• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    (K)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Open dan ook niet zo'n topic doos (krul)


    -

    Fuck the haters

    -huuh-

    I say Laters

    waarom zegt mijn gevoel dat er ruzie op deze topic gaat komen, huuh.

    Blub


    --

    Genius schreef:
    Open dan ook niet zo'n topic doos (krul)

    Ik wilde gewoon komen vertellen wat ik van het hele gedoe vind en waarom ik inactief was, ik zie het foute er niet van.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lol, met bekendheid komen haters :'D

    Welkom back!! :D
    Leven kan weer beginnen op het forum!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Oké


    Opgeven is geen optie.

    Coyote schreef:
    Welkom back!! :D
    Leven kan weer beginnen op het forum!

    HAHAHAHAH ftw. <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Was je weg dan? Ik heb toch nooit wat door (:
    Welcome back.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Man ik mist veel de laatste tijd.

    Echt zielig dat ze dat hier doen,ik had ons hoger ingeschat!
    Laat die mensen lekker hun gang gaan, trek je er niks van aan(ik weet het). Mensen die echt om je geven,zelfs mensen die niet om je geven,zoals ik,daar heb je veel meer aan en daar moet je je energie in steken en niet in die kl*te mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja joh, sommige mensen zijn gewoon zielig :Y)

    Spain schreef:
    Was je weg dan? Ik heb toch nooit wat door (:
    Welcome back.


    Nee, ze was aan het schijten in de wc :'D


    --

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik wilde gewoon komen vertellen wat ik van het hele gedoe vind en waarom ik inactief was, ik zie het foute er niet van.

    Ik zeg wel niks meer (krul)


    -

    Gaby, wat ze oowk zeggen. Je bent voor míj gewoon perfect hoowr (K)

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zeg wel niks meer (krul)


    Dat is het beste (:


    --