• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik open mijn mond en kreun even als zijn hand daar beneden streelt. Ik streel met mijn vingers over zijn borstkas en laat ze wat meer naar beneden glijden.

    Austin
    Ik ga lekker onder mijn slaapzak liggen en sluit mijn ogen. Ik vraag me af of het nog lang duurt tot Isabella komt.

    Isabella

    Ik Rits de tent alvast open en kijk Ian aan. 'Heel leuk. Ik kan dat niet van jouw zeggen. Nou welterusten meneer zonder sexy pyjama en zeg dat maar niet meer tegen me Ian.' Ik grinnik en geef hem een kus op zijn wang. Dan stap ik de tent in. 'Welterusten.' ik rits de tent dicht en draai me dan om. 'Hoi,' glimlach ik naar Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik open mijn ogen iets als ik 'hoi' hoor en glimlach. 'Heey' zeg ik en wrijf even door mijn ogen. Ik was al bijna aan het slapen..

    Jayson
    Ik kijk even naar Ian en glimlach. 'Ik ga ook even douchen'zeg ik en loop naar mijn tent. Ik pak mijn spullen en schone kleren en stap de tent weer uit. 'Doei'mompel ik nog tegen Ian en loop richting de douches. Ik loop de douche in en mijn mond valt open. 'Holy f-'ik maak mijn woord niet af en sla mijn handen voor mijn ogen. 'Dit hoef ik niet te zien!'

    Ian

    'Isabella heeft een sexy pyjama,' zing ik over het veld. Lachend laat ik me op de picknick tafel vallen en grinnik. Het verbaasd me dat Austin nog niet heeft gereageerd. Ik grinnik en ga eventjes op de picknick tafel liggen. .

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 1:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik krijg het een beste koud, dus loop ik snel naar Austin toe. Ik hoor Ian zingen en slaak een zucht. Ik druk een kus op Austin zijn lippen en ga naast hem liggen. Ik sla de deken om me heen en kruip dichter tegen Austin aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik sla mijn arm om Isabella heen en zucht even om Ian. Mijn ogen sluit ik weer even en voel hoe ik moe ik ben. Een gaap verlaat mijn mond en ik open mijn ogen kort, ze vallen gelijk weer dicht.

    [ik ga in het echt slapen denk ik:) ben doodmoe:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is goed, slaap lekker]

    Isabella

    Ik kruip nog iets tegen hem aan en glimlach even. Hij ziet er schattig uit als hij slaapt. Ik druk weer een kus op zijn lippen. 'Slaap lekker.' ik glimlach eventjes en sluit dan ook mijn ogen. De koud maakt langzaam plaats voor warmte


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer trouwens vanaf morgen veel minder :/]

    (Ik ben tennissen)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Laat Jayson komen dan xD]

    Danny

    Hij kreun en opent zijn mond, ik laat mijn tong naar binnen glijden.
    Hij streelt met zijn vingers over mijn borstkas naar beneden. Ondanks dat we onder de douche staan gaat er toch kippenvel over mijn lijf.
    Ik streel hem rustig door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hij is er al xD]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 12:46 ]