• Ik heb een vriendin die echt precies op Emma Roberts lijkt kwam ik net achter.. Ik vind het gewoon eng. Wie ziet het nog meer?
    Vriendin;
    https://p.twimg.com/AsIvT-8CIAAJxep.jpg:large
    Emma Roberts;


    Ik zet de foto in een link alleen want het is niet toegepast om zomaar foto's te plaatsen van mensen toch?
    EDIT; het was Emma Roberts maar hier is mijn vriendin echt haha http://1.media.hyves-static.net/1493260368/6/UdxM/0/img1493260368.jpeg

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:16 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vain schreef:



    My thoughts on this moment.


    Til hug og blod.

    Ben ik de enigste die het wel snapt? :')
    Ik vind dat haar gezichtsvorm hetzelfde is. Maar die vriendin van je heeft een langer gezicht dan Emma Roberts. Maar ik moet toe geven, ze lijken wel veel op elkaar. c:


    Life is a beautiful struggle

    ^ Ik snap hem ook wel, but it still doesn't make a lot of sense.


    Til hug og blod.

    Ongelofelijk. Ik heb een vriend die op Sterling Knight lijkt. Dat is creepy eigenlijk.


    Life is all about having a good time.

    Jieber schreef:
    Ben ik de enigste die het wel snapt? :')
    Ik vind dat haar gezichtsvorm hetzelfde is. Maar die vriendin van je heeft een langer gezicht dan Emma Roberts. Maar ik moet toe geven, ze lijken wel veel op elkaar. c:

    Ik vind dat ze op die foto van hyves niet erg tot niet op Emma Roberts lijkt

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 10:16 ]


    Ex astris, sciencia

    Demi1309 schreef:
    Is dit geen grapje ofzo? haha. Ik twijfel, zo erg lijkt het. Heb je nog een foto? Ik kan het namelijk gewoon niet geloven!


    Life is full of fake people

    SheIter schreef:
    Ongelofelijk. Ik heb een vriend die op Sterling Knight lijkt. Dat is creepy eigenlijk.


    MAY I DATE HIM. *O*
    oke nee grapje

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:53 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hmm, nee, ik vind 't niet echt eigenlijk.

    Laswell schreef:
    Hmm, nee, ik vind 't niet echt eigenlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jieber schreef:
    Ben ik de enigste die het wel snapt? :')
    Ik vind dat haar gezichtsvorm hetzelfde is. Maar die vriendin van je heeft een langer gezicht dan Emma Roberts. Maar ik moet toe geven, ze lijken wel veel op elkaar. c:


    Precies


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jieber schreef:
    Ben ik de enigste die het wel snapt? :')
    Ik vind dat haar gezichtsvorm hetzelfde is. Maar die vriendin van je heeft een langer gezicht dan Emma Roberts. Maar ik moet toe geven, ze lijken wel veel op elkaar. c:



    Dit ja.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    De bovenste twee fotos waren beide Emma,
    en nee eerlijk gezegt zie ik de gelijkenis niet..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Shit, weet je zeker dat het niet een verwisselde foto is of zo? Joke, maar maaaaaaaaaaaan, ze lijken sereneus heel erg op elkaar! o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife