• Hoi Allen.
    Morgen ga ik op vakantie en wil daarvoor nog even war films op mijn mobiel zetten. Voor in de auto, zit 11 uur te niksen en alleen slapen wil ik niet (ivm nachtmerries ivm claustrofobie in auto). Films zouden echt perfect zijn als afleiding. Ik heb echt al vele tutorials bekeken op YouTube hoe je films direct op iPhone zet maar niks helpt echt. Welke app/site werkt echt, dus:
    Is gratis
    Zet film meteen op iPhone zonder computer of zo.
    Doet het gewoon.

    Hoop dat jullie goede app weten.

    Xx


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Magic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Google?

    Google al geprobeerd
    En ik kan niet toveren :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmm.. Ik zelf ben geen ster in downloaden, mijn broer wel, maar ik weet wel een site waar allerlei films op staan, die je kunt kijken zonder te downloaden. Heb je wel internet voor nodig, en geen ondertiteling erbij.. Is dat iets voor jou? Reageer even, dan geef ik de link & uitleg erbij (:

    Ik weet niet of ik constant internet heb in de auto :O
    Verder echt niemand?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naar mijn weten werkt dat niet. Heb het ook al vele malen geprobeerd. :/


    Til hug og blod.

    Hmm.. Dat is wel jammer, want dan weet ik het ook niet zo goed, sorry!

    Heb je geen computer tot je beschikking? Daarmee kan het namelijk wel, als je tenminste een gewone download vindt voor de film. Er zijn programma's waarmee je hem dan kunt converteren tot een formaat dat je op je iPhone kunt zetten, alleen moet je zo'n programma dan natuurlijk ook downloaden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ja maar het is toch moeilijk om die filmpjes op je iphone te krijgen? Want als ik dingen op mijn ipod wil zetten heb ik een ander programma nodig om er dingen op te zetten.. maar ik download sowieso altijd films op mijn ipod zelf, niet eerst via de computer..

    Voor zover ik weet kan dat niet? Je kan altijd ergens een stream kijken van een film, maar daarvoor heb je internet nodig, en dat kost dus extra geld in het buitenland. Mocht er daarvoor een app bestaan, zou dat precies hetzelfde zijn.
    Dus gewoon downloaden op je computer, en dan op je iphone zetten. Als je ze dan kijkt, heb je geen internet nodig.
    Edit: maar ja, nu ben je vast al weg :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:10 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.