• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik moet lachen om haar gegiechel. Het is aanstekelijk. Als ze haar armen omhoog doet, trek het t-shirt dat ze aan heeft uit. Veel kledij blijft er zo niet meer over. Van mij mag ze vaker in dat shirt rond lopen.
    Ik heb even niet door wat er gebeurd is, als ik plots onder haar lig, maar ik vind het zeker wel prettig.
    "Jij bent vrolijk," merk ik op, tussen het kussen door.
    Terwijl zij zich concentreert op de rand van mijn broek, breng ik mijn lippen naar haar hals en bijt er zachtjes even in. Vervolgens blaas ik een lokje haar weg en druk kleine kusjes op haar zachte huid, terwijl mijn handen haar rug strelen.

    Camargue

    "Van Trey," hoor ik Rey plots zeggen.
    Ik frons een beetje en kijk even achter me om tot de conclusie te komen dat hij zijn mobiel in zijn handen heeft en dus hoogstwaarschijnlijk een sms ontvangen heeft van Atreyu. Ik spits mijn oren en luister aandachtig als hij de inhoud ervan aan Faye voorleest.
    "Dus toch."
    "Ik zei het toch. Die twee kunnen vast niet lang boos op elkaar zijn. Gelukkig ook maar."
    Ik haal opgelucht adem en voel hoe mijn lichaam zich ontspant. De waarheid is dat ik geen oog had dicht gedaan mocht ik niet geweten hebben dat ze beiden veilig waren. Ik ken ze nog niet zo lang, maar de nieuwelingen worden altijd snel opgenomen en opgevangen.
    "Pfoeeh," breng ik uit, niet wetend wat zeggen, gezien Faye zo'n beetje mijn mening verwoord heeft. "Ze moeten niet te vaak ruzie maken," voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jij bent vrolijk."
    Ik haal even mijn schouders op en kijk hem lachend aan.
    "Waarom zou ik niet vrolijk zijn? Ik hou van jou, jij houdt van mij, en we krijgen een kindje," fluister ik zacht.
    Ik streel even met mijn neus langs de zijne en druk mijn lippen liefdevol op die van hem. Behendig maak ik zijn broeksknoop los en laat mijn hand even over zijn kruis glijden. Ik bijt zacht op zijn lip en sluit genietend mijn ogen.
    "Je hebt teveel kleren aan, liefje," zeg ik zacht en giechel weer even.


    Rey

    "Ik zei het toch. Die twee kunnen vast niet lang boos op elkaar zijn. Gelukkig ook maar."
    "Pfoeeh. Ze moeten niet te vaak ruzie maken."
    Ik grinnik even.
    "Ik had wel verwacht dat het niet lang ging duren. Die ruzie dan. Je had Trey's blik moeten zien toen ze op dat podium stond."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waarom zou ik niet vrolijk zijn? Ik hou van jou, jij houdt van mij, en we krijgen een kindje. Je hebt teveel kleren aan, liefje," zegt ze tussen het kussen door. Ik lach even en leg mijn hand op de hare.
    "Dan moet je me er van verlossen. Ik help je wel even. Kijk, dat is een knop, en dat is een rits," lach ik terwijl ik haar hand naar de respectievelijke plaatsen breng.
    Ik druk mijn lippen op de hare, maar kan een lach niet onderdrukken. Ik laat een hand in haar nek glijden en laat mijn vingers met haar lokken spelen. Voor geen geld ter wereld laat ik haar nog gaan. Desnoods bind ik haar vast.

    Camargue

    "Ik had wel verwacht dat het niet lang ging duren. Die ruzie dan. Je had Trey's blik moeten zien toen ze op dat podium stond."
    Ik knik even. Die heb ik ook gezien, Atreyu stond namelijk vlak naast Liam. Ik pauzeer even en ga op mijn tippen staan om Liam een kusje op zijn wang te geven. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit al zo geruzied hebben en ben er stiekem blij om ook.
    "Maar ik krijg dus niet te horen hoe jullie een koppel geworden zijn?" vraag ik liefjes aan Rey terwijl ik naar Faye kijk.
    Tja, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dan moet je me er van verlossen. Ik help je wel even. Kijk, dat is een knop, en dat is een rits."
    Grinnikend maak ik zijn broek los, en trek hem langzaam uit. Mijn lippen dwalen even af van zijn lippen, en ik plaats kusjes op zijn borst, naar zijn onderbuik, tot net boven zijn boxer.
    "Je zegt het maar wanneer je het niet meer leuk vindt."
    Giechelend druk ik mijn lippen op de zijne en druk mijn lichaam tegen het zijne aan. Mijn hand verdwijnt intussen in zijn boxer, die ik ook een stukje naar beneden getrokken heb, en zachtjes streel ik over zijn penis.


    Rey

    "Maar ik krijg dus niet te horen hoe jullie een koppel geworden zijn?"
    Grinnikend kijk ik naar Faye, en dan weer naar Cam.
    "Hmm, nee, ik dacht het niet."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Sorry, zusje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grinnik als ze mijn broek begint los te maken en hem uit trekt. Net wanneer ik haar wil kussen, ben ik haar kwijt. Ik ril even, als ik haar lippen naar beneden voel dwalen.
    "Je zegt het maar wanneer je het niet meer leuk vindt."
    Net wanneer ik wil antwoorden, merk ik dat haar hand in mijn boxer glijdt. Ik zucht even tegen haar lippen aan en bijt er zachtjes op.
    "Je kan ook gewoon zeggen dat ik mijn mond moet houden," zeg ik met een klein lachje. Ik sluit mijn ogen en breng mijn lippen weer naar haar hals terwijl ze me streelt.

    Camargue

    "Hmm, nee, ik dacht het niet. Sorry, zusje."
    Ik weet gewoon dat ik haast groen moet zien van curiositeit en nijdigheid. Ik wil het gewoon weten, is dat dan zoveel gevraagd? Ik hoef toch niet te weten hoe vaak ze al gebatst hebben? Liever niet zelfs.
    Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de overgang van ruzie maken in de auto tot koppel.
    "Lul," mompel ik onder mijn adem, maar toch kan ik me niet inhouden van lachen. "Nou dan mogen jullie het van Liam en mij ook niet weten," zeg ik flauwtjes.
    Ondertussen is er van de nijdigheid geen sprake meer en moet ik er hartelijk om lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je kan ook gewoon zeggen dat ik mijn mond moet houden."
    Ik schud mijn hoofd en zucht even wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst. Ik trek even weg, en plaats mijn lippen weer op de zijne, terwijl ik langzaam zijn boxer uittrek.
    "Flinke jongen," fluister ik speels en kijk hem giechelend aan.
    Langzaam laat ik mijn vingers over zijn lichaam glijden, richting zijn kruis, waar ik na een tijdje mijn hand om zijn penis leg en hem liefdevol aftrek. Nog steeds druk ik kleine kusjes op zijn lippen.


    Rey

    "Lul. Nou dan mogen jullie het van Liam en mij ook niet weten."
    Ik grinnik.
    "Eigenlijk wilde ik het ook niet eens weten."
    Lachend kijk ik haar aan en haal mijn schouders op.
    "Het kwam gewoon," zeg ik heel eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Tijd om een pruillip te trekken heb ik niet, als ze aangeeft dat ik haar hals niet mag kussen, want al snel plaatst ze haar lippen weer op de mijne.
    "Flinke jongen," fluistert ze terwijl ook mijn boxer er moet aan geloven.
    Mijn adem stokt even als ze me begint af te trekken en ik trek haar helemaal tegen me aan.
    Smekend lik ik even over haar lippen terwijl er me een kreun ontsnapt. Als ik nog niet opgewonden was, dan ben ik het nu wel. Ik kan nog steeds niet bevatten dat Fedea beweert geen ervaring te hebben. Ze weet anders goed genoeg hoe ze me gek kan krijgen.

    Camargue

    "Eigenlijk wilde ik het ook niet eens weten. Het kwam gewoon."
    Ik lach mysterieus bij die eerste zin. Misschien is het inderdaad beter dat ik niet uitweid over de details. Dan zet ik een verbaasd gezicht op en schud mijn hoofd.
    "Je kwam gewoon? Arme Faye," plaag ik.
    Ik grinnik even en neem Liam's hand wat steviger in de mijne. Ik kijk hem even aan en glimlach dan weer naar Rey.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik open mijn mond een stukje wanneer hij over mijn lippen likt, en laat mijn tong zachtjes langs de zijne strelen. Mijn duim streelt even over zijn eikel en ik kijk hem speels aan.
    "Ik hou van je," fluister ik stil.
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen, waarna ik zijn mond verlaat, en me weer een weg baan met mijn lippen, naar zijn onderbuik en kruis. Ik druk enkele kusjes net onder zijn navel, en druk dan voorzichtig enkele kusjes op zijn erectie.


    Rey

    "Je kwam gewoon? Arme Faye."
    Ik rol mijn ogen en kijk haar hoofdschuddend aan.
    "Nee, het 'leuk vinden', het verliefd zijn."
    Ik kijk even naar Faye en druk een kusje op haar lippen.
    "Dat kwam gewoon vanzelf."
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en kijk weer naar Cam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou van je," fluistert Fedea na mijn kus beantwoord te hebben.
    "Ik ook van jou," mompel ik terwijl ze zich een weg naar onder kust.
    Ik kreun zachtjes als ze mijn penis kust. Mijn ogen gaan als vanzelf dicht en ik haal een hand door haar zachte haren. Ik open mijn ogen met heel wat moeite om haar smekend aan te kijken.
    Onbewust druk ik mijn heupen een beetje naar voren.

    Camargue

    "Nee, het 'leuk vinden', het verliefd zijn. Dat kwam gewoon vanzelf."
    Dit keer is het mijn beurt met mijn ogen te rollen. Toch verschijnt er een lachje op mijn gezicht als hij Faye een kusje geeft.
    "Ken je me nou nog niet? Dat was een grapje, pietje serieus," lach ik.
    Ik ben blij voor die twee. Het werd tijd dat Rey iemand vond om van te houden anders dan familiaal en het zal Faye alleen maar helpen in de groep te vallen. Wat mij betreft, hoort ze erbij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ook van jou."
    Een glimlach speelt om mijn lippen bij het horen van deze woorden en ik grijns wanneer ik zijn smekende blik zie. Ik sluit mijn hand om zijn erectie, en neem hem langzaam in mijn mond. Mijn tong trekt zachte cirkeltjes rond zijn eikel, en ik wissel het af met kleine kusjes over zijn gehele penis.


    Rey

    "Ken je me nou nog niet? Dat was een grapje, pietje serieus."
    Ik steek mijn tong uit naar haar.
    "Nou heb je wat je wilde."
    Grinnikend kijk ik naar haar, maar richt mijn ogen dan weer met een verliefde blik op Faye.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik haal diep adem als ze mijn penis in haar mond neemt. Een kleine kreun rolt over mijn lippen. Ik doe mijn best mijn ogen open te houden zodat ik het zowel kan voelen als zien. Mijn hand glijdt nog steeds door haar haren.
    "Fé," breng ik opgewonden uit.
    Ik laat mijn ogen even over haar lichaam glijden en merk dat het mijn opwinding alleen maar vergroot. Anderen kunnen zeggen wat ze willen, ik vind haar prachtig.

    Camargue

    "Nou heb je wat je wilde."
    Ik steek op mijn beurt mijn tong uit, maar kijk weer voor me als ik merk dat hij zijn aandacht op Faye richt. Mijn kleine broertje is groot geworden. Ik moet haast een traantje wegpinken, maar hou mezelf tegen omdat ik weet dat Rey al heel lang voor zichzelf kan zorgen.
    Ik leg mijn hoofd even op Liam's schouder en zucht tevreden.
    Nou alleen Eleanor nog van straat krijgen en dan is alles in orde. Dan kan iedereen gelukkig worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé."
    Ik kijk hem even aan met een verliefde blik, en begrijp zijn opwinding. Hoewel ik hier zelf amper iets aan heb, gieren de hormonen al een tijdje door mijn lichaam. Ik neem hem weer helemaal in mijn mond, en een kreun wordt gesmoord door zijn erectie. Onbewust glijdt mijn hand tussen mijn benen, waar ik zelf toegeef aan mijn eigen opwinding.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grijp het kussen van onder mijn hoofd en druk het voor mijn gezicht om een luide kreun te smoren als ze verder gaat. Al snel moet ik het weer weg halen omdat ik in ademnood kom. Pas dan zie ik dat Fedea niet enkel mij aan het plezieren is.
    "Oh god," breng ik uit.
    Het duurt even voor ik door heb dat de grom die door de kamer galmt van mij komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh god."
    Wanneer hij luid gromt, houd ik even op en kijk hem aan.
    "Wat is er?" vraag ik zacht.
    "Deed ik iets verkeerd?"
    Bezorgd kijk ik hem aan, en ga op mijn knieen zitten. Mijn vingers strelen zachtjes over zijn onderbuik, terwijl ik geduldig wacht op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat is er? Deed ik iets verkeerd?"
    Ik schud hevig mijn hoofd. Ze deed helemaal niks verkeerds, integendeel.
    Ik moet even lachen om de bezorgde blik op haar gezicht.
    "Nee, het was lekker," geef ik toe.
    Om eerlijk te zijn word ik er zelfs een beetje gek van dat ze opgehouden is. Afwachtend kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.