• Ja, sommige beliebers oftewel fans van JB (op twitter). Ze zijn verbaasd dat hij niet de award voor Male hottie heeft gewonnen bij de teen choice awards. Maar er zijn nog meer knappe mannen op deze aarde en hij heeft maar liefst vier awards gewonnen.

    De vier awards

    - Choice Male Artist
    - Choice Single by a Male Artist
    - Choice Summer Music Star: Male
    - Choice Fashion Icon: Male

    En nou ja, ik gun Ian Somerhalder de award voor Male hottie wel aangezien hij erg knap uit ziet vind ik.

    Maar wat mijn punt nou is, JB heeft vier awards gewonnen en ik vraag me dus echt af waarom zijn fans verbaasd zijn dat hij de award voor Male hottie niet heeft gewonnen. Ik weet dat hij knap is maar hij kan toch moeilijk alle awards winnen, dan is het ook niet meer leuk. Of wel soms?


    Physics is awesome

    Zo knap vind ik Bieber niet eens.
    Nee, Ian is een stuk mannelijker. :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wie de fuck is Bieber?


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhh hellloooow. Ian Somerhalder is much hotter than Justin Bieber. Fact.


    The odds are néver in our favor.

    Ivan schreef:
    Wie de fuck is Bieber?


    Klapt mond met snoepje dicht Nu maak je een geintje, toch of bedoel je het anders of begrijp ik je verkeerd? Ik denk namelijk dat je bedoelt dat je niet weet wie Justin Bieber is


    Physics is awesome

    Ivan schreef:
    Wie de fuck is Bieber?
    You don't wanna know.


    Shoganai i ne~

    Ivan schreef:
    Wie de fuck is Bieber?
    |
    Haha, trololol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik zag vandaag toevallig een tweet van haar volgens mij.


    Zou best kunnen , ze heeft gelof ik ook echt 'fans' die ook zo'n speciale naam hebben netals beliebers en directioners..


    The first step is the hardest.

    Ik begrijp waarom Ian heeft gewonnen. He's just a sexy mofo.
    En ik vond Justin echt arrogant die avond, hij kon niet lachen en hij zou toch Avalanna meenemen? Nou ja, dit is niet de eerste keer dat die fans overdrijven hé. En serieus, niemand kan aan The Vampire Diaries tippen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    NiallerBabe schreef:
    Ik vind de beliebers een beetje irritant tbh.
    Dat is ook een reden dat ik geen belieber meer ben..
    Kijk naar @plasticbieber op twitter.
    Grote bek en alleen Justin en beliebers mogen het goed hebben. De rest kraakt ze af.


    Ik ga haar vermoorden. Als ik beter word.
    Serieus, ze scheldt iedereen en elke religie uit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ga haar vermoorden. Als ik beter word.
    Serieus, ze scheldt iedereen en elke religie uit.


    Ja echt ehh, lemme help you.


    The first step is the hardest.

    Aurorae schreef:
    Ian Somerhalder is gewoon stukken mannelijker. Ik ben het er helemaal mee eens dat hij heeft gewonnen.

    NiallerBabe schreef:
    (...)

    Ja echt ehh, lemme help you.


    Let's start an army. Ik heb meer dan 500 followers en mijn lezers helpen me. Lets doooooo it!
    Niet dat ik denk dat het zal helpen, heel twitter haat haar en ze is nog steeds niet verwijderd of geschorst. Het is namelijk vrijheid van meningsuiting. Wel heb ik een hele leuke filmpje van haar;


    Klik (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    -

    Uneventful schreef:
    (...)

    Let's start an army. Ik heb meer dan 500 followers en mijn lezers helpen me. Lets doooooo it!
    Niet dat ik denk dat het zal helpen, heel twitter haat haar en ze is nog steeds niet verwijderd of geschorst. Het is namelijk vrijheid van meningsuiting. Wel heb ik een hele leuke filmpje van haar;


    Hoe oud is zij? Ik bedoel, ik zou waarschijnlijk op staan en bij mezelf denken, hoe krijg ik het nou weer voor elkaar om te vallen? Ik denk niet dat ik nu nog als 17 jarige zou gaan huilen (oké, misschien van de schrik) en om mijn moeder zou gaan roepen.

    En ik begrijp een van haar tweets echt niet, zij zegt dat beliebers Justin zijn en directioners zijn Drake. Ik snap het echt niet.


    Physics is awesome

    Pioneer schreef:
    Ian Somerhalder wint het van Justin Bieber. Ik noem dit niets anders dan gerechtigheid.


    Ex astris, sciencia