijn jurk, jij je pak."
    Ik haal mijn gezicht uit zijn hals vandaan en kijk hem liefdevol aan. Ik kan niet geloven dat het morgen al zover is en toch kan het niet snel genoeg gaan.

    Atreyu

    Mocht ze niet knikken, dan had het huilen me angstig gemaakt maar nu is er geen twijfel mogelijk over haar antwoord.
    "Ja. Ja, ja, ja," bevestigt ze toch een keer.
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht en ik merk dat ik het zelf ook niet droog hou. Ik hou haar stevig in mijn armen als ze me om de hals vliegt en beantwoord haar kus maar al te graag.
    "Hoe-? Waarom?"
    Voor ik kan antwoorden, merk ik dat ze haar ogen op de ring gericht heeft en een opflakkering van herkenning passeert er in.
    "T-trey, is d-dat die ene...?"
    Opnieuw krijg ik niet de kans haar een antwoord te geven, want ze snoert me de mond door haar lippen op de mijne te drukken. Ik kus haar met zoveel passie, dat ik er even voor vrees vlam te zullen vatten. Mijn hart weet zichzelf eindelijk tot een trager tempo te brengen. Ik ben niet minder opgewonden, maar niet meer op een negatieve manier. Ik laat Fedea los en neem haar hand in de mijne, om zo de ring over de juiste vinger te schuiven. Hij past perfect. Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Laat ons zeggen dat we een andere juwelier moeten zoeken, want ik denk niet dat ik nog welkom ben na mijn nachtelijk bezoekje," zeg ik met een schamper lachje.
    Mijn lippen vegen over de hare terwijl ik haar weer omhels.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik weet niet hoe het hem lukt om de ring om mijn trillende vinger te schuiven, maar ik moet er alleen maar harder door huilen. Lachend doorheen mijn tranen kijk ik hem aan.
    "Laat ons zeggen dat we een andere juwelier moeten zoeken, want ik denk niet dat ik nog welkom ben na mijn nachtelijk bezoekje."
    Ik lach iets harder en veeg eerst mijn tranen weg en daarna die van hem. Ik zink even weg in zijn omhelzing en druk weer kleine kusjes op zijn lippen.
    "Oh God," zucht ik, terwijl ik een hand door mijn haren haal en weer een nieuwe lading tranen wegveeg.
    "Waarom?" vraag ik nog een keertje, nog steeds kijk ik hem verliefd aan.
    Mijn hart is nog niet bepaald van plan te kalmeren, en ik neem zijn hand in de mijne. Ik verstrengel onze vingers en kijk lipbijtend naar de ring om mijn vinger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh God. Waarom?" vraagt ze.
    Door haar te zien huilen, blijven de waterlanders bij mij ook maar komen en als ze mijn hand in de hare neemt moet ik ze toch echt even wegvegen.
    "Bleitsmoel," verwijt ik haar lachend.
    Ik haal mijn schouders even op als ik me bedenk dat ze vroeg waarom. Ik heb er geen idee van hoe ik dat moet gaan uitleggen. Volgens mij maakt het gebaar zelf wel duidelijk hoeveel ik van haar hou. En anders zou de blik in mijn ogen nu ook een grote verrader moeten zijn.
    Ik leg mijn vrije hand op haar wang en druk mijn lippen weer op de hare terwijl ik op mijn kont ga zitten en haar op mijn schoot trek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Bleitsmoel."
    Ik rol mijn ogen en veeg de tranen weg.
    "Jij moet veel zeggen."
    Lachend kijk ik hem aan en bijt even op mijn lip. Teder kus ik hem terug en sluit genietend mijn ogen. Wanneer ik zijn armen om me heen voel, kijk ik even verward, maar merk dat ik dan al op zijn schoot ben beland. Met een verliefde blik kijk ik in zijn ogen en haal mijn hand door zijn haren. Ik haak mijn vingers er voorzichtig in vast en druk mijn lippen weer op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Ik ga zo op zijn schoot zitten, met mijn benen om zijn middel, zodat onze bovenlichamen helemaal tegen elkaar gedrukt zijn. Nog steeds heb ik zijn hand in de mijne, en ik ben niet van plan los te laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik geniet er van, hoe ze haar vingers door mijn haren haalt en me tegelijk kust.
    "Ik hou van je."
    Ik leg mijn beide handen op haar rug, zodat ik er zeker van ben dat ze nergens heen kan. Al ben ik er nu vrij zeker van dat ze ook helemaal nergens heen zou willen.
    "Zeg het nog een keer?" vraag ik zacht.
    Ik wil het nog een keer horen, gewoon "ja". Ik had nooit maar dan ook nooit durven denken dat zo'n klein woordje me zo gelukkig zou maken. Maar aan de andere kant, ik had ook nooit gedacht dat ik iemand deze vraag zou stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zeg het nog een keer?"
    Ik kijk hem even aan.
    "Dat ik van je hou?"
    Ik giechel even en druk een kusje op zijn lippen.
    "Of dat je nu verloofd bent en met me opgescheept zit?"
    Met een brede grijns kijk ik hem aan en begraaf mijn gezicht in zijn hals. Ik voel zelfs de koude vloer niet eens, zo warm voel ik me. Ik druk een klein kusje in zijn hals en kijk hem weer verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat dacht je van verstoppertje spelen?" Ik grinnik als hij ons omdraait. Om het mezelf gemakkelijk te maken ga ik op zijn buik zitten, probeer me zo lichtgewicht te maken als dat kan. Kriebel met mijn vingertoppen over zijn lichaam en kantel bedenkelijk mijn hoofd.
    "Verstoppertje?" vraag ik nieuwsgierig nadat hij zijn lippen kort op de mijne heeft gedrukt. Ik bijt nadenkend op mijn lip, ergens weet ik heus wel waar hij op doelt, maar houd me liever dom.
    "En wat is het dan dat je verstoppen wilt, Rey?" zeg ik lachend, op diezelfde vragende toon.
    "Dit shirt," Ondertussen wijs ik op het shirt dat ik draag. "of dacht je misschien aan wat anders?" vraag ik uitdagend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Verstoppertje?"
    Ik kijk haar grinnikend aan wanneer ze het niet echt letterlijk opneemt.
    "En wat is het dan dat je verstoppen wilt, Rey? Dit shirt, of dacht je misschien aan wat anders?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik doelde letterlijk op verstoppertje als in een, twee, drie,..."
    Ik sluit mijn ogen en tel verder tot tien. Ik verstrengel mijn vingers in de hare en trek haar ietsje neer om haar gezicht dichter bij het mijne te brengen.
    "Wie niet weg is, is gezien," zeg ik zacht en open mijn ogen.
    Plagerig druk ik een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat ik van je hou? Of dat je nu verloofd bent en met me opgescheept zit?"
    Ik moet lachen om de grijns op haar gezicht die ze met zoveel gemak draagt en ril even als ik haar warme adem in mijn nek voel.
    "Dat laatste," zeg ik lachend.
    Ik laat me zachtjes achterover vallen en leg mijn vinger onder Fedea's kin zodat ik deze voorzichtig kan optillen. Ik druk mijn lippen weer op de hare en bijt er zachtjes een keer in. Mijn vrije hand glijdt over haar rug.
    De koele vloer is niet eens zo koel meer, niet vergeleken met hoe warm ik me vanbinnen voel. Het verbaast me zelfs dat er geen stoom afkomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat laatste."
    Lipbijtend kijk ik toe hoe hij zachtjes gaat liggen en me meetrekt. De vlinders in mijn buik gaan weer hevig tekeer, net zoals in het begin. Liefdevol kus ik hem terug en ik zucht even wanneer hij in mijn lip bijt.
    Met mijn duim streel ik zachtjes over zijn hand en kijk hem nog enkele seconden verliefd in de ogen voor ik antwoord geef.
    "Ja, ja, ja, ja, ja. Ik wil met je trouwen," zeg ik zacht.
    Ik plaats mijn lippen weer op de zijne wanneer een gelukzalig gevoel me overvalt. We gaan trouwen en we krijgen een kindje. Dolgelukkig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik doelde letterlijk op verstoppertje als in een, twee, drie,..." Ik grinnik en knik. Wacht geduldig totdat hij zijn ogen sluit en verder telt. Zin om op te staan heb ik niet, dus blijf ik keurig op mijn plek liggen en kus hem willend terug.
    "Wie niet weg is, is gezien," Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Volgens mij weet jij de regels van het spel niet, meneer. Anders had je wel mijn hand los gelaten, zodat ik me echt kon verstoppen." zeg ik en giechel even. Ik haal mijn hand door zijn haar voordat ik mijn lippen nog teder op die van hem druk.
    "Niet dat het uitmaakt hoor." voeg ik er nog aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Zullen we straks eerst de trouwringen gaan uitzoeken? En dan elke onze eigen kant uit, ik op zoek naar mijn jurk, jij je pak." Ik glimlach en knik. 'Ja goed idee.' Ik kus haar lippen teder en laat mijn vingers door haar haren glijden. 'Wat voor een soort ringen zou je mooi vinden?' Vraag ik.

    Rey

    "Volgens mij weet jij de regels van het spel niet, meneer. Anders had je wel mijn hand los gelaten, zodat ik me echt kon verstoppen. Niet dat het uitmaakt hoor."
    Ik grinnik.
    "Echt? Nou, het was niet de bedoeling om het spel te belemmeren."
    Grijnzend laat ik haar hand los.
    "Tenzij jij nog een andere versie van het spel kent, uiteraard?"
    Uitdagend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.