• De ring die ik van mijn vriendje gekregen heb viel zojuist ergens op de grond en ik zag hem eerst niet. Ik weet dat ik niet zo veel waarde moet hechten aan een voorwerp maar ik draaide bijna helemaal door. En als ik hem dan vind is dat zo'n opluchting!

    Nou mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook een voorwerp met sentimentele waarde? Iets wat veel voor je betekend en je nooit kwijt zou willen?


    You are beautiful, you are love.

    Nee, heb ik niet..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De halsketting van mijn Oma, ik freakte hem zowat toen ik hem eens moest afdoen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat lief dat hij jou een ring geeft ^^
    Het klinkt misschien raar maar ik heb dat bij mijn bladwijzer. Mijn vriendin heeft hem voor me gemaakt en als ik hem kwijt ben, word ik helemaal paniekerig (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ASTRONAUTx schreef:
    Nee, heb ik niet..


    Believe in yourself.

    Ik heb één ding. Dat is een leeuw.

    Ik was als klein meisje +/- 8 jaar op een familieveilig, en ik zag daar een houten beeldje van een leeuw (Ongeveer 30 cm lang), en ik was er hélemaal verliefd op. Ik wist nog helemaal niets van veilingen of geld, maar toen dat ding geveild was stak ik mijn hand op. En mijn opa was zo lief om hem toen voor mij te betalen, als ik hem nóóit weg zou doen. En nu staat hij nog steeds op mijn kast c:

    Mijn kettinkje, ook van mijn vriend gekregen (:
    In Venetië voelde ik hem plots niet meer rond mijn hals en toen ben ik ook echt beginnen panikeren. Mijn vriend vond het helemaal lief dat het zoveel voor me betekent.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    foto's (; -zoiets alle die ik bezit. (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Een grote engel die je kan ophangen. Ik heb hem vroeger van mijn oma gekregen en ze zei dat als ik aan haar moest denken of als ze er niet meer is, dat ik naar de engel moet kijken.

    Mijn dekentje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De foto van mijn opa en mij. Hij overleed toen ik 6 was, en sindsdien staat die foto op mijn nachtkastje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn rode kussentje dat vroeger mijn nachtmerries tegenhield. Ik kan écht niet slapen zonder.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Negligible schreef:
    Mijn kettinkje, ook van mijn vriend gekregen (:
    In Venetië voelde ik hem plots niet meer rond mijn hals en toen ben ik ook echt beginnen panikeren. Mijn vriend vond het helemaal lief dat het zoveel voor me betekent.


    Heb je hem terug gevonden? Ik heb ook zo'n kettinkje (wel van mijn moeder gekregen) dus ik weet hoe het is om dat ding ineens niet meer te voelen (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nope.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ja, ik heb ooit een heel mooi gepolijst steentje gekregen. Ik ben er erg aan gehecht en ik heb 'm altijd bij me. Ik krijg er zelfvertouwen van en als ik die even in mijn hand houdt wordt ik rustig. Ik was hem ooit kwijt op schoolkamp, en ik raakte toen helemaal in paniek, want hij was in het gras gevallen. Maar na een uur of iets vond iemand hem en gaf hem terug. Dat was echt een teken voor mij, want ik krijg hem altijd terug als ik hem kwijt ben.

    Ja, een medaillon met een foto van mijn opa in. Ben ik eens kwijt geraakt op school, sindsdien draag ik er vele meer zorg voor, want ik freakte echt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:26 ]


    Ex astris, sciencia