• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: May Alison Lockwood
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 19
    Afkomstig uit: Londen, Engeland
    Droom: Succesvol zangeres worden. May heeft een prachtige stem, alleen ze heeft nog niet de mogelijkheden gehad om die te delen.
    Baan: Prostituee
    Woonplaats: een klein appartementje, al kan je het beter een kraakpand noemen. Er wonen verschillende mensen, maar stuk voor stuk gevaarlijk. Er is veel drugs in het spel, en ook May is er bij betrokken.
    Uiterlijk: ent



    klik, klik
    Innerlijk: May is een meisje wat zich absoluut niet schaamt voor haar lichaam, maar wel voor haar baan. Ze vindt het verschrikkelijk, maar is er van overtuigt dat dit de enige manie is om veel geld te verdienen. Ze komt niet vaak naar het bordeel, omdat je er over het algemeen veel mee verdiend, maar wel regelmatig.
    Doordat ze het soms zat wordt, haar problemen wilt vergeten en gewoon even geen zorgen meer wilt hebben, gebruikt ze drugs en alcohol. Ze ziet dit als haar enige toevluchtsboord, maar ook dit doet ze niet vaak.
    Met alcohol kent ze haar grenzen, maar gaat er vaak overheen.
    Over het algemeen is May een lief, maar soms wat arrogant meisje. Ze kan soms heel zorgzaam zijn, alleen is dat niet echt voor zichzelf.
    Je wint haar vertrouwen niet snel, maar als je ze hebt, zit je goed; May is ontzettend trouw. Ze zal je niet betrekken in haar drugs- en alcohol problemen, en ook het feit dat ze een prostituee is houdt ze liever verborgen.
    Extra: komt nog

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik was overigens eerst van plan om haar uit frankrijk te laten komen, haha, merde.
    Het zou wel een beetje toevallig zijn, niet? (cat)
    Een stripper en een prostituee uit frankrijk. Hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Alexia Felicia Hernandez Rodriguez
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Afkomstig uit: San Juan, Puerto Rico. Maar is op haar 16e verhuist naar Amerika.
    Droom: Uit te breken als zangeres óf broadway ster.
    Baan: Drugsdealer. Na haar fiasco bij het theater ging Alex niet meer terug naar Puerto Rico, ze kon haar ouders niet meer onder ogen zien omdat die haar hadden gezegd dat als ze de rol niet kreeg ze had gefaald en niet meer naar huis toe mocht komen.
    Alex begon aan de drugs en al gauw was ze dat zat en begon ze elf te dealen omdat ze niet voldoende geld meer tot haar beschikking had. Ze probeerde van alles, van winkelbaantjes tot serveerster maar niks gaf haar genoeg, tot ze ging dealen.
    Haar vader en moeder hebben haar streng gelovig opgevoed, maar Alex zelf vond het alleen maar onzin, ze geloofde er niet in en werd een pure atheïst. Haar standpunt was ook altijd dat ze niet wisten waar ze in geloofde en dus maar iets tevoorschijn haalde wat er misschien helemaal niet was.

    Woonplaats: Kraakpand van buiten en van binnen een normaal appartement.
    Uiterlijk: Alex, is rond de 1.76, heeft een slank postuur en is toch lichtjes atletisch gebouwd. Ze heeft volle rondingen en een getinte huid. Haar haar is lang en reikt haar onderrug en is zwart met een paar kastanje bruine punten erdoor heen. Haar lippen zijn vol en donkerroze van zichzelf. Verder heeft ze hazelnootbruin/ grijze ogen.


    Innerlijk: Alexia of gewoon Alex is een vastberaden persoon. Ze is erg koppig en als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft gaat ze er ook voor. Het is een meisje die niet veel weg zal geven van haar gevoelige kant of van haar verleden. Ze heeft vaak een mysterieuse houding, maar als je haar wat beter kent en vertrouwd zal ze wat opener zijn naar je toe.
    Alex heeft wel eens laast gehad van overdreven stemmingswisselingen. Een tijdje dachten haar ouders dat ze misschien Manisch depressief was, maar dat was ze niet. Zat ineens erge woede uitbarstingen, was ineens extreem bot, Verschrikkelijk emotioneel en al dat soort dingen. Het was moeilijk voor haar om ermee om te gaan en was ook verschrikkelijk in de war doordat ze dit niet helemaal onder controle kon houden.

    Extra: Alex is op haar 16e verhuist naar Amerika, helemaal in haar ééntje omdat ze een auditie had voor een toneelstuk, het probleem was dat het haar allereerste keer was dat ze ook daadwerkelijk echt auditie deed. In principe had ze een perfecte auditie gedaan en zou ze zo door kunnen, ze deed auditie voor de hoofdrol, maar toen ze zeiden dat ze er te volwassen uitzag voor de rol kreeg ze een woede uitbarsting en heeft dat haar om zeep geholpen. Sinds dien zingt ze alleen nog voor haar zelf.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 15:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    Ik was overigens eerst van plan om haar uit frankrijk te laten komen, haha, merde.
    Het zou wel een beetje toevallig zijn, niet? (cat)
    Een stripper en een prostituee uit frankrijk. Hahaha.

    Beetje vies landje dan :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zat als baantje eigenlijk gewoon te denken aan serveerster in een klein restaurantje, hebben jullie van die dingen als drugsdealer en stripper xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melite schreef:
    (...)
    Beetje vies landje dan :3

    Hahaha, ja, daarom :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bisous schreef:
    Ik zat als baantje eigenlijk gewoon te denken aan serveerster in een klein restaurantje, hebben jullie van die dingen als drugsdealer en stripper xd


    Hahah ik had dat eerst ook in gedachte, maar dan werkte ze gewoon in een bar maar toen zag ik Stripper en prostituee xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hahah ik had dat eerst ook in gedachte, maar dan werkte ze gewoon in een bar maar toen zag ik Stripper en prostituee xd


    Ik maak die van mij gewoon gelovig, dan mag ze het daarom niet doen ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik maak die van mij gewoon gelovig, dan mag ze het daarom niet doen ;p


    Hahah dat kan ook nog, die van mij wordt een pure Atheïst, kan nog eens botsen ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hahah dat kan ook nog, die van mij wordt een pure Atheïst, kan nog eens botsen ^^


    Mijne is nu gewoon serveerster :Y) Geen vieze klusjes voor haar a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Mijne is nu gewoon serveerster :Y) Geen vieze klusjes voor haar a.


    Gheheh. Dat wordt nog eens lollig xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    How about this?

    Naam: Axel van Dijk
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17 jaar
    Afkomstig uit: Nederland (Amsterdam)
    Droom: Zingen is zijn grote passie. Bij audities wordt hij vaak afgewezen op zijn slechte Engelse uitspraak en zijn verlegenheid en nervositeit. Bovendien doet hij amper audities omdat hij niet goed durft. Hij is één keer doorgegaan naar de live shows, maar hij kon het niet winnen van zijn tegenstanders die veel minder zenuwen en veel meer zelfvertrouwen hadden.
    Baan: Zijn ouders steunen hem zo goed als ze kunnen en sturen hem maandelijks een bedrag op zodat Axel zijn huur kan betalen. Om toch nog wat geld voor zichzelf te hebben werkt hij als vakkenvuller in de supermarkt, waar hij overigens echt een hekel aan heeft omdat hij zijn baas niet kan uitstaan.
    Woonplaats: Een krap appartement dat hij deelt met de Amerikaanse Patrick, een ADHD'er die (gelukkig) vaak de hort op is.
    Uiterlijk: Hij heeft grote, groenblauwe ogen waarmee hij harten kan laten smelten. Verder donkerblond, warrig haar dat hij nooit kamt.


    Innerlijk: Axel is best verlegen en het heeft dan ook lang geduurd voordat hij eindelijk naar Amerika durfde te gaan om zijn dromen waar te maken. Als je hem niet kent praat hij weinig, maar leer je hem beter kennen is hij zorgzaam en lief. Hij kan ook heel lui zijn en komt dan dagen alleen zijn bed uit om te eten en naar de wc te gaan.
    Extra: Axel heeft nog geen succes geboekt in het waarmaken van zijn droom en schaamt zich daarom voor zijn ouders, die hem financieel en mentaal heel goed steunen en in hem geloven. Hij durft hierdoor niet naar huis en verzint smoesjes om langer te blijven.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:36 ]


    I can't define who I am.

    Ahh wat schattig xd

    En omg, serieus o-o van Dijk T-T

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaja ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:55 ]


    I can't define who I am.

    Wow, nu al drie mensen die als zanger(es) willen uitbreken.. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''