• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik vind het ook serieus kut dat T0RRES nu bij oude usernames komt. Ik wil dat die helemaal niet te zien is -.-
    En ik heb al een ideetje over een username met hem erin (';

    Haha, waarom had je 'em in eerste instantie gepakt dan? ;D De naam, niet Fernando.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Haha, waarom had je 'em in eerste instantie gepakt dan? ;D De naam, niet Fernando.

    In een vlaag van verstandsverbijstering. (cat)

    VanDerVaart schreef:
    Too much tattoo's
    Over tattoo's gesproken, wanneer krijgen we die van jou te zien ??

    Ik ga die nu maken, maar m'n camera deed een hele lange tijd kut omdat de flits er niet af wou.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik ga die nu maken, maar m'n camera deed een hele lange tijd kut omdat de flits er niet af wou.

    Ohh awesome!! Ik ben echt benieuwd (: Ben je er zelf blij mee?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohh awesome!! Ik ben echt benieuwd (: Ben je er zelf blij mee?

    Ik ben er zelf meer dan blij mee. Dit is het begin van de vele tattoos die ik ga krijgen. Ik wil er zó veel. Ik vind veel tattoos ook altijd heel mooi. Die tatoeëerder (een Italiaan overigens) zei ook: Je bent 17? Oh, dat soort meiden ken ik, die eindigen als tatoeëerder, alleen die beginnen zo jong met tattoos. (krul)

    Afbeelding tattoo weggehaald door mezelf.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:29 ]

    T0RRES schreef:
    Dit is mijn tattoo. Mijn camera doet onwijs *** dus sorry als het niet helemaal het gewenste kwaliteit is, lol. Maar hij ziet zo onwijs gaaf uit <3
    En ik voel hem nauwelijks, het voelt een beetje als een blauwe plek aan maar verder valt het ontzettend mee (mijn piercings doen meer zeer)


    EDIT: Waarom een uil? Staat voor mijn jeugd omdat ik al een aantal jaren een uilen verzameling heb van uilenbeeldjes, knuffels, bordjes en andere dingen. Ik loop inmiddels al bijna tegen de 200 uilen. Ik heb ook een opgezette kerkuil, dat is het kroonjuweel van mijn verzameling.

    Wauw, die is echt supermooi (:

    T0RRES schreef:
    Dit is mijn tattoo. Mijn camera doet onwijs *** dus sorry als het niet helemaal het gewenste kwaliteit is, lol. Maar hij ziet zo onwijs gaaf uit <3
    En ik voel hem nauwelijks, het voelt een beetje als een blauwe plek aan maar verder valt het ontzettend mee (mijn piercings doen meer zeer)


    EDIT: Waarom een uil? Staat voor mijn jeugd omdat ik al een aantal jaren een uilen verzameling heb van uilenbeeldjes, knuffels, bordjes en andere dingen. Ik loop inmiddels al bijna tegen de 200 uilen. Ik heb ook een opgezette kerkuil, dat is het kroonjuweel van mijn verzameling.

    Ooh wat coool! Waar heb je hem zitten?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ooh wat coool! Waar heb je hem zitten?

    Op welke plaats bedoel je? Net boven dat bot bij je enkel. Op m'n linker been.

    T0RRES schreef:
    Dit is mijn tattoo. Mijn camera doet onwijs *** dus sorry als het niet helemaal het gewenste kwaliteit is, lol. Maar hij ziet zo onwijs gaaf uit <3
    En ik voel hem nauwelijks, het voelt een beetje als een blauwe plek aan maar verder valt het ontzettend mee (mijn piercings doen meer zeer)


    EDIT: Waarom een uil? Staat voor mijn jeugd omdat ik al een aantal jaren een uilen verzameling heb van uilenbeeldjes, knuffels, bordjes en andere dingen. Ik loop inmiddels al bijna tegen de 200 uilen. Ik heb ook een opgezette kerkuil, dat is het kroonjuweel van mijn verzameling.

    OMG Kim, die is zo ontzettend lovely <3 !


    ars moriendi

    :''D.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    :''D.



    ars moriendi


    Wow, deze lijken best wel hard. O_O


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:32 ]

    T0RRES schreef:
    Ik word hier echt niet goed van. Ik kon altijd perfect muziek downloaden en nu niet meer. Nu staat mijn nummer wel op m'n mp3 maar spoelt die gelijk door naar het volgende nummer. En dat doet die bij alle nummers die ik wil downloaden.

    Ligt dat dan niet aan je mp3? :/


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ligt dat dan niet aan je mp3? :/

    No idea. Ik laat mijn vader er binnenkort wel even naar kijken. Volgens mij doe ik niks fout. Ben al een paar keer alles af gegaan.