• by Nyan

    Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? 0we zullen zien.




    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.



    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes


    1)Kaylee McCarty (voor 4 weken op vakantie)
    2)Fertilis Natura
    3)Stacy
    4)Lissy
    5)Feline Mátia
    *6)Angel Adams
    *7)Lyra Klingston
    *8)July Jones
    *9)Melody Sky Henderson
    *10)louize nuitpourtoujour
    *11)Mikayla Garcia
    12)amare
    13)Aqua
    14)Alati Gaea
    15)Delilah Hayden Scooter
    Jongens
    1)Matheo Jozephs
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan
    4) Stephan Yvain
    5)Ardens Vita Nyan
    6)Samuel "Sam" Nick Jones
    7)Ardens'junior' truefriendx

    (als er meer mensen willen meedoen dan zal ik meerdere maken,maar we gaan niet verder dan 18 mensen ;) )
    we starten met 13 en kijken hoe het verder gaat later kunnen er nog bijkomen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oke,


    Naam: Feline Mátia
    leeftijd: 14
    uiterlijk (liefst foto): ze is een 'ginger'(een rood harige xD) en heeft lang haar tot haar kont. ze is lang, slank, elegant, en leuk om te zien. haar oren zitten hoger dan normaal, en ze zijn een beetje puntig. ze heeft lange nagels, en ze breken nooit. ze heeft fel blauwe ogen waar mee ze heel goed en scherp kan zien. Ze kleed zich anders dan de rest. Soms Gothic, dan Alto, dan Hippie-achtig en dan Emo.


    Karakter: ze is mysterieus, maar wel heel aardig. ze is zeker te vertrouwen.ze houd heel erg van lezen, ze is ook leergierig. ze slaat als je haar pijn doet of kleineert of alles wat daar op lijkt. en ze kan, of course, bitcherig doen.
    Familie: haar moeder en broertje zijn omgekomen bij een aardbeving, haar vader heeft ze nooit gekend
    Gave: (Kracht/dier): ze kan in twee dieren veranderen, een 'ginger' noorse boskat, en een lynx, een 'ginger' lynx. later leert ze water sturen en in ijs te laten veranderen.
    extra: Feline heeft een huisdier; een Turkse Van (kat), ze heet Luna, ze is wit met een zwarte staart en andere accenten zoals sokjes.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:08 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    lisalove1D schreef:
    (...)

    maar oke mag ik dan reserveren? je krijgt morgen dan een berichtje :)

    tuurlijk ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik heb zelfs nu nog tijd om het te doen :)


    Naam: Angel Adams
    leeftijd: 12
    uiterlijk (liefst foto):


    Karakter: Angel is echt heel lief meisje, maar ieder meisje heeft een bichty kant en die laten zien is niet moeilijk voor haar. Ze is nogal luidruchtig. En kan zich snel alleen voelen. Als ze boos is dan zoekt ze water en doen er iets mee bij iemand en de ene keer is het dit de andere keer is het dat. Ben je aardig, dan gebeurd er niks. ben je irritant of iets anders wat ze niet leuk vind dan word het niet echt leuk.
    Familie: ze heeft 1 half zusje en haar ouders zijn gescheiden.
    Gave: kan van alles met water. Het laten bevriezen, het laten koken, het optillen, hele stormen maken etc.
    extra: Heeft een zwak gevoel voor jongens.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:34 ]


    Do what people say you can't.

    HAALLO IK WIL GRAAG EEN JONGEN RESERVEREN !
    -liefst zwart haar, sixpack en goed in bed. zeg maar dak vanaf 8 u thuis ben XD-
    GRAPJEEE :D ik kon dr nie aan doen dak da plots in me hoofd kreeg en mn vingers et dan begonnen te typen...
    maar ik zou graag een jongen reserveren ^^ ALS PERSONAGE IN EEN VERHAAl Xd


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Helleu, ik reserveer meisje


    where would I be, if you didn't believe?

    Ojaah mijn adres en telefoon nummr geefk dan nog doorde beschrijving gaak dan nog wel ekeer geevn XD kdacht dak weer bij de ****lijn zat XD


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Naam:KHALID KHAN
    leeftijd:19 jAAR
    uiterlijk (liefst foto):


    Karakter:mysterieus, player, kan best wel arrogant zijn XD
    Familie:Vader: yasser malik -zit in mafia en houdt niet echt rekening met zayn - Moeder: patricia malik -dood-
    Gave: (Kracht/dier):kan veranderen in een leeuw
    extra:leeuw is een soort van symbool van zijn familie

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:59 ]


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    OHMYVAZAPNIN schreef:



    -_- kben verhete te zeggen dat je zijn echte naam nie mag gebruike sorry...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: July Jones.
    leeftijd: Bijna 19
    uiterlijk (liefst foto):


    July is een heel mooi meisje, met prachtige bruine krullen. Haar ogen zijn bijna zwart, en ze maakt ze graag donker op, met veel eyeliner. Haar ultieme make-up accessoire is lipgloss.
    Karakter: July is niet verlegen, helemaal niet. Ze is een partyanimal. Ze maakt gauw nieuwe vrienden, en is niet vies van onenightstands. Wel is ze heel betrouwbaar en zal ze nooit geheimen door vertellen van vrienden. Ze is dol op roddelen. July is heel modebewust en kleedt zich ongewoon.
    Familie: July kent haar echte familie niet. Toen ze 5 jaar oud was, ze is op straat achtergelaten, door haar echte ouders. Ze is geadopteerd door de 37jarige Irisa en de 46jarige Francisko. Ze heeft ook nog een ander geadopteerd zusje: Lores. Haar echte moeder was een tienermoeder en drugsverslaafd. Nu heeft ze een leuke familie.
    Gave: (Kracht/dier): July kan alles met vuur doen. Ze kan dingen in brand zetten, vuurtjes stoken en ook doven. Ze heeft het ook altijd warm. Dit komt goed van pas in de winter.
    extra: July heeft net een zware break-up gehad.

    (heart2)


    where would I be, if you didn't believe?

    We gaan morgen om 16 uur beginnen ! Mensen die nog een personage willen maken mogen altijd !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoe schrijven we? Uit de ik vorm of de hij/zij vorm?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    Hoe schrijven we? Uit de ik vorm of de hij/zij vorm?


    ik vind persoonelijk de ik vorm handiger dan is het net alsof jij het personage bent snap je? :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    We gaan morgen om 16 uur beginnen ! Mensen die nog een personage willen maken mogen altijd !


    Ik kan dan niet..........
    Dan ben ik op verjaardag.......
    Ik kan waarschijnlijk kan ik wel in de avond.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:Stacey
    leeftijd:14
    Uiterlijk:fel groene ogen bruin haar lang en slank
    Familie:onbekend ze zijn omgekomen in ongeluk
    Kracht:kan veranderen in een wit paard
    Extra:als mensen bij haar in de buurt komen kan ze boos uit de hoek komen.
    karakter:Verlegen en is niet graag in d buurt van mensen wik altijd bij dieren zijn.


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    Naam: Stacey
    leeftijd:14
    Uiterlijk:fel groene ogen bruin haar lang en slank
    Familie:onbekend ze zijn omgekomen in ongeluk
    Kracht:kan veranderen in een wit paard
    Extra:als mensen bij haar in de buurt komen kan ze boos uit de hoek komen.
    karakter:Verlegen en is niet graag in d buurt van mensen wik altijd bij dieren zijn.


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings