• Ja, sommige beliebers oftewel fans van JB (op twitter). Ze zijn verbaasd dat hij niet de award voor Male hottie heeft gewonnen bij de teen choice awards. Maar er zijn nog meer knappe mannen op deze aarde en hij heeft maar liefst vier awards gewonnen.

    De vier awards

    - Choice Male Artist
    - Choice Single by a Male Artist
    - Choice Summer Music Star: Male
    - Choice Fashion Icon: Male

    En nou ja, ik gun Ian Somerhalder de award voor Male hottie wel aangezien hij erg knap uit ziet vind ik.

    Maar wat mijn punt nou is, JB heeft vier awards gewonnen en ik vraag me dus echt af waarom zijn fans verbaasd zijn dat hij de award voor Male hottie niet heeft gewonnen. Ik weet dat hij knap is maar hij kan toch moeilijk alle awards winnen, dan is het ook niet meer leuk. Of wel soms?


    Physics is awesome

    Je hebt fans die te veel willen.
    Hoh, ja, Ian verdient dat zeker!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Life is all about having a good time.

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Ja, ik vind JB knap maar Ian had gewoon recht op die award als ik eerlijk ben. En omdat ik een zwak heb voor mannen met zwart en blauwe ogen.


    Physics is awesome

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ja, ik vind JB knap maar Ian had gewoon recht op die award als ik eerlijk ben. En omdat ik een zwak heb voor mannen met zwart en blauwe ogen.


    Mijn favo ken had ook altijd zwart haar en blauwe ogen ^^

    Ot: Ik vind ook dat Ian er recht op heeft. He's so cute <3

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Welke awards MTV, herpderp? Some justice is made.


    Shoganai i ne~

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Oew, dat vind ik nou leuk om te horen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ian Somerhalder is gewoon stukken mannelijker. Ik ben het er helemaal mee eens dat hij heeft gewonnen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind de beliebers een beetje irritant tbh.
    Dat is ook een reden dat ik geen belieber meer ben..
    Kijk naar @plasticbieber op twitter.
    Grote bek en alleen Justin en beliebers mogen het goed hebben. De rest kraakt ze af.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:54 ]


    The first step is the hardest.

    KangDaesung schreef:
    Welke awards MTV, herpderp? Some justice is made.


    Teen choice award


    Physics is awesome

    NiallerBabe schreef:
    Ik vind de beliebers een beetje irritant tbh.
    Dat is ook een reden dat ik geen belieber meer ben..
    Kijk naar @plasticbieber op twitter.
    Grote bek en alleen Justin en beliebers mogen het goed hebben. De rest kraakt ze af.


    Ik zag vandaag toevallig een tweet van haar volgens mij.


    Physics is awesome

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    There is nothing more badass than being yourself