• Ik heb een vriendin die echt precies op Emma Roberts lijkt kwam ik net achter.. Ik vind het gewoon eng. Wie ziet het nog meer?
    Vriendin;
    https://p.twimg.com/AsIvT-8CIAAJxep.jpg:large
    Emma Roberts;


    Ik zet de foto in een link alleen want het is niet toegepast om zomaar foto's te plaatsen van mensen toch?
    EDIT; het was Emma Roberts maar hier is mijn vriendin echt haha http://1.media.hyves-static.net/1493260368/6/UdxM/0/img1493260368.jpeg

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:16 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    HAHAHHAHA, jaaa! Ik dacht even dat je twee foto's van Emma had geplaatst. Holy fuuck.


    The odds are néver in our favor.

    Het lijkt inderdaad heel... Heel... erg. Ik zou een DNA test laten doen!

    Is ze toevallig nog vrij? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Het lijkt inderdaad heel... Heel... erg. Ik zou een DNA test laten doen!

    Is ze toevallig nog vrij? (cat)

    Jup maar te jong voor jou ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    HOLY SHIT! Dat is Emma Roberts!
    Maar ze lijkt er nog steeds op HAHAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Is dit geen grapje ofzo? haha. Ik twijfel, zo erg lijkt het. Heb je nog een foto? Ik kan het namelijk gewoon niet geloven!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Is dit geen grapje ofzo? haha. Ik twijfel, zo erg lijkt het. Heb je nog een foto? Ik kan het namelijk gewoon niet geloven!

    Demi1309 schreef:
    Is dit geen grapje ofzo? haha. Ik twijfel, zo erg lijkt het. Heb je nog een foto? Ik kan het namelijk gewoon niet geloven!

    Ja het was Emma Roberts, ik zoek der nog één maar mijn internet werkt niet mee..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    http://1.media.hyves-static.net/1493260368/6/UdxM/0/img1493260368.jpeg
    Pretty much all she got..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:13 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik snap het niet meer? Die 2 bovenste foto's, waren dat beidde Emma Roberts? Of niet?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:15 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dafuqqq


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Demi1309 schreef:
    Ik snap het niet meer?

    Lees reacties ahaha


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Op die tweede foto is ze wat minder Emma Roberts, maar ik zie nu wel gelijkenis met die foto van haar zelf waar ze echt op Emma Roberts lijkt. (Verwarrende zin.) Weet ze het zelf? Dat ze op Emma Roberts lijkt?

    Edit: Ik snap het niet meer Ö en op die ene foto van hyves vind ik haar nog steeds best lijken hoor, als die twee foto's nep waren, tenminste Emma Roberts waren.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:19 ]

    Bookmark schreef:
    Op die tweede foto is ze wat minder Emma Roberts, maar ik zie nu wel gelijkenis met die foto van haar zelf waar ze echt op Emma Roberts lijkt. (Verwarrende zin.) Weet ze het zelf? Dat ze op Emma Roberts lijkt?

    Edit: Ik snap het niet meer Ö en op die ene foto van hyves vind ik haar nog steeds best lijken hoor, als die twee nep waren.

    Jaa.. ik twitterde haar dit ook hahha.
    Die foto van hyves is Nienke en die andere twee zijn Emma Roberts.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Uneventful schreef:
    Dafuqqq


    -