• Zoals sommige wel weten is schrijven niet mijn enige hobby. Ik ga veel naar fantasy festivals en zit hiervoor dagen lang achter de naaimachine. Ik wil jullie het resultaat van mijn laatste project laten zien.

    Alleen het korset is niet door mij gemaakt, en de hoepel die onder de rok zit ook niet.
    Het schapenbondje heb ik twee smeedijzeren haakjes voor laten maken door mijn beste vriend de smid, heb twee leren riempjes gesneden en deze erop gezet. Zodat het kan worden gedragen als een mantel. (leuk weetje, ik heb hem henk genoemd xD)
    De rok was een ^$# werk gezien dit soort stof krult als je het knipt, dus na een hoop gevloek en getier is het mij toch gelukt.
    De riem (ookals is dat een karwij van niets) heb ik ook gemaakt. De sluiting is van st. justin.
    De leren buidel heb ik ook zelf gemaakt, de drinkhoorn+houder heb ik heel creatief gekocht. Het zwaard heb ik natuurlijk ook niet zelf staan smeden.



    Heb nu een paspop die ik op mijn maat kan verstellen en dat is echt relaxed!

    Zijn er meer die naaien hier? zoja foto's!

    p.s. let niet op de troep achter de pop want ik ben nog in verbouwing.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 13:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik niet, mijn moeder. Ze heeft dezelfde paspop als jij hebt en nu is ze bezig aan een kostuum voor mij, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik niet, mijn moeder. Ze heeft dezelfde paspop als jij hebt en nu is ze bezig aan een kostuum voor mij, haha.
    nice laat je hem even zien als die af is?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    (...)nice laat je hem even zien als die af is?


    Goed hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    It looks awesome! Well done :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Goed hoor. 8D
    ben benieuwd kan je al een hint geven wat het word?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Super gaaf!
    Ik wilde dat ik dat kon, maar ik ben helaas hopeloos met naald en draad...


    Valar Morghulis.

    Muninn schreef:
    (...)ben benieuwd kan je al een hint geven wat het word?


    Een Borg-kostuum, maar ik denk niet dat je weet wat het is. Het zijn slechterikken uit Star Trek. 8D


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    It looks awesome! Well done :Y)

    Thanks!

    Assassin schreef:
    (...)

    Een Borg-kostuum, maar ik denk niet dat je weet wat het is. Het zijn slechterikken uit Star Trek. 8D

    Nice, ik houd misschien niet van sci-fi, maar als de kostuums goed worden gedaan is het altijd wel heel gaaf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wou dat ik zo getalenteerd was. Ik wil namelijk heel graag LOL cosplay maken, maar ik kan niet naaien. Ik had deze zomer bij mijn moeder zitten zagen of ze een Ashe outfit zou willen maken, maar ze wou echt niet. Niet lief mama, niet lief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Ik wou dat ik zo getalenteerd was. Ik wil namelijk heel graag LOL cosplay maken, maar ik kan niet naaien. Ik had deze zomer bij mijn moeder zitten zagen of ze een Ashe outfit zou willen maken, maar ze wou echt niet. Niet lief mama, niet lief.
    Ik krijg hier en daar ook nog hulp hoor ^^ maar de leukste projecten komen vrij uit grote mislukkingen. Daarom zou ik mijzelf niet in de cosplay gooien :P, maar heb je geen vriendinnen die deze hobby toevallig beoefenen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nami schreef:
    Ik wou dat ik zo getalenteerd was. Maar ik kan niet naaien. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is zo rete vet geworden!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Ik niet, mijn moeder. Ze heeft dezelfde paspop als jij hebt en nu is ze bezig aan een kostuum voor mij, haha.


    :)

    Erg mooi!


    26 - 02 - '16

    Oh wauw. Serieus. Zoiets zou ik ook wel willen kunnen maken!


    Tijd voor koffie.