• Hallo, ik heb een suggestie.

    De meeste zetten geen reacties neer bij stories maar nemen toch een abo. Maar hoe kun je dan weten dat diegene een abo erop heeft genomen? Ik begon daarover na te denken en ik moet steeds kijken of ik al een abo heb gekregen. De hele tijd, de hele tijd.. En dit is heel erg irritant. Dus mijn suggestie is:
    Als er iemand een abo op je story heeft genomen, dat je dan een pb krijgt. Dit is toch handig? Dan hoef je niet de hele dag te kijken of je een abo hebt.

    Nou, voor of tegen? Als je ertegen bent, wil ik graag weten waarom.

    x


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom moet je steeds kijken of je een abo erbij hebt gekregen?
    Klinkt erg nutteloos, tegen.


    Your make-up is terrible

    Tegen. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar het draait niet allemaal om de abo's. (cat) Ik zou het in ieder geval overbodig vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    Waarom moet je steeds kijken of je een abo erbij hebt gekregen?
    Klinkt erg nutteloos, tegen.

    + Is alleen maar veel werk om dat te maken lijkt me.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Assassin schreef:
    Waarom moet je steeds kijken of je een abo erbij hebt gekregen?
    Klinkt erg nutteloos, tegen.


    Ik heb namelijk een story en die begint bij 5 abo's. Ik hou van schrijven, dus wil ik meteen beginnen. Dus daarom kijk ik steeds.


    Some people are art and do art at the same time

    Stel je dat ineens 30 abo's erbij krijgt? Dan krijg je 30 PB's, nou nee dankje. Tegen.


    Pretty is just a pretty word.

    Already schreef:
    (...)

    Ik heb namelijk een story en die begint bij 5 abo's. Ik hou van schrijven, dus wil ik meteen beginnen. Dus daarom kijk ik steeds.


    Je hoort te schrijven voor je plezier en niet voor de abo's. Ik lees helemaal geen stories die beginnen bij zoveel abo's, dat verdienen ze gewoon niet. Nu ben ik al helemaal tegen.


    Your make-up is terrible

    Och, sorry hoor. :|


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Ik heb namelijk een story en die begint bij 5 abo's. Ik hou van schrijven, dus wil ik meteen beginnen. Dus daarom kijk ik steeds.

    Als je niks schrijft neemt niemand abo.
    Ik lees liever geen stories die beginnen bij zoveel abo's, aangezien je niet weet hoe digene schrijft enz.
    Schrijven is voor het plezier, niet om wie het meeste abo's heeft.(:
    Wel, eigenlijk tegen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nou hoor, bedankt voor die lieve reacties. Fijn dat sommige kattig zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Ik heb namelijk een story en die begint bij 5 abo's. Ik hou van schrijven, dus wil ik meteen beginnen. Dus daarom kijk ik steeds.

    Ik vraag me nog steeds af waarom mensen dat doen. :'D Niet omdat ik het ontzettend dom vind of iets in die trant, maar ik zie er het hele nut gewoon niet van in. Je houdt jezelf alleen maar weg van iets leuks op die manier. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hoort te schrijven voor je plezier en niet voor de abo's. Ik lees helemaal geen stories die beginnen bij zoveel abo's, dat verdienen ze gewoon niet. Nu ben ik al helemaal tegen.


    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant; ik begin ook pas een story bij 50 abo's .. dat doe ik, zodat ik weet dat het ook echt gelezen wordt. Ik hou van schrijven, begrijp me niet verkeerd .. maar schrijven als niemand het leest is niet motiverend.


    To infinity and beyond •

    Already schreef:
    Nou hoor, bedankt voor die lieve reacties. Fijn dat sommige kattig zijn.

    Hé, jij stelt iets voor en de rest mag hun mening geven, daarvoor maak je dit topic. Als je dat niet kan hebben moet je het maar gewoon rechtstrees Rutger sturen en ons er niet mee lastig vallen, dan krijg je onze mening ook niet.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij kan ik zelf bepalen of ik nou begin bij zoveel abo's of gewoon meteen begin.


    Some people are art and do art at the same time

    Summit schreef:
    (...)

    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant; ik begin ook pas een story bij 50 abo's .. dat doe ik, zodat ik weet dat het ook echt gelezen wordt. Ik hou van schrijven, begrijp me niet verkeerd .. maar schrijven als niemand het leest is niet motiverend.


    ... Excuse me, 50 abo's? Ik hoop dat het een typfout is eigenlijk, want dat klink helemaal abnormaal. Laat me raden, 1D en mensen lezen het dan alleen maar omdat het 1D is. Wauw, goed gedaan, dan weet je ook echt dat ze het lezen omdat je zo goed kan schrijven en orginele dingen bedenkt, een spannende verhaallijn hebt en mensen ermee aantrekt.


    Your make-up is terrible

    Already schreef:
    Volgens mij kan ik zelf bepalen of ik nou begin bij zoveel abo's of gewoon meteen begin.

    Tuurlijk kan je dat, maar ik zou gewoon graag willen weten wat je motivatie erachter is. Ik heb er geen kritiek op, maar ik wil het gewoon snappen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.