• by Nyan

    Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? 0we zullen zien.




    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.



    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes


    1)Kaylee McCarty (voor 4 weken op vakantie)
    2)Fertilis Natura
    3)Stacy
    4)Lissy
    5)Feline Mátia
    *6)Angel Adams
    *7)Lyra Klingston
    *8)July Jones
    *9)Melody Sky Henderson
    *10)louize nuitpourtoujour
    *11)Mikayla Garcia
    12)amare
    13)Aqua
    14)Alati Gaea
    15)Delilah Hayden Scooter
    Jongens
    1)Matheo Jozephs
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan
    4) Stephan Yvain
    5)Ardens Vita Nyan
    6)Samuel "Sam" Nick Jones
    7)Ardens'junior' truefriendx

    (als er meer mensen willen meedoen dan zal ik meerdere maken,maar we gaan niet verder dan 18 mensen ;) )
    we starten met 13 en kijken hoe het verder gaat later kunnen er nog bijkomen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Lyra Klingston
    leeftijd: 17 jaar
    uiterlijk (liefst foto): http://weheartit.com/entry/33118512
    Karakter: Lyra is een redelijk spontaan meisje en maakt redelijk snel vrieden. Ze is bijna altijd vorlijk, maar ook redelijk snel boos te maken. Hierdoor schrikt ze sommige mensen af, maar als je haar vriend bent, is de kans heel klein dat ze ooit boos op je wordt. Haar vrienden en familie zijn alles voor haar en ze zou haar eigen leven wagen om dat van hun te redden. Lyra is graag in de natuur en vind het heerlijk m gewoon in het gras te zitten en niets te doen.
    Familie: Lyra's familie is niet zo groot. Ze woont samen in huis met haar ouders, zusje en oma. Dat is haar gehele familie. Haar oudesr waren beiden enig kind en haar opa is al overleden.
    Gave: (Kracht/dier): Lyra kan alles doen met planten en aarde. Ze kan planten laten groeien, laten afsterven, kan de aarde opensplijten onder je voeten, alles. Ze kan achter niet leven zonder natuur. Als ze daar niet in de buurt is, zal ze steeds zwakker worden en uiteindelijk sterven.
    extra: Op haar gehele rug heeft ze een tatoo van een boom, om haar band met de natuur te laten zien.
    http://weheartit.com/entry/26830752 Die, alleen dan geheel op haar rug en niet in haar zij.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 10:30 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    dracoluvvv schreef:
    (...)


    Heeft Stacy ook een achternaam ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik kan dus niet bij de start zijn..... Waarschijnlijk wel de avond...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Melody Sky Henderson
    leeftijd: 16
    uiterlijk (liefst foto):

    bruin haar bruine ogen, vaak skinny + kleuren elementen (blauw, beige-achtig, rood, wit)
    Karakter: lief, gevoelig en ze sluit snel vriendschap. ze is niet snel bang, en ze gebruikt haar kracht alleen vijandig als het nodig is.
    Familie: Ze verloor haar ouders toen ze 8 was, en haar zusje betekend alles voor haar. Ze doet alles om Judith te beschermen, en ze houd enorm veel van haar.
    Gave: (Kracht/dier): ze kan alle elementen besturen.
    extra: Ze heeft altijd een armband om. Dit was het laatste wat ze van haar ouders kreeg voor ze stierven.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137846
    Topic 1 ! :D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:Lissy
    leeftijd:14
    uiterlijk (liefst foto):het zelfde als Stacey mijn andere personage alleen dan blauwe ogen.
    Karakter:lief,maar wel verlegen als ze je niet kent
    Familie:ze was weggelopen en toen Stacey werd gevangen kwam ze weer bij haar vader!
    Gave: (Kracht/dier):met dieren praten(ook vreemde dieren)
    extra:Beste vriendin van Stacey(kun je in het eerste stukje van Stacey zien)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    {ik maar mijn perso morgen wel. mag het een meisje zijn?}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    {ik maar mijn perso morgen wel. mag het een meisje zijn?}


    ok doe maar ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    annickemiek schreef:
    {ik maar mijn perso morgen wel. mag het een meisje zijn?}


    word zij ook verliefd op die jongens?
    Feline (mijn perso) is waarschijnlijk het enige meisje dat niet op een van die jongems c
    verliefd word (nee, ook niet op de meisjes ;) )
    waar ze wel verliefd op kan worden, dat is NOG een geheim


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    word zij ook verliefd op die jongens?
    Feline (mijn perso) is waarschijnlijk het enige meisje dat niet op een van die jongems c
    verliefd word (nee, ook niet op de meisjes ;) )
    waar ze wel verliefd op kan worden, dat is NOG een geheim


    Hé, vergeet Lyra niet! Die is nog nergens verlieft op! Misschien laat ik haar wel verlieft worden op een boom of zo XDs


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    (...)

    Hé, vergeet Lyra niet! Die is nog nergens verlieft op! Misschien laat ik haar wel verlieft worden op een boom of zo XDs

    jaaaaaaaaaa! boom liefde! <3


    welkome to my garden of fantasy

    (XD haha ik weet nog niet op wie ik mijn 2personages verliefd ga laten worden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: louize nuitpourtoujour
    leeftijd: 17
    uiterlijk (liefst foto):


    jeej tekenig heb ik lang geleden (een jaarte) gemaakt jeeej.
    Karakter: louize is een super vrolijk en hyper actief meisje. ze is ook heel spontaan en een beetje naïef. met anderen erbij is ze meestal zelfverzekerd maar als ze alleen is dan kan ze opeens super onzeker zijn. ook is ze snel aangebrand en laat ze zich snel op de kast jagen. en als ze deprie is dan is ze dat goed. dan kan niks of niemand haar opvrolijken. (behalve lekker eten) daar is ze te koppig voor. ook is ze erg trots en heeft ze soms snel achtelkaar opvolgende stemmingswisselingen. soms kan ze ook een beetje gek doen. gek in de creepy way. ook hebben haar emoties effect op haar gave
    Familie: ze woonde in frankrijk en is gelukkig opgegroeid met bijde ouders (voor de verandering XD) alles ging goed. haar ouders hadden een goed inkomen, ze accepteerde haar gave. ze verzorgde de tuin. ze haalde goede cijvers. kortom geen problemen. en toen werd ze opgepakt. ze haat daarom de overheid en hoopt een keer terug te kunnen keren.
    Gave: ze kan planten besturen en laten groeien waneer ze maar wil. ook zo uit haar hand. later leert ze om ook dieren te laten verscheinen zoals planten.
    extra: ze is goed in dingen met de handen doen. ze is erg creatief, maar ze houd ook van denkspelletjes en strategieen. talen gaan haar mindermakkelijk af. dat ze drie talen kan spreken komt door haar opvoeding. maar ze is echt slecht in spelling en zo. ze doet ook aan karate.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:50 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Misschien maak ik straks nog een jongen aan, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik heb nog nooit met twee personages gerpgt :$


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Misschien maak ik straks nog een jongen aan, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik heb nog nooit met twee personages gerpgt :$

    ok doe maar :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH