• Heey:D die fanfic.nl is dat gewoon na aperij van Quizlet of hoort het bij Q? en wat vinden jullie daarvan dat er precies zo zelfde site is?:O

    Wel, het is ook een creatie van Rutger dus...


    Groezrock was AWESOME! <3

    Die is ook vn Rutger

    Ik zit ook al op FanFic.nl o_0


    A. ikmisje.

    Zoals Spike zegt het is ook van Rutger en jah het is ongeveer het zelfde als Q, maar het hoort niet bij Q volgens mij.
    Maar op Q zijn het quizen eigenlijk dus met vragen, uitkomsten en zo
    En op FanFic is het gewoon een verhaal dus geen vragen en zo

    En btw het is www.fanfic.nl en niet www.fanfiction.nl
    Sorry dat ik dat zei


    Live life limitless.

    Inderdaad, FanFic.nl is een site van Rutger om de verhalen hier op Quizlet een beetje tegen te gaan. In the end is Quizlet geen verhalensite, weet je.


    Bored.

    Inderdaad, FanFic.nl is een site van Rutger om de verhalen hier op Quizlet een beetje tegen te gaan. In the end is Quizlet geen verhalensite, weet je.

    idd, het is quizlet en niet verhaallet

    Ik snap het even niet meer. Je kunt daar al je verhalen kwijt toch, dus je mag hier geen verhalen maken ofzo?

    x


    ok

    Ik snap het even niet meer. Je kunt daar al je verhalen kwijt toch, dus je mag hier geen verhalen maken ofzo?
    x

    Officieel niet nee. Quizlet is niet bedoelt voor verhalen maar voor Quizzen om te kijken wat voor persoon je bent. Het is alleen een verhalensite gemaakt door de TH-fans. Series en Verhalen worden wel toegestaan, maar plaats die het liefst op FanFic.nl.


    Bored.