• Dit is m'n nieuwe kapsel, veel korter dan het andere..





    *Let niet op m'n chagrijnige hoofd..

    what do you think...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:54 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Staat leuk! :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:53 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    You look so pretty... I like your hair ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Staat je goed!

    Dankjeee


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Leuk ! ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mute schreef:
    Staat leuk! :')


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Staat echt goed! =D


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Staat echt goed! =D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind het niet zo mooi, maar dat ligt aan mij. Is je haar trouwens geverfd? Want het ziet er vrij ongezond uit.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik vind het niet zo mooi, maar dat ligt aan mij. Is je haar trouwens geverfd? Want het ziet er vrij ongezond uit.


    dat ongezonde komt doordat ik van mezelf een pluizige structuur heb en het gister vochtig was dus het was echt een pluisboel.. en ja het is 1 keer geverfd, maar met speciale verf, ik ben allergisch voor gewone...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    (...)

    dat ongezonde komt doordat ik van mezelf een pluizige structuur heb en het gister vochtig was dus het was echt een pluisboel.. en ja het is 1 keer geverfd, maar met speciale verf, ik ben allergisch voor gewone...

    Het ziet er in ieder geval geverfd uit.


    comfort in c h a o s

    Leuk! Maar misschien moet je je wenkbrauwen iets donkerder verven want dat geeft je denk ik meer gezichtsuitstraling?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De achterkant vind ik echt mooi, het staat heel los en warrig en "oh I just went to the beach"-achtig.


    Food.

    Staat leuk! (:


    Kiwi

    Jieber schreef:
    Staat echt goed! =D


    26 - 02 - '16