• Titel:
    Never fly alone

    Lettertype voor titel:
    Painted

    Naam: (Kleiner dan titel)
    Elisabeth

    Lettertype voor naam:
    Sweetly Broken

    Eisen:
    - 1 of 2 vogels. (Een is rood, de ander zwart.)
    - Sleutelgat (Voorbeeld
    - Handen die elkaar vasthouden.


    Deze eisen hoeven niet allemaal in de cover verwerkt te zijn. Je mag ook zelf plaatjes zoeken, ik gaf alleen wat voorbeelden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga het proberen want je hebt lekker duidelijke eisen :Y)
    Maar ik snap het niet helemaal van de vogels, wil je gewoon een compleet zwarte / rode vogel of hoe bedoel je dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ga het proberen want je hebt lekker duidelijke eisen :Y)
    Maar ik snap het niet helemaal van de vogels, wil je gewoon een compleet zwarte / rode vogel of hoe bedoel je dat?


    Je mag kiezen; een vogel op de cover of twee vogels op de cover.
    Als je een vogel doet, wil ik hem zwart of rood hebben. (1 kleur dus.) als je twee vogels doet, wil ik een zwarte vogel en een rode vogel.
    Sorry dat het niet duidelijk was, en bedankt voor het proberen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Angelite schreef:
    (...)

    Je mag kiezen; een vogel op de cover of twee vogels op de cover.
    Als je een vogel doet, wil ik hem zwart of rood hebben. (1 kleur dus.) als je twee vogels doet, wil ik een zwarte vogel en een rode vogel.
    Sorry dat het niet duidelijk was, en bedankt voor het proberen. ^^

    Zoiets?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zoiets?


    Dat werkt, ja. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Angelite schreef:
    (...)

    Dat werkt, ja. ^^

    Okaay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga het ook proberen, weet alleen niet of het gaat lukken maar ik ga m'n best doen! :D

    Zonder tekst
    Ik heb ook wat geprobeert, maar het programma dat ik gebruik heeft geen van beide lettertype's.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Met tekst
    Hij is niet heel mooi geworden, ik doe dit niet zo vaak helaas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zonder effecten


    Met effecten


    Hopelijk is het wat.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arena schreef:
    Zonder tekst
    Ik heb ook wat geprobeert, maar het programma dat ik gebruik heeft geen van beide lettertype's.


    Die lettertypes moet je downloaden en dan komen ze in je programma te staan. Tenminste dat is hoe het bij mij werkt. ;)

    Ik wist niet of je nou die messy painted wilde of die gewone, dus heb ik ze maar alle twee gedaan! ;)
    Klik op de plaatjes voor een grotere versie!









    Ik hoop dat ze goed zijn!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:40 ]