• Jup, daar ben ik sinds ik Brave gezien heb aan verslaafd. Ik vind het heerlijke muziek om naar te luisteren en ik word er zo rustig van. Deelt iemand mijn nieuwe verslaving? c:

    Ik zit wel in de echte 'folkmetal' als Eluveitie en zo, maar echt keltisch... Alleen met harde gitaren erbij. xD


    Searching heavens for another earth

    Ik luisterde vroeger wel eens naar enya. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik luisterde vroeger wel eens naar enya. (:

    Oh, ja, zij heeft ook geweldige muziek!

    Mysterions schreef:
    Ik zit wel in de echte 'folkmetal' als Eluveitie en zo, maar echt keltisch... Alleen met harde gitaren erbij. xD

    Ja, ik heb volgens mij ook eens iets van The Levellers gehoord (alleen zijn zij volgens mij meer folk rock) en dat vond ik ook een leuke combinatie. Ik zal eens iets van die Eluveitie eens beluisteren, want ik heb nog nooit van hen gehoord.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:45 ]

    Laswell schreef:
    (...)
    Ja, ik heb volgens mij ook eens iets van The Levellers gehoord (alleen zijn zij volgens mij meer folk rock) en dat vond ik ook een leuke combinatie. Ik zal eens iets van die Eluveitie eens beluisteren, want ik heb nog nooit van hen gehoord.


    Ik moet je wel waarschuwen dat het metal is met veel geschreeuw. Als je daar niet van houdt, dan hou je misschien wel van de wat softere stem van Anna Murphy. Zij zingt bijvoorbeeld A rose for epona. (:


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ik moet je wel waarschuwen dat het metal is met veel geschreeuw. Als je daar niet van houdt, dan hou je misschien wel van de wat softere stem van Anna Murphy. Zij zingt bijvoorbeeld A rose for epona. (:

    Ah, blijkbaar kende ik hen al. c: Zij zijn wel heel goed!

    Je hebt natuurlijk altijd Celtic Women, zij zijn heel goed. Ik kan je nu alleen geen link sturen, omdat ik op mijn iPod zit.
    Maar YouTube zal wonderen verrichten!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Je hebt natuurlijk altijd Celtic Women, zij zijn heel goed. Ik kan je nu alleen geen link sturen, omdat ik op mijn iPod zit.
    Maar YouTube zal wonderen verrichten!

    Ik heb het opgezocht en God, wat een mooie muziek! c:

    dit is echt prachtig, krijg spontaan tranen in mijn ogen ervan haha!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind