• Ik wist niet goed waar dit topic thuis hoort dus maar hier geplaatst.

    Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
    Een tijdje geleden kwam ik er achter dat één van mijn kleurmuisjes een tumor bij haar achterpootje had. Het hinderde haar niet met lopen en ravotten in haar kooi. Groot was haar tumor ook niet.
    Ik had ook niet verwacht dat hij in zo'n korte tijd meer ging groeien, fout dus. Hij is nu zo groot geworden in een korte tijd dat het lijkt alsof het op elk moment open kan knappen.
    Het zit onder haar achterpoot bij haar geslacht. Mijn menig is dan ook dat ze uit haar lijden verlost moet worden voordat het ook werkelijk gaat open knappen en er nog meer problemen gaan optreden..
    Het probleem is dus dat we geen geld hebben voor de dierenarts en ik kan het niet over mijn hart te krijgen om haar zelf te euthaniseren. Het idee al dat ik zo'n beestje moet gaan doden, dat het niet gaat lukken.

    Ik ben een grote dierenvriend, wil het beste voor mijn muisjes maar zoals ik al zei; dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen. Ook mijn moeder wilt het niet doen. Verder hebben we ook niemand in de buurt (slechte relatie met onze buren) die het arme beestje uit haar lijden kan verlossen.

    De vorige keer dat we naar de dierenarts voor een muisje zijn geweest waren we dik 40,- euro kwijt en dat geld hebben we momenteel écht niet.

    Ik weet niet wat ik moet doen om het beestje te helpen, iemand eventueel ideeën..?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nawh, dat is echt heel zielig! Al allereerste wilde ik zeggen dat je het beste naar de dierenarts zou kunnen gaan, maar als jullie het geld niet hebben dan gaat dat inderdaad niet. Ik weet helaas niets anders, maar ik heb wel echt heel erge medelijden met je.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kan niemand jullie het geld lenen? Dan kun je het alsnog even later terug betalen. Verder weet ik ook niks. Ik zou het echt niks vinden als ik 't zelf moest doen.. dat verdient 't beessie ook niet.
    Maar goed, ik wens jullie sterkte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb je geen goede vrienden wiens vader het bv wil/kan doen? En heel veel sterkte!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ahw wel goed dat je haar uit haar lijden wilt verlossen. Maar moet je serieus ook beetallen om je diertje "dood" te laten gaan al is het zonder een apuitje. Heb je desnoods niemand op school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ahw wel goed dat je haar uit haar lijden wilt verlossen. Maar moet je serieus ook beetallen om je diertje "dood" te laten gaan al is het zonder een apuitje. Heb je desnoods niemand op school


    Bij de dierenarts laten ze het dier inslapen, dat weet ik wel zeker endat kost flink wat geld. Al is het wel een kleine muis, denk ik.
    Zo zielig van je muisje! Ik hoop dat je een oplossing kan vinden!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Misshien klinkt dit bruut maar muizengif. Dan gaat ze ook volgens mij snel en niet oijnlijk sood. Is dat niet een optie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toen ik haar net pakte was ze aan het bloeden wat vannacht zeker nog niet het geval was..
    Een vriend van mijn moeder raadde ons Ether aan; watje met Ether erop in een potje doen, muisje in het potje en de deksel er weer op doen en het diertje is binnen enkele seconde weg. Waarschijnlijk al voordat je de deksel er op kan doen, ik vind dit een vredige gedachte en ben dan ook blij dat we dan toch niet genoodzaakt te zijn om haar nekje te breken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ze is inmiddels uit haar lijden verlost.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Toen ik haar net pakte was ze aan het bloeden wat vannacht zeker nog niet het geval was..
    Een vriend van mijn moeder raadde ons Ether aan; watje met Ether erop in een potje doen, muisje in het potje en de deksel er weer op doen en het diertje is binnen enkele seconde weg. Waarschijnlijk al voordat je de deksel er op kan doen, ik vind dit een vredige gedachte en ben dan ook blij dat we dan toch niet genoodzaakt te zijn om haar nekje te breken.


    Ik dacht hier al aan maar blijkbaar is het niet meer nodig.

    Ik wens je heel veel sterkte!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    N'ahw, Nichelle. Kom hier.



    Ik vind het echt heel erg. Ik weet niet wat ik zou doen moest zoiets met mijn kat gebeuren. :c Er werd onlangs bij de tekenschool een vogel aangevallen door andere vogels en zijn oog was eruitgepikt, zodat hij geen dieptezicht meer had en overal tegenaan vloog. Iemand van ons wilde hem doodslaan en dat vond ik echt verschrikkelijk - de meerderheid trouwens ook - omdat je dan niet zeker bent dat hij in één keer dood is. Ik had het er toen al moeilijk mee dat iemand van ons het zou moeten doen, al was het niet ikzelf en 'kenden' we die vogel ook niet. :') Uiteindelijk is de moeder van Gaelle hem dan komen halen om hem naar het vogelasiel te brengen dat hier niet ver vandaan is.

    Ik ben er voor je hé, schat. Je kan altijd bij me terecht. (: *huggies*


    help