• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    MT


    El Diablo.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn topics ^^ Wil nog iemand een enige vorm van relatie met Ellie?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rollins schreef:
    (...)

    We zouden wel kunnen doen dat het goede vrienden zijn en gedate hebben o.i.d.? Of ik weet niet of zij daar ook op school had gezeten voorheen - anders zouden ze elkaar daarvan kunnen kennen? Of wanneer je een beter idee hebt is dat uiteraard net zo welkom. c: Rosie Huntington-Whiteley is gorg by the way.


    Ze heeft voorheen niet op deze school gezeten, want ze is oorspronkelijk niet van adel. Goede vrienden en dat ze een soort van gedate hebben aantal maanden terug kan wel? Julie is wel getrouwd, maar ze is niet heel erg trouw, dus dat kan wel haha. Ja, I know right? Girlcrush much.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Philia schreef:
    Mijn topics ^^ Wil nog iemand een enige vorm van relatie met Ellie?


    Ik heb Ben en Julie in de aanbieding! Misschien iets met Ben? Ik ben zelf best wel inspiratieloos, dus veel verder dan vrienden kom ik niet. Misschien heb jij een idee?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ben kan best wel als zijn lievelingsleerling, omdat ze door het kleine Leeftijd verschil gewoon hele goede vrienden zijn, maar dat ze het proberen te verbergen omdat het nogal raar overkomt?

    En misschien dat hij en Julie een hekel aan elkaar hebben omdat ze een andere mening over educatie hebben en hoe je omgaat met leerlingen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rivals schreef:
    (...)

    Ze heeft voorheen niet op deze school gezeten, want ze is oorspronkelijk niet van adel. Goede vrienden en dat ze een soort van gedate hebben aantal maanden terug kan wel? Julie is wel getrouwd, maar ze is niet heel erg trouw, dus dat kan wel haha. Ja, I know right? Girlcrush much.


    Oh dat is ook prima. c: Jaa, huuuge girlcrush indeed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Philia schreef:
    Ben kan best wel als zijn lievelingsleerling, omdat ze door het kleine Leeftijd verschil gewoon hele goede vrienden zijn, maar dat ze het proberen te verbergen omdat het nogal raar overkomt?

    En misschien dat hij en Julie een hekel aan elkaar hebben omdat ze een andere mening over educatie hebben en hoe je omgaat met leerlingen?


    Ja, beide prima, leuk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand enige vorm van een relatie met Jeanne (pagina 2)?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 13:41 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Kai staat ook nog open. Ik zie hem een beetje als een leuke, losse docent dus ik ben ook benieuwd naar hoe jullie personages hem eigenlijk zien - hoeft niet in relatievorm te zijn uiteraard.


    I'm your little ray of pitch black.

    Zamperini schreef:
    MT


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    MT

    Iemand geïnteresseerd in enige vorm van relatie met Elena? (pagina 1 in het rollentopic). Ze is onduidelijk (totaal nog geen persoonsbeschrijving) maar die vorm ik altijd pas in het verhaal zelf..


    Faith is everything.

    JudithSuzann schreef:
    Iemand enige vorm van een relatie met Jeanne (pagina 2)?


    Ellie wil wel vrienden zijn, al zijn ze totaal anders, maar als een soort van, zus-achtige relatie. Dat het botst, maar ze er wel voor elkaar willen zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Philia schreef:
    (...)

    Ellie wil wel vrienden zijn, al zijn ze totaal anders, maar als een soort van, zus-achtige relatie. Dat het botst, maar ze er wel voor elkaar willen zijn.


    Ja is goed, dus dan kennen ze elkaar al best lang lijkt mij..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light