• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Ik heb een heerlijke appeltaart gebakken vandaag 🥧🍎🍏🧃

    En hij was ook nog eens goed gelukt!!

    Oeehh leuk topic!! Lekker bezig met je appeltaart @Perchabet 🙌🏼

    Ik ben begin dit jaar een gratitude jar begonnen, en mijn dankbaarheidje van vandaag was hoe leuk het was om m'n vrienden te logeren te hebben en gewoon te chillen met z'n allen en spelletjes te spelen 🥰 Ben verhuisd dus ik zie ze niet meer zo vaak als eerst, maar dat maakt spontane logeerpartijtjes echt wel bijzonder 💞✨


    Dramatic

    Ik heb appel kaneel muffins gebakken (yum :Y) ) voor de baby shower van mijn beste vriendin morgen en daarna heeft pap de keuken voor me opgeruimd (omdat ik ook al boodschappen had gedaan en gekookt), dus dat was erg fijn (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Also, stelletje nachtbrakers (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Also, stelletje nachtbrakers (cat)

    Pot. Kettle. Black. 😂❤

    Zal nu braaf gaan slapen haha, da's ook positief


    Dramatic

    @Renna

    Hoe leuk is dat om een gezellige logeerpartij te hebben met friends👌🏻 Klinkt heel fijn.

    @SPECS och, appelkaneel muffins😍 en mijn nacht/dag ritme is zo slecht… draai veel nachtdiensten ook dus denk dat het daar deels wel door komt (oeps)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2024 - 1:09 ]

    SPECS schreef:
    Ik heb appel kaneel muffins gebakken (yum :Y) ) voor de baby shower van mijn beste vriendin morgen en daarna heeft pap de keuken voor me opgeruimd (omdat ik ook al boodschappen had gedaan en gekookt), dus dat was erg fijn (krul)


    Ik wil ook appel kaneel muffins, kom ze eens brengen, je weet waar m'n huis woont. (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Goed stuk gekajakt net ❤️
    Geeft heel veel rust en plezier

    Perchabet schreef:
    Goed stuk gekajakt net ❤️
    Geeft heel veel rust en plezier

    Wowowow doe jij kajakken? Wat awesome!!

    Mijn nieuwe outdoorjas is binnen en hij is top c: eindelijk iets dat ik pas én er cool uitziet heheh


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Wowowow doe jij kajakken? Wat awesome!!

    Mijn nieuwe outdoorjas is binnen en hij is top c: eindelijk iets dat ik pas én er cool uitziet heheh


    Jaaa, ik ben er vier jaar geleden mee begonnen en blijf het echt geweldig vinden. Begon vooral beetje bij mij in de buurt en ondertussen rijd ik ook naar leuke plekken in België of Duitsland toe en zoek ik gave plekken op als ik echt op vakantie ben enzo.

    ooooh love outdoorkleding hoor, maar het is altijd inderdaad zo een struggle om iets te vinden dat handig is en leuk eruit ziet, dus what a succes!

    Ik ben onwijs blij met mijn leesgoals.
    Halverwege 2e boek van dit jaar en drie boeken gekocht 🎊

    Hopelijk houdt dit mij uit m'n dipjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik ben onwijs blij met mijn leesgoals.
    Halverwege 2e boek van dit jaar en drie boeken gekocht 🎊

    Hopelijk houdt dit mij uit m'n dipjes


    Welk boek ben je in bezig ? 🤩

    Ik heb net AIDA gezien en het was zo goed!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Alle taken die ik voor deze week had gepland, zijn succesvol voltooid (:

    Ik zit samen met Ringwraith op de bank te werken aan onze RPG, en morgen komen er nog twee Q'ers voor een heerlijk schrijfdagje *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.