• Op alle mensen om mij heen
    Ik weet dat dit heel verwend over gaat komen, dat vind ik van mezelf ook, maar mijn ouders begrijpen het niet en ik moet het wel kwijt.
    Ik ben gewend elke zomervakantie op vakantie te gaan, niet perse naar het buitenland, maar wel weg. Alleen dit jaar gaat dat niet gebeuren. We kunnen gewoon heel weinig vinden wat enigzins toegangelijk is voor rolstoelen, mijn ouders willen perse niet naar Frankrijk (daar zijn we al vaak geweest, maar ik zeg dan dat Frankrijk heel groot is). Ze vinden het te duur, te ver rijden en ga zo maar door. En ik hoor van iedereen om mij heen dat ze lekker op vakantie gaan, ik zie overal vakantie foto's op facebook enzo. Mijn zus gaat naar China voor een halfjaar(stage), mijn andere zus gaat met haar vriend weg, mijn vader en broertje gaan mijn zus in de herfst opzoeken, mijn moeder gaat met een vriendin weg en ik ben de enige die totaal geen vakantieplannen heeft. En dat terwijl ik het zo fijn zou vinden, ik heb een moeilijk schooljaar achter de rug, ik ben weggepest van mijn school en begin 13 augustus op mijn nieuwe school en ik weet uit ervaring dat het dan helpt om er even tussen uit te gaan. Ook omdat ik helemaal niks doe nu. Ik heb heel weinig vrienden die of ver weg wonen, of op vakantie zijn, of andere plannen hebben dus ik ben heel veel alleen en dan ga ik denken aan het nieuwe schooljaar en maak ik me helemaal zenuwwachtig en ik voel me gewoon heel alleen. Vooral omdat mijn broertje elke dag thuiskomt met vrienden en heel vaak weggaat enzo. Door dat alles kan ik soms nogal boos uit de hoek komen en dan vinden mijn ouders mij egoïstich en een verwend nest. Oké, dat laatste snap ik nog wel een beetje. Maar ik wordt dus helemaal gek.

    Oke, lang zeikverhaal, maar ik moet het kwijt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:05 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Don't worry. Ik heb zin om de mensen te vermoorden die naar Turkije gaan. Nou ja, alleen de Turken die naar Turkije gaan dan. Want die zijn irritant.
    En noem me vreemd, maar de mijne gaat al verder dan jaloezie. El oh el.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nastya schreef:
    Helemaal hetzelfde... We kunnen gewoon niet op vakantie. Het is zo saai en eenzaam hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het wel rot dat heel je gezien ééns weggaat, behalve jij. Kunnen ze je eens niet meenemen op een weekendje ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:37 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LaJoie schreef:
    Ik vind het wel rot dat heel je gezien ééns weggaat, behalve jij. Kunnen ze je eens niet meenemen op een weekendje ofzo?

    Normaal gaan mijn vader en ik elk jaar met zijn tweeën naar het najaarsweekend van de zijspanclub, maar dat gaat ook niet door dit jaar en mijn vader volgt een studie en wil met mijn zussen nog een paar dagen weg en 13 Augustus begin ik alweer met school. En hij zegt wel een dagje naar een museum, maar elke keer als ik wat voorstel zegt hij, niet nu ik ben bezig, of dat zien we nog wel eens.
    Het enige wat we echt gaan doen omdat mijn broer dat persé wil is naar de Beekse Bergen. En mijn moeder heeft een nieuwe motor gekocht dus zij en mijn vader zijn van plan om dagje te touren en dan mag ik ook niet mee omdat mijn moeder dan al zenuwwachtig genoeg is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arena schreef:
    (...)
    Normaal gaan mijn vader en ik elk jaar met zijn tweeën naar het najaarsweekend van de zijspanclub, maar dat gaat ook niet door dit jaar en mijn vader volgt een studie en wil met mijn zussen nog een paar dagen weg en 13 Augustus begin ik alweer met school. En hij zegt wel een dagje naar een museum, maar elke keer als ik wat voorstel zegt hij, niet nu ik ben bezig, of dat zien we nog wel eens.
    Het enige wat we echt gaan doen omdat mijn broer dat persé wil is naar de Beekse Bergen. En mijn moeder heeft een nieuwe motor gekocht dus zij en mijn vader zijn van plan om dagje te touren en dan mag ik ook niet mee omdat mijn moeder dan al zenuwwachtig genoeg is


    Waarom kan hij wel met je zussen weg, maar niet met jou?

    Ik vind dat altijd zo vreemd als gezinnen allemaal andere kanten opgaan in vakanties. Die zijn toch juist bedoelt om even met het gezin samen te kunnen zijn en eventueel weg te kunnen gaan? :/


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Waarom kan hij wel met je zussen weg, maar niet met jou?

    Ik vind dat altijd zo vreemd als gezinnen allemaal andere kanten opgaan in vakanties. Die zijn toch juist bedoelt om even met het gezin samen te kunnen zijn en eventueel weg te kunnen gaan? :/

    Omdat mijn zussen het anders niet eerlijk vinden want wij gaan tlijd met het zijspan weg
    Ja, normaal gaan wij(ik en mijn broertje) inderdaad 4 weekendjes op een heel jaar met het zijspan weg, dit jaar gaan de laatste twee keer niet door
    En mijn vader wil ook 'studeren' en ik ga al zo vaak weg.
    Mijn zussen zijn 21 en 24 , dus dan is het logisch dat je niet meer met je broers en zussen en ouders op vakantie gaat

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arena schreef:
    (...)
    Omdat mijn zussen het anders niet eerlijk vinden want wij gaan tlijd met het zijspan weg
    Ja, normaal gaan wij(ik en mijn broertje) inderdaad 4 weekendjes op een heel jaar met het zijspan weg, dit jaar gaan de laatste twee keer niet door
    En mijn vader wil ook 'studeren' en ik ga al zo vaak weg.
    Mijn zussen zijn 21 en 24 , dus dan is het logisch dat je niet meer met je broers en zussen en ouders op vakantie gaat


    Als dat zo logisch is, is het ook niet meer dan logisch om niet met je ouders (je vader in dit geval) mee te gaan. En als jouw zijspanweekendje nu (opnieuw) niet doorgaat, hoeven ze dat ook niet oneerlijk te vinden.


    Til hug og blod.

    Mijn vader zit in een rolstoel, er zijn inderdaad niet veel leuke vakantiedingen die toegankelijk zijn voor rolstoelen...
    Ik ben ook vaak alleen, dus ik kan me goed vinden in je verhaal!


    ailoveejoee.

    Knight schreef:
    Wij gaan ook lang niet elk jaar op vakantie. Maar dat is zo erg toch niet? Je kan nog altijd lekker shoppen, naar de bios (met een buurmeisje of zoiets?), schrijven, lezen, muziek luisteren, buiten op het terras/balkon zitten. Er is nog best veel te doen, ook als je vrienden er níet zijn.


    Jha .., dat is gewoon zo. Nu ga ik toevallig wel op vakantie ..., maar ik ga naar Wallonië (ik kom uit Nederland):S. Wij hebben ook een hond, dus wij gaan zelden met het vliegtuig weg. Wij willen namelijk de hond niet mee nemen en ook niet naar een kennel brengen. Nu kan ze wel mee.
    Weggepest .., jha .., dat ik ook niet zo maar niets. Vraag anders aan je ouder of je nog een zo genaamde 'last minut' naar iets in Nederland (of Belgie .., ik weet niet waar je woont) kan boeken. Dan ben je er toch ff uit! Sterkte!
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    Ik ben nog nooit op reis geweest met mijn familie.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben nog nòoit op vakantie gegaan...


    --

    Dit jaar en vorig jaar ben ik voor het eerst 2 jaar achter elkaar op vakantie geweest. Normaal gaan we om de drie jaar, en we gaan nooit in de zomervakantie dus ik zit elk jaar met dat probleem.

    ik vind niet dat je verwend overkomt, je zeg gewoon wat je dwarszit.
    ik heb ook zo ongeveer dezelfde probleem.
    Mijn moeder is ziek, mijn vriendinnen zijn op vakantie en of werken of ik heb geen contact meer met hun (mooie vriendinnen trouwens).
    ik zit dus thuis en dan eens weer thuis. Met af en toe een filmpje kijken of bij mijn nicht thuis komen.


    -

    Misschien is ergens een vakantiebaantje of kan je klusjes doen voor de buren tegen betaling. Dan ben je bezig, je verdient geld en richt je gedachten op iets anders.

    Zoals Zamaskowane eigenlijk al zei, vraag aan je moeder(ouders) of je, je kamer mag op leuken of opnieuw mag schilderen (met hulp van je moeder of vader want dan gaat het twee keer zo snel).


    Physics is awesome