• HoiHoi.
    Ik ga een verhaal schrijven wat zich afspeelt in de middeleeuwen en waar een beetje fantasy in voor komt.
    er zijn ongeveer vier landen waar het zich af speelt hoe de landen heten dat weet ik nog niet.
    let wel op dat land 4 een kleine eiland is dat geen een mens kent en er alleen maar vampiers wonen.


    Personages die ik nodig heb.
    Land 1
    Koning
    Koningin
    Prinses (zei is de enigste die later een vampier word.)


    Land 2 (Deze kan je een beetje vergelijken met Japan dus hier het liefst Japanse namen voor
    Keizer
    1 zoon 1 dochter van de keizer


    Land 3
    Koning
    Koningin
    Prins
    Prinses
    Prinses

    Land 4
    Koning
    Koningin
    Prins
    Prinses
    Vampiers die naar net gemaakte vampiers zoeken en
    hun les geven hoe ze er mee om moeten gaan etc.

    Elk land heeft een hertog/in, graaf/in, sommige hebben ook een zoon of/en dochter. ik heb ook personages nodig voor dorpelingen.
    Een hertogszoon van land 1 moet de verloofde van de prinses zijn


    Lijstje
    Rol:
    Naam: (Hoeft niet perse middeleeuws te zijn)
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Woont:
    Karakter:
    Vijand ja/nee:
    Familie: (Moeder/vader/tante/oom etc)
    Geschiedenis/verleden:
    Foto:
    Verliefd/verloofd/getrouwt met wie of helemaal niet:
    Extra:


    Naam voor paarden
    Eigenaar:
    Naam:
    Ras:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:

    Land
    Naam van Land: (zeg ook meteen dat het land 1,2,3 of 4 moet zijn)
    Hoe het er uit ziet:




    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:50 ]

    Rol: Koningin land 3
    Naam:Geertruid Isabella Maria
    Achternaam: *dezelfde als de rest van land 3*
    Leeftijd: 37
    Geslacht: vrouwlijk
    Woont: In het kasteel met haar familie
    Karakter: Geertruid is erg streng opgevoed en dat zelf ook geworden. Ze doet alles volgens de regels en etiketten. Tegenspraak duld ze niet. Vanbinnen is ze erg lief, maar omdat ze zo streng is opgevoed is ze erg hard geworden. Ze heeft echt de aditude van een koningin. Netjes, beschaafd en statig.
    Vijand ja/nee: nope.
    Familie: Haar man Edward, haar zoon Edward II, dochter Valaina en dochter Kate. (kijk bij andere rollen)
    Geschiedenis/verleden: Ze is dus erg streng opgevoed en mocht nooit iets van haar ouders. Hierdoor is ze de perfecte prinses en koningin geworden, maar ze heeft een hele saaie jeugd gehad en heeft eigenlijk nooit echt kind mogen zijn.
    Foto:


    Verliefd/verloofd/getrouwt met wie of helemaal niet: Getrouwd met man Edward, maar is niet verliefd op hem.
    Extra: Ze is erg goed in viool spelen, dit doet ze al sinds ze klein was.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:18 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankjewel iedereen voor de rollen in te vullen:) er zitten er een paar leuke tussen die ik zeker ga gebruiken!

    de enigste rollen die ik nog nodig heb zijn van wat dorpelingen en slechteriken(dat mag zowel, hertog, dorpeling, of iets anders)

    als je zelf ook nog inspiratie hebt voor een belaapd rol bev: tuinman. dan mag je die rol ook invullen.:)