• De verhaallijn wordt uitgewerkt door dazzlingstar -> Link naar de story.


    Haaai,

    Er schiet me net een verhaallijn te binnen spijtig genoeg kan ik deze zelf niet uitwerken door een gebrek aan tijd. Daarom is deze verhaallijn vanaf nu officieel in de aanbieding.



    Tomas Jacksons maakt deel uit van het zogenaamde "bomb squad". Samen met zijn collega Randon Nicols maakt hij bommen onschadelijk. Dat is het gevaarlijke gedeelte van zijn job naast de praktische zijde van zijn werk is er ook een theoristische zijde. Hij onderzoekt namelijk ook bommen.
    Op een avond wordt hij opgebeld, op dat moment ligt hij met zijn vrouw in bed. Zijn vrouw haat zijn job. Ze hebben geen kinderen omdat ze zich ervan bewust zijn dat Tomas zijn leven aan een zijde draadje hangt. Het risico is te groot.
    Die avond wordt dat alles bevestigd. Randon maakt een fout, de bom gaat af. Randon zelf komt er heelhuids vanaf. Hij heeft een aantal verwondigen en brengt een paar uur in het ziekenhuis door, maar hij kan zijn leven heropikken.
    Tomas is zwaargewond. Zijn huid is zwaar verbrand, zijn gezicht verminkt. Zijn benen zijn volledig verlamd de rest van zijn lichaam doet enorm veel pijn. Samen met zijn vrouw kiest hij voor euthanasie, hij wil zo niet verder leven. Hij verteld echter niet dat zijn toestand Randon's fout is. Hij wil zijn collega niet beschuldigen.
    Zijn vrouw, Elisa Kock wordt verliefd op Randon, die haar enorm steunt voor, tijdens en na de dood van haar man. Randon stapt uit het Bomb Squad. Het koppel sticht een gezin. Er wordt honderuit verteld over Tomas.
    Elisa is woedend als Randon weer bij het Bomb Squad wilt. En ook Randon zijn geheim lijkt niet meer veilig. Want was hij niet schuldig aan de dood van zijn collega, Tomas?


    De namen heb ik snel verzonnen om de verhaallijn duidelijk te maken. Deze mogen uiteraard aangepast worden. (:

    Laat maar iets weten als jij deze verhaallijn wilt uitwerken. Ik wil zeker lezen! (:
    De eerste die reageert met de vraag deze verhaallijn uit te schrijven, krijgt de verhaallijn.

    Good Luck!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:28 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Klinkt echt goed! Ik heb zelf ook geen tijd maar ik wil graag aan de schrijver vragen of hij/zij mij wilt waarschuwen ;)


    People change, memory's don't.

    'Er schiet me net een verhaallijn te binnen'? Wow, dat schiet jou zomaar eventjes binnen 8D?!
    Ik vind het een enorm goede verhaallijn, ik bedoel, het klinkt goed en er valt volgens mij echt iets van te maken, maar ik weet niet of ik in staat ben zoiets goed uit te werken.


    There will be beauty from pain.

    Het is dat mijn over loopt met verhaallijnen/ideeën die ik wil uit werken anders had ik het misschien gedaan.


    Physics is awesome

    klinkt super, helaas, net als vele last van tijdgebrek :( k wil t wel lezen ^^


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    Seelisch schreef:
    'Er schiet me net een verhaallijn te binnen'? Wow, dat schiet jou zomaar eventjes binnen 8D?!
    Ik vind het een enorm goede verhaallijn, ik bedoel, het klinkt goed en er valt volgens mij echt iets van te maken, maar ik weet niet of ik in staat ben zoiets goed uit te werken.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Seelisch schreef:
    'Er schiet me net een verhaallijn te binnen'? Wow, dat schiet jou zomaar eventjes binnen 8D?!
    Ik vind het een enorm goede verhaallijn, ik bedoel, het klinkt goed en er valt volgens mij echt iets van te maken, maar ik weet niet of ik in staat ben zoiets goed uit te werken.


    + wil de schrijver me waarschuwen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Seelisch schreef:
    'Er schiet me net een verhaallijn te binnen'? Wow, dat schiet jou zomaar eventjes binnen 8D?!
    Ik vind het een enorm goede verhaallijn, ik bedoel, het klinkt goed en er valt volgens mij echt iets van te maken, maar ik weet niet of ik in staat ben zoiets goed uit te werken.


    Aan degene die dit wil uit gaan werken. Waarschuw me! ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil het wel proberen uit te werken (:
    Dus als ik mag?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:17 ]


    Somewhere only we know...

    Supergaaf! (: Ik ga het niet doen, dan verpest ik het alleen maar :"p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    wie het ook gaat schrijven: laat me please please please weten O:)


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    dazzlingstar schreef:
    Ik wil het wel proberen uit te werken (:
    Dus als ik mag?


    Jij bent de eerste dus de verhaallijn is yours! (:
    Good Luck!
    & laat maar iets weten als je begint/ begonnen bent, Alstublieft! ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Seelisch schreef:
    'Er schiet me net een verhaallijn te binnen'? Wow, dat schiet jou zomaar eventjes binnen 8D?!
    Ik vind het een enorm goede verhaallijn, ik bedoel, het klinkt goed en er valt volgens mij echt iets van te maken, maar ik weet niet of ik in staat ben zoiets goed uit te werken.


    Haha, ik was gisteren een film aan het kijken of serie ik weet het niet juist but anyway daar kwam zo'n Bomb Squad in voor. Toen ik ging slapen dacht ik dat het misschien leuk was daar een verhaal over te schrijven/ lezen en toen vormde zich de verhaallijn in mijn hoofd. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    De verhaallijn is vanaf nu in het bezit van dazzlingstar. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha, ik was gisteren een film aan het kijken of serie ik weet het niet juist but anyway daar kwam zo'n Bomb Squad in voor. Toen ik ging slapen dacht ik dat het misschien leuk was daar een verhaal over te schrijven/ lezen en toen vormde zich de verhaallijn in mijn hoofd. ^^


    Wow, geweldig dat je uit zo'n dingen meteen een héél verhaal kan bedenken. Echt, ergens had ik het verhaal graag proberen te schrijven, but I'm too late 8D - en ik zou het niet willen verpesten ook. Ik ga het wel lezen, sowieso (: Het concept erachter is gewoon leuk (:!


    There will be beauty from pain.

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha, ik was gisteren een film aan het kijken of serie ik weet het niet juist but anyway daar kwam zo'n Bomb Squad in voor. Toen ik ging slapen dacht ik dat het misschien leuk was daar een verhaal over te schrijven/ lezen en toen vormde zich de verhaallijn in mijn hoofd. ^^


    Dat heb ik soms ook nadat ik een film heb gekeken, dat er dan een verhaallijn in mijn hoofd komt maar die lijkt dan wel op de verhaallijn van de film.


    Physics is awesome