• Sorry, als het hier verkeerd staat, ik heb geen flauw idee, waar het moet staan.


    Hellow mensen :)
    Welkom op Dit topic.
    Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.
    Het idee:

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^

    hier komt het op neer :P
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.


    MENSEN EVEN JULLIE AANDACHT:
    VANAF MORGEN ZOU IK GRAAG VAN DEGENE DIE VAN PLAN ZIJN OM MEE TE ZINGEN EEN KLEINE INZENDING WILLEN :)
    HET MOET MAAR EEN STUKJE ZIJN, MAAR ZO WETEN WE OF JE MEE KAN ZINGEN
    ALVAST BEDANKT
    xx



    Deelnemers:
    1. AnoukHoran
    2. xxAmnesia akka JadeHemmings
    3. Music4lifexx
    4. Tenace
    5. MrFluke
    6. AshtonIsCute
    7. Lonzia
    8. AshIrwinx
    9. Ashtonbabe
    10. KussLou
    11.Rotjex3
    12. Hecuba
    13. Batterycity
    14. Latukka
    15. Ashtonater
    16. Mashtonx
    17. Winhood
    18. NinjaIrwin
    19. NinjaTurtle
    20. Scribe
    21. OnlyxStyles
    22. Larissa (vriendin zonder Q)


    MENSEN DIE MIJ NODIG HEBBEN KUNNEN MIJ OOK BEREIKEN OP DE VOLGENDE MANIEREN:
    mail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    skype: Swaggzxx




    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:40 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik hou van 5SOS :3 Vooral Michael.

    Misschien allemaal berichtjes van 5SOS fans in een foto zetten en die sturen? :')

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 22:13 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik hou van 5SOS :3 Vooral Michael.

    Misschien allemaal berichtjes van 5SOS fans in een foto zetten en die sturen? :')


    Yeeey welkom bij de club :P
    Ik ga ff een ljstje maken met ideeën, deze komt er al zeker bij :P


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ga even na denken ....
    je hoort morgen denk ik wel een idee voorbij komen van me...
    dat idee van foto met allemaal berichtjes is leuk ja, maar filmpje maken ook

    ik ga na denken ...

    ik weet al wat xD
    als we genoeg mensen hebben die mee willen doen, kunnen we een zin maken en dan op papier allemaal een letter maken/tekenen, met die tekening maak je een foto, en met die foto maak je de zin.
    dus allemaal unieke letters, maak je 1 zin mee. of zo iets xD

    IK BEN ZO BLIJ DAT IK ZE VANDAAG LIVE HEB GEZIEN!! ZE WAREN ZO GOED!!! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mag ik dit forum promoten in mijn story ? :D

    IK HEB ZE LIVE GEZIEN GISTEREN OMG OMG OMFG! Eerst die 4 engeltjes, en dan de andere 5. Was bij hun eerst schor(sws verkouden) daarna nog meer, en na de andere (1D) had ik bijna geen stem.
    Ik heb nog wel foto's van hun van gisteren in A'dam ^^ zal ff kijken of ik die kan uploaden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze waren zo perfect gister :) misschien is foto's met berichtjes wel leuk ;) xx ik zou er graag aan mee doen dus laat maar iets weten x


    Hi or Hey ?

    Ik had samen met WhereWeArex een fanfiction boek,
    maar helaas hebben er maar 7 mensen daadwerkelijk een verhaaltje ingestuurd,
    er zitten er nu 10 in het boek maar we hebben hem gister niet meegenomen dus hij ligt nog bij mij thuis,
    misschien dat jullie daar iets mee kunnen ? (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 18:00 ]


    ''I've only got forever and forever is fine.'' - Luke Hemmings

    Ik denk dat het leuk is als we net zoals bij facts over hun in zo een foto iedere fan bijvoorbeeld iets zegt wat ze leuk vinden aan hun en dat achter elkaar afspelen? Ik zal over verdere ideeën nog wel nadenken ;)


    Just Be You.

    I HAVE MET THEM WEYHEY!! IK HEB EEN FOTO MET MICHAEL OMFG, HEHEHE IK HEB AL EEN VIDEO ER OVER DAT ZE FUCKING EEN HALVE METER VAN ME VANDAAN STAAN. OF NOG MINDER ZELFS EN GISTER TIJDENS HET CONCERT HAD IK EEN BLAADJE VOOR ASHTON. "Ashton You're My Hero" HIJ LEUNDE NAAR VOREN VAN ZE DRUMSTEL EN LAS HET, HIJ KEEK RECHT IN MIJN OGEN EN GLIMLACHTE ZO MOOI EN IK STAK MIJN DUIM NAAR HEM OP EN HIJ MOEST NOG ERGER LACHEN EN IK HEB HEM DUS HELEMAAL BLIJ GEMAAKT HSHEHD

    NATUURLIJK WIL IK JULLIE HELPEN! IK BEN GOED IN MONTEREN! IK DACHT AAN FOTOS EN VIDEOS EN ALS ACHTERGROND MUSIC AMNESIA OMDAT DAT HET GANGSTERSTE LIEDJE OOIT IS DOEI

    RiannePaynex schreef:
    I HAVE MET THEM WEYHEY!! IK HEB EEN FOTO MET MICHAEL OMFG, HEHEHE IK HEB AL EEN VIDEO ER OVER DAT ZE FUCKING EEN HALVE METER VAN ME VANDAAN STAAN. OF NOG MINDER ZELFS EN GISTER TIJDENS HET CONCERT HAD IK EEN BLAADJE VOOR ASHTON. "Ashton You're My Hero" HIJ LEUNDE NAAR VOREN VAN ZE DRUMSTEL EN LAS HET, HIJ KEEK RECHT IN MIJN OGEN EN GLIMLACHTE ZO MOOI EN IK STAK MIJN DUIM NAAR HEM OP EN HIJ MOEST NOG ERGER LACHEN EN IK HEB HEM DUS HELEMAAL BLIJ GEMAAKT HSHEHD

    NATUURLIJK WIL IK JULLIE HELPEN! IK BEN GOED IN MONTEREN! IK DACHT AAN FOTOS EN VIDEOS EN ALS ACHTERGROND MUSIC AMNESIA OMDAT DAT HET GANGSTERSTE LIEDJE OOIT IS DOEI


    Een filmpje makem en dan inderdaad Amnesia is wel echt leuk, vooral omdat hun dat liedje ook zo mooi vinden.
    Een filmpje met berichtjes van ons in het Engels ofzo, en dan dat filmpje opsturen

    5sos for ever! :) misschien kun je een super grote tekening maken met alles van hen, groepen dat ze leuk vinden, hun verjaardag datums, bands, eten,... :)


    keep smiling, people don't do it enough.

    Misschien zou je in die video allemaal fans vragen om iets voor ze te zeggen. Dan heb je dus allemaal berichten, maar met film erbij.

    ASHTON WAS ZO SEXY MET DIE ONDERBROEK OP ZIJN HOOFD ASDFGHJKL.
    Ik was allebei de dagen ^^

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 20:47 ]

    Leuk dat iedereen zo enthousiast is!
    Ik vind het idee van RiannePaynex wel leuk!
    xx


    'I could fall in love with any girl because I love with my heart not with my eyes - Niall Horan.

    N'awh, echt leuk bedacht allemaal. ^^
    Ik hou ook enorm veel van 5SOS hehe.
    Ik ga ze zien woensdagggggg.


    Dream on, dreamer.