• Hebben jullie ook wel eens dat je zo lang achter je computer/laptop zit dat je hand gewoon zeer doet? :W
    Ik zit nu namelijk al heel lang achter mijn laptop en mijn pols en duim doen echt zeer hahaha.
    Misschien moet ik stoppen. (cat)

    Nee, maar vlak voor mijn vakantie was mijn pols wel ontstoken waardoor hij erg pijn deed. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nope mijn handen en polsen zijn er onderhand immuun voor geworden XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn rechterwijsvinger doet wel soms pijn als ik te lang achter mijn laptop heb gezeten.


    Physics is awesome

    Ooit een gehad, was echt pijnlijk toen. Gelukkig heb ik er nu al een hele tijd geen last meer van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laswell schreef:
    Ik heb dat ook wel, maar ik zit gewoon véél te veel op mijn computer. c:


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het hangt er vanaf wat ik doe. Als ik normaal achter de pc zit, valt het wel mee, maar dan beginnen mijn kneukels soms wat pijn te doen, maar als ik post aanpas met veel linken in, waarbij ik veel moet klikken enzo, dan krijg ik echt last in mijn handjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jup.
    Mijn gat, mijn vingers, mijn polsen en mijn rug. En mijn benen als ik van de stoel ga.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Jup.
    Mijn gat, mijn vingers, mijn polsen en mijn rug. En mijn benen als ik van de stoel ga.

    Klinkt precies als mij! ;D
    Hoewel.. dat niet zo heel positief is haha

    Neh, misschien een paar keer, maar dat weet ik dan niet eens meer.

    Vroeger had ik dat, als je enkele dagen wat ijs erop legt kom het niet meer terug (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha ik ken het, maar ik heb het niet heel vaak, echt als ik er dag en nacht achter zit, dan wel. :')


    Life is a beautiful struggle

    ik zit er ook vaak op ik heb er geen last van haha of ik ben er al aan gewend xD


    I Love You

    Nope. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn pink doet soms pijn ._.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Frodo schreef:
    Vroeger had ik dat, als je enkele dagen wat ijs erop legt kom het niet meer terug (:

    ... Dit klinkt alsof je de zenuwen gewoon vermoordt. D: