• Welkom bij |Perdu's Fotowedstrijd|!



    Met één klik vereeuwig ik dit moment.

    Ik vind een foto een geweldig iets. Het legt vast, voor altijd. Maakt niet uit wat. Vandaar deze fotowedstrijd. Ik hoop mooie momenten ingezonden te krijgen.
    Maar ik hoop vooral dat u geniet.


    Ik heb toestemming van madeupyou.


    Deelnemers:
    Ik zoek 10 deelnemers die zich 100% willen inzetten en zullen strijden voor de winst. Uitschrijven kan voordat de eerste ronde begonnen is. Vanaf de eerste ronde wordt er verwacht dat u zult meestrijden voor de eerste plaats.
    1. Meteor
    I.

    2. WillNotLearn
    I. 9

    3. Aurorae
    I.8.5

    4. Meteoroid
    I. 9.25

    5. JUXEB0X
    I. 9.75

    6. Spero
    I. 9.5

    7. Aragog
    I. 9.5

    8. Jieber
    I. 8.5

    9. xShadowGirlx
    I. 8.5

    10.Langlois
    I. 9.5

    VOL!


    Opdrachten:
    Er zullen 8 opdrachten komen. Voor elke opdracht krijgt u 10 dagen de tijd.
    De eerste opdracht
    Jullie inzending zal een close-up zijn. Het maakt niet uit van wat ( gezicht, voorwerp,... ).
    Zorg voor een duidelijke en niet pixel-achtige foto.
    Deadline: 1 augustus.

    De tweede opdracht
    In tegenstelling tot de eerste opdracht wil ik deze keer een landschap. Maakt niet uit van wat, zolang het maar een landschap is.
    Deadline: 11 augustus


    Uitstel:
    U kunt om uitstel vragen. Maar slechts twee maal doorheen de volledige wedstrijd. Als u twee maal helemaal niet inlevert, wordt u geschorst.


    Puntentelling:
    Ja, zoals u kan lezen werkt deze wedstrijd met een puntentelling. Dat wil ook zeggen dat er geen afvallers zijn. Ik persoonlijk vind dit heel motiverend, want de hele wedstrijd blijft elke deelnemer meedoen.
    Voor de rest werkt de puntentelling heel simpel. Op een schaal van 1 tot 10 worden punten gegeven naar de prestatie. Wanneer er van de opdracht afgeweken wordt, trek ik onmiddelijk 2,5 punten af.
    En hoe zit de puntenverdeling?
    Heel simpel, vier aandachtspunten, elk 2.5 punten waard.
    1. Het volgen van de opdracht.
    2. Klaarheid, lichtinval, met andere woorden de dingen waar een fotograaf op moet letten.
    3. De details op de foto.
    En tot slot
    4. Originaliteit.


    Voor de rest:
    Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.


    Dat de beste wint!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:56 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hehe, heerlijk. Ik ga vandaag om mijn nieuwe camera, dus kan ik die lekker uitproberen.

    Hm, mag je bij deze opdracht wel foto's van eerder gebruiken? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Hm, mag je bij deze opdracht wel foto's van eerder gebruiken? D:

    Liever niet. Sorry...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh, deze wordt leuk. Ik ga namelijk naar Kroatië met geweldige landschappen :'). Ik heb trouwens nu mijn foto. Ik heb hem nog steeds niet kunnen uploaden, dus ik heb een foto met mijn Ipod van het scherm gemaakt en de overige dingen weggeknipt. Dus bij deze.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:10 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Oh, deze wordt leuk. Ik ga namelijk naar Kroatië met geweldige landschappen :'). Ik heb trouwens nu mijn foto. Ik heb hem nog steeds niet kunnen uploaden, dus ik heb een foto met mijn Ipod van het scherm gemaakt en de overige dingen weggeknipt. Dus bij deze.

    Waarom heb je de foto weggeknipt als ik vragen mag?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    (...)
    Waarom heb je de foto weggeknipt als ik vragen mag?


    Ik heb hem er al weer bij (;


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ik heb hem er al weer bij (;

    Oh, maar het was geen probleem, alleen een vraagje. (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:06 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    (...)
    Oh, maar het was geen probleem, alleen een vraagje. (:


    Nee, ik ergerde me wat aan een zwart stukje dat ik niet goed had weggeknipt. Dus ik haalde hem even weg zodat ik dat aan kon passen. Hij staat er nu goed in ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Perdu schreef:
    (...)
    Liever niet. Sorry...

    Ah, crap. Het wordt echt moeilijk om een mooie plek te vinden, al helemaal in mijn woonplaats :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ah, crap. Het wordt echt moeilijk om een mooie plek te vinden, al helemaal in mijn woonplaats :').

    Waar woon je?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    (...)
    Waar woon je?

    Lelystad.. :'D Ugh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog één week mensen!
    En ik heb nog niets ontvangen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben er mee bezig. Ik heb net een foto getrokken van mijn metekindje, maar ik ben niet zeker of het een close-up is. Hij is meer ingezoomd als die van Aragog, maar minder als bv die van Meteoroid. Telt dat als close op? Anders trek ik iets anders ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik ben er mee bezig. Ik heb net een foto getrokken van mijn metekindje, maar ik ben niet zeker of het een close-up is. Hij is meer ingezoomd als die van Aragog, maar minder als bv die van Meteoroid. Telt dat als close op? Anders trek ik iets anders ...

    Die van Aragog is ook niet echt een close-up, dan telt die van jou vast ook wel?

    Perdu schreef:
    Nog één week mensen!
    En ik heb nog niets ontvangen!


    Ook in ben druk bezig! Maarrruhh .., ik had nog ff een vraagje. In hoeverre moet een landschap een landschap zijn? Is een meer omringt met natuurlijk ook een landschap in jou ogen? Jha .., het is maar een voorbeeldje hoor, even kijken hoe jij denkt.

    En ojha .., nog een vraag, als je om uitstel vraagt, is dat dat terug te zien in je cijfer?


    Life is full of fake people