• Ik werd wakker en toen schoot er opeens een idee voor een story door mijn hoofd heen, alleen weet ik nu dus niet of ik het wel moet doen, wil daarom graag meningen van anderen erover horen !


    "The Game"


    Lydia is eenzaam, al haar vrienden moeten nog naar school voordat hun vakantie begint, of ze zijn allemaal bezig met de baan waar ze altijd al van gedroomd hadden.
    Lydia is de eenzaamheid en de dagen lang stilzitten zat en onderneemt actie wanneer ze in de lokale krant een advertentie ziet staan:

    Hou jij van Spanning en Avontuur ?
    Kan jij 4 dagen zonder veel rust, eten en drinken?
    Dan ben jij geschikt voor "The Game"
    5 jongeren, 2 jagers, 1 stad.
    When they are near, you run.
    When you're dead, you're dead.
    Can you Survive "The Game"?
    Meld je aan bij onderstaande e-mail adres en let erop, vol is vol.

    En dat deed ze, niet wetend dat het spel veel meer in de weegschaal legt dan alleen maar een soort van verstoppertje spelen.


    * Het speelt zich af in Zwolle
    * Actie, avontuur, drama
    * 12+


    Hoor graag wat jullie erover denken ! Vragen zijn natuurlijk ook welkom :]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:51 ]


    Credendo Vides

    Dus een beetje net zoals The Hunger Games? Ik denk wel dat je 't moet proberen, maar dan zonder One Direction.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Dus een beetje net zoals The Hunger Games? Ik denk wel dat je 't moet proberen, maar dan zonder One Direction.

    + Damm, i lost the game.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zonder 1D vind ik het heel leuk, ik ben namelijk geen fan. Het idee van de story is wel heel leuk ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    + Damm, i lost the game.

    NOW I LOST IT TOO.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Knight schreef:
    Dus een beetje net zoals The Hunger Games? Ik denk wel dat je 't moet proberen, maar dan zonder One Direction.


    Het word nog wel iets anders dan The hunger Games, zo moeten de vijf jongeren niet elkaar opjagen, ze moeten zich alleen gedeisd houden voor de 2 jagers die juist wel naar hen op zoek zijn.

    And like i said, 1D bestaat, maar hoeft nog niet te betekenen dat ze er ook in voorkomen ;) Misschien eens een verwijzing naar dat ze zich verschool achter een levensgroot reclamebord van 1D, in die trant zeg maar :]


    Credendo Vides

    Als je 1D er toch niet expliciet in voor laat komen: laat ze dan weg. Serieus, dan ga je veel meer -dankbare- abo's krijgen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha oké, zal ze uit de beschrijving halen :]


    Credendo Vides

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    NOW I LOST IT TOO.


    Wat houdt that 'I lost the game' nou in D:

    OT: Maar ik vind het best een goed idee! Het heeft wel wat weg van The Hungergames inderdaad. Meer het klinkt wel heel gaaf ^.^

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:54 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Wat houdt that 'I lost the game' nou in D:

    OT: Maar ik vind het best een goed idee! Het heeft wel wat weg van The Hungergames inderdaad. Meer het klinkt wel heel gaaf ^.^

    Rule 1: You are playing The Game.
    You, along with everyone else in the world, always is, always has been,
    and always will be playing The Game. Neither awareness nor consent is required to play.

    Rule 2: Every time you think about The Game, you lose.
    Loss is temporary; as soon as you forget about The Game you stop losing.
    The objective of The Game is to forget that it exists. Good luck.

    Rule 3: Loss of The Game must be announced.
    Every time you think about The Game, and hence lose, you must say so.
    This is the only rule that can be broken, but do you really need to cheat..?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja!!!!!!!!
    Echt waar dit is echt super goed bedacht!!!!
    Waarschuw mij maar^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hahaha goeie troll :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurorae schreef:
    (...)

    Wat houdt that 'I lost the game' nou in D:

    OT: Maar ik vind het best een goed idee! Het heeft wel wat weg van The Hungergames inderdaad. Meer het klinkt wel heel gaaf ^.^

    You'll regret the moment you ever asked that ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarschuw mij ook maar


    26 - 02 - '16

    Mij mag je waarschuwen (A)


    First things first, but not necessarily in that order

    Het klinkt leuk, maar je moet echt proberen dat het niet op The Hunger Games gaat lijken, anders is het zonde. Mij mag je in ieder geval wel waarschuwen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)