• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Het is de volgende dag.]

    Atreyu

    "Ehm, liefje? Ik ben te klein," giechelt Fedea plots.
    Ik kijk even op van mijn pan en zie dat ze inderdaad maar net aan het schap kan, maar wel net genoeg om het doosje te kunnen nemen.
    "Neem gewoon het eerste dat je pakken kan, wie weet kunnen we het ook gebruiken."
    Ik zet de pan van het vuur en ga achter haar staan. De ring haal ik uit mijn broekzak en hou hem in mijn hand achter mijn rug.
    "Fé, help me nou even, hoe heet die kerel nou?" zeg ik dan, terwijl ik boven haar uit naar het doosje reik zodat ze dit keer wel het briefje kan lezen. Ik neem mijn tijd om het doosje te nemen, want de echte prijs heb ik achter mijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen voor ik door heb wat er zo kriebelt in mijn gezicht. Het rode haar van Camargue kieteld in mijn gezicht. Ik grinnik zachtjes en strijk het haar weg. Ik aai over haar wang maar blijf liggen aangezien het ontzettend lekker ligt zo naast Cam.

    Fedea

    "Neem gewoon het eerste dat je pakken kan, wie weet kunnen we het ook gebruiken."
    Het doosje dat ik net kon voelen zet ik op het aanrecht neer zonder er veel aandacht aan te schenken en kijk hem aan.
    "Fé, help me nou even, hoe heet die kerel nou?"
    Ik neem het briefje weer vast.
    "W-willem. Ouwen ofzoiets? Je weet dat ik je geschrift niet kan lezen, Trey," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Hmmmmm," breng ik slaperig uit als ik iets op mijn wang voel.
    Ik wil het weg wrijven, tot ik merk dat het Liam's hand is. Ik leg mijn vingers op de rug ervan en open langzaam mijn ogen. Met een glimlachje kijk ik hem aan.
    "Goeiemorgen, meneer Sanz," zeg ik met een secretaressestem.
    Ik trek de dekens wat verder over me heen en kruip terug tegen hem aan om vervolgens een klein kusje op zijn lippen te drukken.

    Atreyu

    In de tekenfilms is dit het moment waarop ik begin te flippen en mijn hoofd ontploft. In de realiteit voel ik me zo wanhopig dat ik haast kan huilen als Fedea het doosje gewoon op het aanrecht zet zonder er naar te kijken en vervolgens verkondigt dat ze mijn handschrift niet kan lezen. Ik wéét dat ik onmogelijk zo'n onleesbaar geschrift heb.
    Ik zucht, mompel iets onder mijn adem dat ik nooit luidop zou zeggen in Fedea's bijzijn terwijl ik een noodplan verzin. Er zit maar één ding op.
    Ik ga op mijn knie zitten en zeg,
    "Als je maar weet dat dit de eerste en de laatste keer is dat ik je op een originele manier een aanzoek probeer te doen."
    Ondertussen haal ik mijn hand achter mijn rug vandaag zodat ze de ring kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Goeiemorgen, meneer Sanz," Ik glimlach. Camargue trekt de deken verder over ons heen en drukt een kusje op mijn lippen. Ik laat mijn armen rond haar middel glijden en trek haar dichter naar me toe. 'Goeiemorgen.' Mompel ik een beetje hees.

    Fedea

    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en doe nog een keer moeite om het briefje te lezen.
    "Wiljem. E-etmet. R.Ouwen."
    Ik kijk Trey aan, en ben even verward wanneer ik naar beneden moet kijken. Voor ik kan vragen of hij iets zoekt, begint hij zelf te praten.
    "Als je maar weet dat dit de eerste en de laatste keer is dat ik je op een originele manier een aanzoek probeer te doen."
    Ik weet niet exact hoe lang het duurt voordat zijn woorden tot me doordringen, maar tegen dat moment ben ik tegen de tafel gelopen, heb ik al twintig keer mijn hoofd geschud, is het briefje uit mijn handen gevallen en hangt mijn mond zowat open tot op de grond.
    "W-wat?" vraag ik nog een keer, om zeker te weten of ik het wel goed verstaan heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik geniet van de extra warmte die Liam's armen met zich meebrengen en verberg mijn gezicht in zijn hals.
    "Goeiemorgen," mompelt Liam hees.
    Ik ril even. Ik hou van zijn hese ochtendstem. Van mij mag hij elke drie uur een dutje doen als hij dan de hele dag zo zou klinken. Ik leg mijn handen op zijn borstkas en druk mijn lippen in zijn hals.
    "Nog één keer slapen," zeg ik met een klein stemmetje.

    Atreyu

    Ik schrik even als ze tegen de tafel loopt en kijk even naar het briefje dat ondertussen op de grond belandt is.
    "W-wat?" vraagt Fedea.
    Ik zucht nog een keer en haar gezicht alleen al zorgt er voor dat ik hier mijn amusement in begin te krijgen.
    "Wat zeggen ze ook alweer? Hoe slechter het aanzoek hoe beter het huwelijk?" grinnik ik. "Wiljem Etmet R. Ouwen. Wiljemetmetrouwen?" verklaar ik het briefje.
    Ik kijk haar met fonkelende ogen aan terwijl ik wacht op haar antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Nog één keer slapen," Ik glimlach naar haar en kus haar zelf ook nog eens. 'Nog één keer slapen' herhaal ik haar. 'Ik moet niet vergeten mijn klering te regelen en Atreyu te vragen om mijn getuigen te zijn.'

    Fedea

    "Wat zeggen ze ook alweer? Hoe slechter het aanzoek hoe beter het huwelijk? Wiljem Etmet R. Ouwen. Wiljemetmetrouwen?"
    Ik zak met een plof op mijn knieen, zodat ik ongeveer op ooghoogte met hem ben, en kijk hem in zijn ogen. Zacht begin ik te knikken, snik een keer en merk dat ik begin te huilen.
    "Ja," zeg ik met bevende stem.
    "Ja, ja, ja."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en trek hem tegen me aan. Na nog een aantal keren snikken, neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk een lange, liefdevolle kus op zijn lippen, gevolgd door kleine kusjes.
    "Hoe-? Waarom?" vraag ik hoofdschuddend.
    Lachend doorheen de tranen kijk ik hem aan. Mijn blik glijdt naar de ring in zijn hand, en ik merk dat hij me vaag bekend voorkomt. Ik neem even Trey's gezicht in me op, en kijk weer naar het juweel.
    "T-trey, is d-dat die ene...?"
    Voor hij me kan antwoorden, druk ik mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Slaperig wrijf ik in mijn ogen, heb moeite deze te openen, maar als ik dat toch uiteindelijk doe kijk ik vertederd naar het gezicht van Rey. Hij slaapt nog, tenminste, dat denk ik, of hij doet zich zo voor.
    Een zucht verlaat mijn lippen waarna ik me nog even neer laat zakken en doorneem wat er gisteren wel allemaal niet is gebeurd, een ongelofelijk vreemde, maar vooral lange dag.
    Hierna druk ik mijn lippen zachtjes op Rey zijn voorhoofd, voordat ik de dekens van me afsla en het bed uitstap. Ik pak het dichtstbijzijnde shirt dat ik kan vinden om dat over mijn hoofd te trekken, een exemplaar van Rey, hierna wandel ik de keuken in om ontbijt klaar te maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik voel een paar lippen op mijn voorhoofd, en tegen wanneer ik mijn ogen geopend heb, zie ik Faye nog net de slaapkamer uitlopen. Ik sta snel recht, rek me even uit, en loop haar achterna, de keuken in. Morrend leg ik mijn armen om haar middel, en voor ze fatsoenlijk iets van voedsel kan nemen, heb ik haar alweer mee naar de slaapkamer getrokken. Ik leg haar op het bed neer en kruip tegen haar aan.
    "Faye hier blijven, lekker warm," zeg ik zacht.
    Ik grinnik even en belaad haar gezicht met kusjes.
    "Goedemorgen, schoonheid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk even op als ik twee armen rondom mijn middel voel. De kans om naar iets te grijpen heb ik niet, want meteen word ik al teruggetrokken naar de slaapkamer.
    "Faye hier blijven, lekker warm," Ik grinnik, zak weer onderuit op het matras en sla de dekens over ons heen.
    "Goedemorgen, schoonheid." Ik beantwoord één van zijn vele kusjes en geniet dan even van het moment voordat ik hem beantwoord.
    "Jij ook goedemorgen. Heb je goed geslapen?" vraag ik hem dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Jij ook goedemorgen. Heb je goed geslapen?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Perfect. Maar toch ben ik blij dat ik weer wakker ben."
    Ik druk een kusje op haar neus en trek haar tegen me aan.
    "Jij?"
    Ik streel zachtjes door haar haren en leun met mijn voorhoofd tegen het hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké, wtf is dit voor shit. Ik maar wachten totdat dat lampding oranje wordt, hij werd dit dus niet.. Fml.]

    Faye
    "Perfect. Maar toch ben ik blij dat ik weer wakker ben. Jij?" Ik knik insgelijks en wrijf even in mijn ogen. Ik voel zijn vingertoppen over mijn hoofdhuid glijden, kus hem passioneel als antwoord.
    "Zeker, anders kon ik dat niet doen." grinnik ik en geniet van de warmte die niet alleen het bed, maar ook Rey uitstraalt.
    "Wat staat er op de planning, vandaag?" vraag ik dan nieuwsgierig, me afvragend of hij iets weet en laat mijn hoofd op het kussen zakken, te lui om het omhoog te houden. Glimlachend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeker, anders kon ik dat niet doen. Wat staat er op de planning, vandaag?"
    Ik denk even na.
    "Kleren zoeken voor morgen, denk ik?"
    Ik kijk haar even aan.
    "Maar het is nog vroeg," mompel ik.
    Ik trek haar nog dichter tegen me aan. Ik druk kleine kusjes op haar lippen, en draai ons wat om, zodat ik boven haar hang.
    "We hebben nog tijd genoeg."

    [Ik ga slapen ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.