• In mijn gezin hebben wij eigenlijk wel een aantal grapjes, die je alleen kan snappen als je lid bent van onze familie :')
    Zo hebben we de 'dan ga je maar ergens anders wonen!' als je het er niet mee eens bent, of 'Wil je er over kleien?' als je een probleem hebt, en deze vakantie is 'Ga jij maar op een steen staan!' ontstaan (voor als je een zinloos betoog aan het houden bent).
    Ik kan me dan altijd zo rot lachen als we (mijn gehele gezin: vader, moeder, broer, zussen, vriend en vriendin van mijn broer en zus) dan bij elkaar zijn met bijvoorbeeld Sinterklaas, of een verjaardag.

    Of de grapjes die we hebben met mijn zus, ik en mijn ouders. Mijn zus kan namelijk een geweldige pruillip trekken en mijn moeder noemt die dan een stofzuigermond. Ik heb dan ook vaak genoeg dat ik niet kan avondeten, omdat ik zo moet lachen. ;]

    Allemaal grapjes waar jullie waarschijnlijk helemaal niet de lol van in zien, maar ik vroeg me af:
    Hebben jullie ook van die 'grapjes' of andere dingen? Of is jouw familie/gezin helemaal niet zo 'hecht'? Of heb je dat meer met vriendinnen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, ik herken het wel, maar ik kan er zo even niet op een komen :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, wij hebben ook wel zulke dingen. Zijn altijd wel leuk.
    Jij hebt trouwens een leuke username.


    The odds are néver in our favor.

    Haha jaa dat hebben wij ook wel hoor! :'D
    Ik kan er alleen zo 1 2 3 even niet op komen.

    wij hebben een paar stopwoorden zoals spreekfouten : 'Paty Kerry' - 'John schuifschaal'
    of : Sportdag (zit een lang verhaal achter)
    of mijn broer heeft een dingetje met zijn handen. nouja , alleen een paar vrienden en ons gezin weet ervan en vind dat leuk.. ;dd


    Danmarks Dynamite.

    ja, die hebben wij ook. Vaak zijn het ook dingen die gewoon in dat moment er echt bij passen en die je maanden later een lachbui bezorgen als je het alleen maar zegt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    "Hoor ik daar een lama lachen" i.p.v. "Hoor ik daar een lama schijten"
    "Doe je schoenen maar aan" tegen de hond als we hem gaan uitlaten.
    "Papurel" Dat kwam door mijn moeder die paprika en naturel tegelijk wilde zeggen.
    "Hoor ik daar een toon van luxaflex"

    Met vriendinnen ook nog wat, zoals "De avonturen van Blik Blik", "Miauw grrr" "Ouwe knarrie en Gertje in tha house" "Kippenkracht-San en Dwergteckel-San" "Vetcoolshitgaaf"

    Enzovoort :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:32 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    hier ook wel (= soms slaat het nergens om, als mijn ouders soms een discussie hebben gaan ze soms elkaar nadoen op een hele kinderachtige toon... en mijn vriendin en ik kunnen ongeveer het zelfde hoge irritante toontje opzetten en dan gaan we zo praten xD

    Haha, gelukkig ben ik niet de enige ;D.

    mijn broer is echt geweldig in dat soort dingen bedenken, we hebben het een hele tijd gehad met dat we gingen rijmen op het woord lier, ja, mijn broer had weer een woord ontdekt, een tijd dat we na elk grapje 'tik hem aan ouwe' deden, en gewoon allemaal van dat soort droge shit xdd.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Mijn moeder zegt heel vaak 'oh, kan ik na vijftien jaar nog abortus plegen?' als ik weer met een van mijn rare grapjes aan kom zetten en mijn broer en ik lachen ons altijd kapot om 'mijn grootste angst is dat de wiet op is'. Heeft ook zo zijn redenen, haha. Maar een echt 'gezinsding' hebben we niet.


    Searching heavens for another earth

    Ja mijn broers en ik noemen mijn moeder vaak swiffer. :'D Ik weet alleen niet meer waarom, maar het is grappig haha. En ik en mijn jongste broer hebben een eigen taal bedacht vroeger en dat snappen ook alleen wij 2. :Y)


    -

    M'n broer praat altijd net alsof die een turk is, en dat is grappig? D:


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, ja dat hebben wij ook. Zo noemen we mijn opa en oma sinds twee zomers terug vaak Homer en Marge, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heel veel, mijn vader noemen we vaak voor de grap prupke en de zin: 'Heb je wel een pedopas?' komt ook heel vaak voorbij (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, die hebben wij ook wel, ik kan er alleen niet echt op komen. :')

    Wij hebben tijdens het avondeten altijd de ''pies-en-poep'' grapjes. Mijn ma heeft dan geen trek meer en me pa en ik komen niet meer bij van het lachen.
    Want dan met bijv. pindasaus gaan we zo doen zo van ''...zie jij wat ik zie? Weet jij waar dat op lijkt?''
    en dan liggen we alweer in een deuk :')
    En me pa en ik hebben altij een bestek gevecht en willen nog wel es met voedsel gooien, vooral doperwten (A)
    en we maken mekaar gewoon belachelijk, ookal weten we van elkaar dat we het niet menen.

    Kortom, bij ons is het gewoon vet gezellig! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •