• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    Ik kijk Jayy even aan en knik dan.
    "Ik begrijp het." Zeg ik dan knikkend, op die manier dus.
    "Dan zou ik zeker ook maar de letter 'S' moeten laten tatoeëren? Omdat Sasha voor mij alles betekend." Grinnik ik.
    Ja, ik geef veel om Sasha. Hij is de liefste, leukste en gezelligste broer die er is. Hij is er altijd voor mij, en ik ben er voor hem.
    Ik kijk de tweeling even aan. "Toch?" Zeg ik met een vragende blik naar de twee. Echt je ziet geen verschil tussen hun.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy
    ''Als jij daar gelukkig van word.'' ik haal mijn schouders op. ''We wilde beide iets met een betekenis.'' mompeld Jayy, die nog even naar zijn pols kijkt en dan zijn mouw weer naar beneden stroopt. ik volg zijn voorbeeld. ''En wat heeft er nu meer betekenis als de band van een tweeling?'' Ik bedoel. Ik zou me geen wereld zonder Anthony kunnen voorstellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince

    Ik haal mijn schouders op.
    "Niets? Een twelingband is ondoorbreekbaar." Zeg ik dan. Je bent als tweeling je hele leven samen en tja, dan weet je alles toch wel van elkaar?
    Ik ga achteruit leunen en steun mijn handen op het podium.
    "Hebben jullie ooit wel eens ruzie gehad?" Vraag ik dan en kijk Antz aan. Zal haast wel moeten, of ze hebben zo een sterke band.

    [Omg bij band tussen broers of zo moest ik lachen, Me vriendin en haar zusje zijn close met elkaar en wij zeggen altijd 'De bandddd' en dan maken we zo een regeboog ding met onze handen. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony
    ''Die keer dat die me Kaal had geschoren kon ik hem wel vermoorden.'' Geef ik toe. Ik kijk even naar Jayy, om te zien of hij nog wat weet. ''We hebben ook vaak zat ruzie om meisjes.'' Bedenkt Jayy zich opeens. ''Vaak? je bedoelt altijd?'' Grinnik ik. Ja, als ik en Jayy ruzie hadden was het wel om meisjes. Of we vonden hetzelfde meisje leuk, of het meisje kon ons niet uit elkaar halen. Zo was mijn vriendin wel eens op Jayy afgerent toen hij opendeed en ze had hem vol gezoent. Hier kon Jayy dan wel niks aan doen, maar dat was wel een moment dat ik vervloekte, dat we zo op elkaar leken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince

    "Meisjes," Zeg ik lachend hoofdschuddend.
    "Zo typisch." Grijns ik. Volgens mij is dat altijd wel wat met tweelingen. Ik val op tweelingen, nee niet jongens maar de meiden tweelingen natuurlijk. Maar ik denk nu nog niet aan liefde.
    "Dus voortaan als ik Jayy nodig heb, moet ik de A zoeken. En wanneer ik Antz zoek moet ik de J hebben." Ik kijk ze aan. Ik vind het wel een leuk iets hoor, slim bedacht en een teken van broederschap ook nog. Ik vind dat echt wat hebben.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy
    ''Jep, maar je kan het ook gewoon vragen hoor.'' Grijns ik. ''Zoals iedereen.'' grinnikt Anthony. ''Zijn we wel gewent, namelijk.'' Maak ik ons zin nu af. Ik vroeg me af hoelang het ging duren, voordat Quince daar gek van zou worden. De meestewn mensen vonden het in het begin wel grappig, maar op ten duur, bloed irritant worden.

    [Sorry, ben mijn haar aan het krullen en typen met 1 hand gaat tochwat langzamer ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince

    Ik vind het zo leuk hoe die twee hun zinnen afmaken.
    "Praten jullie altijd zo? Want ik vind het echt leuk." Grinnik ik.
    Nee echt, ik vind het wel leuk dat ze hetzelfde denken en zo. "Goed, gaan jullie vandaag wat doen?" Vraag ik dan, aangezien we nu toch vrij zijn om te gaan en staan waar we willen. "Dus?" Grinnik ik.
    Misschien kwam ik wat ongeduldig over, maar dat was de boredom die macht over me neemt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony
    ''Bijna altijd.'' Geven we beide tegelijk toe. Als Quince vraagt of we nog wat gaan doen vandaag haal ik mijn schouders op. ''Hebben we hellemaal geen les meer dan?'' We hadden werkelijk geen flauw idee hoe het zat met lessen. Mischien kwam dat omodat we deze ochtend alles behalve aanwezig waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince

    Ik lach even.
    "Nee we hebben nu geen lessen meer. We hebben alles gehad, alles wat we nu doen mogen we zelf weten." Glimlach ik naar de twee.
    "Alleen denk ik niet dat we weg mogen van de school. Of ik heb er overheen gelezen." Zeg ik dan ik spring van het podium.
    "Loop anders even mee naar mijn kamer? Dan kijk ik even in de regels." Ik sta al bij de deur en kijk de tweeling aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    Aiden

    "Wijs mij de weg maar, ik heb dat lokaal goed ontweken toen ik hier kwam." Zegt Stephen, als ik opkijk zie ik hem al boven staan. Ik kom na een aantal seconde ook boven.
    "Goed, daar heen volgens mij." Zeg ik en trek Stephen mee naar het lokaal wanneer we daar aankomen is het geen lokaal, eerder een zaal. "Woow..." Mompel ik en kijk om me heen. "Mega cool!" Zeg ik en stap naar binnen.


    [Hii! Dit was volgens mij me laatste bericht tegen Stephen ;)]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Thanksthanksthanks!]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk geschokt om me heen. "Jezus... dat is wel heel anders dan de danszaal waar ik vroeger les in had op school. Deze is echt mooi. En groot. En ergens best eng. Serieus, misschien is het beter als ik veilig aan de kant ga zitten, anders breek ik al die mooie spiegels nog."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    "Jezus... dat is wel heel anders dan de danszaal waar ik vroeger les in had op school. Deze is echt mooi. En groot. En ergens best eng. Serieus, misschien is het beter als ik veilig aan de kant ga zitten, anders breek ik al die mooie spiegels nog." Zegt Stephen.
    "Oh, nee. Mooi niet." Zeg ik en pak zijn arm en trek hem naar het midden van de zaal. "Trek je schoenen uit, zo voel je de bewegingen en de ondergrond meer." Zeg ik en trek mijn schoenen al uit, dan zet ik ze bij de spiegels neer. Ik kijk naar Stephen en wenk hem zijn schoenen uit te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Aarzelend doe ik wat hij zegt en ik plaats mijn schoenen naast die van Aiden. Ik ben nooit goed geweest in dansen. "Weet je het zeker? Nu kan je nog zeggen dat je het niet aandurft om met mij in één zaal te dansen. Ik zou het zelf ook niet durven, om eerlijk te zijn. Om met iemand als mijzelf in één ruimte te moeten dansen, bedoel ik."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Weet je het zeker? Nu kan je nog zeggen dat je het niet aandurft om met mij in één zaal te dansen. Ik zou het zelf ook niet durven, om eerlijk te zijn. Om met iemand als mijzelf in één ruimte te moeten dansen, bedoel ik."
    Ik lach en schud mijn hoofd. "Iedereen kan dansen." Zeg ik en pak zijn armen vast en trek hem in een draai tegen me aan. "Je moet alleen weten dat je het kunt." Zeg ik en laat hem terug draaien zodat hij met zijn arm rechtgestrekt naar mij staat terwijl ik zijn hand vast hem. "Geloof erin." Glimlach ik naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.