• Hallo lieverds!
    Ik heb morgen mijn solo voor drama, ben ik net achter gekomen. Het is een heel gevoelig stuk over de Tweede Wereldoorlog, en het zou het nog mooier maken als ik nep zou kunnen huilen. Heeft iemand tips? Mijn ogen zijn echt droogkloten, er wil geen traantje komen, hoe depressief ik ook denk! ^^ Somebody?

    Is er geen moment in je leven geweest of iets wat gevoelig bij je ligt?

    Uien? Haha, nee. Euhm, proberen denken aan hele trieste dingen die je laten huilen of zo?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:08 ]


    16 - 09 - '17

    Ik kan niet meer voor je zeggen dan succes :Y)

    Heb je Wouter? Hij is cool :3


    wat was dit ookalweer

    ArosBitch schreef:
    Is er geen moment in je leven geweest of iets wat gevoelig bij je ligt?


    Jawel, maar dat is er al 'uitgehuild' als het ware, ik kan niet echt meer terug in dat gevoel en zomaar gaan huilen...

    Je hoeft toch niet perse echt te huilen om overtuigend over te komen?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Keihard met je vinger in je oog prikken. :Y)
    Just kidding, ghehe. Uhm, geen idee eigenlijk. Het enige wat ik kan bedenken is je ogen wijd opensperren tot er tranen komen, maar dat ziet er waarschijnlijk heel raar uit. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yayde schreef:
    Je hoeft toch niet perse echt te huilen om overtuigend over te komen?


    Nee, dat niet. Maar ik heb maar twee lessen de tijd gehad door veel uitval (de rest had ongeveer 6 weken) en ik wil er zo graag wat van maken. Als ik dan zou nep-huilen zal ik misschien nog een beetje en goed stuk krijgen. Maar zoals het er nu uit ziet is het zo'n typisch stukje dat iedereen heeft. Ik wil iets bijzonders...

    Je voorstellen dat een volwassene (bijv. een van je ouders) huilt.
    Daar kan ik nooit tegen..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Luister zielige liedjes BV(Dit kun je ervoor nog doen D: ) :







    Bij deze moet je proberen mee zingen en die reacties lezen:


    En kun je nergens van die neptranen kopen ofzo? Zo'n vloeistofje is dat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oke een beetje humor, stel je gewoon voor dat iemand die je lief hebt of iemand die je haat naakt voor je ziet? Oke ik weet ook niks.

    Voor de huil scene wrijf je je handen goed af aan een ajuin of een scherpe peper, en dan wrijf je daar eens goed mee in je ogen als je op bent?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Je username is geweldig! *O* *O* *O*
    Ik kan wel uit mezelf huilen, geen idee hoe :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh oh !
    Een bekende acteur, Tygo Gernandt heeft ooit uitgelegd hoe dit snel lukt. Hij doet dan of hij moet huilen en steekt daarbij een klein stukje zijn duimen in zijn keel, hierdoor krijgt hij tranen en zo kan hij ze verder persen. En anders traandruppels kopen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neptranen gaat denk ik niet meer lukken. Maar heb het net even geprobeerd, ik kan miss wel ongezien in mijn oog prikken ^^ Miss als ik uien meeneem dat het wel gaat lukken. Ik ga het proberen in ieder geval! Heel erg bedankt voor de snelle reacties :3 Meer is altijd (en heel erg!) welkom!

    Ik kan huilen op commando, enorm handig als je iets van je ouders wilt gedaan krijgen of van je vriend :p
    Vraag me niet hoe ik het doe maar misschien kan je aan een zielig moment terugdenken van vroeger en als je er geen hebt, het ergste voorstellen wat er kan gebeuren.

    vb. vriend(in) krijgt een erge ziekte, sterft, je huisdier sterft, ...

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:18 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.