• 1952: Vijf sterke, werklustige mannen van het kleine dorp Falls Spring worden door hun vriend Atticus Fletcher meegevraagd naar Egypte, om te graven naar lang verloren schatten. Vol goede moed vertrekken ze, maar pas na maanden stuiten ze op een verborgen tombe, begraven onder het zand. Met bruut geweld wordt de kamer geopend en een duistere beloning wordt onthuld. Oude olielampen, zover het oog reikt. Een vreemde hebzucht maakt zich meester van de delvers en in de nacht, ver weg van de ogen van anderen, zorgen ze ervoor dat de lampen in Falls Spring terecht komen. Maar een woord van waarschuwing zal hun geliefde thuishaven nooit bereiken, en zij ook niet.


    2012: De kleinkinderen van de "Verloren Vijf" hebben hun grootvader nooit gekend en alle dorpsleden houden het geheim van hun verdwijning angstvallig voor zich. Ze worden gemeden als de pest door hun leeftijdsgenoten, alsof ze een vloek met zich meedragen.
    Eén voor één ontdekken ze ergens in hun huis het enige dat nog van hun grootvaders overblijft; stoffige, doffe lampen.

    Be careful what you wish for, because you just might get it.


    In dit verhaal vinden de kleinkinderen van de delvers de lampen die hun grootvaders vroeger opgestuurd hadden naar Falls Spring. Ze komen tot de ontdekking dat er zich in de lamp een Djinn (genie, geest) bevindt. Maar wat als blijkt dat niet elke Djinn goede bedoelingen heeft?

    Rollen:

    De (klein)kinderen van Falls Spring (14-18 jaar):
    - Eadlin Hide Wilson - Sword
    - Aowynn Rune Savan - Cybele
    - Zyrea Yuna Castor - xEques
    - Grace Andy Salling - Nayade
    - Devlin Eogan Gleidigh - Gancanagh

    Broers, zussen van kleinkinderen:
    - Palmer Yue Gleidigh - Aria

    Goedaardige Djinns:
    vervullen wensen zo goed mogelijk, ze willen de mensen echt helpen en hebben geen verborgen agenda.
    - Tharis - Colt45
    - Ryo Kuvez - Zayngasm

    Kwaadaardige Djinns:
    willen ervoor zorgen dat de mensen hun vrij wensen, zodat ze machtig en rijk kunnen worden. Ze draaien en keren de woorden van de wensen die de mensen maken zodat de uitkomst van de wens negatief is.
    - Alice Grace Musirri - Paddo
    - Gabriëlla Xia Belle - Morticia
    - Ronin Ballin - Merlonie

    De kleinkind- Djinn koppels
    Zyrea - Ronin
    Devlin - Gabriëlla
    Eadlin - Tharis
    Aowynn - Alice
    Grace - Ryo


    Regels:
    - Ik wil posts van minimum 10 regels. Hier ben ik heel streng in. Wie minder dan 5 regels post krijgt een waarschuwing. Na drie waarschuwingen zet ik je uit het RPG,
    - Ruzies tussen personages mogen, hou het netjes tussen users,
    - 16 + is toegestaan, maar maak het niet te gortig,
    - Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven,
    - Tussen Djinn's en mensen kunnen geen liefdesrelaties ontstaan, ook niet via wensen,
    - Je speelt niet voor iemand anders, laat elk zijn eigen rol besturen,
    - Personages vermoorden elkaar niet.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:51 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    | Ik ben weer terug van mijn vakantie hoor ! Ik zal zo even wat posten x |

    | Sword >>> soldiery |

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:29 ]

    Eadlin Hide Wilson
    Met mijn kin op mijn handen staar ik naar buiten. Zin om naar buiten te gaan heb ik niet. Binnen hebben we tenminste een airco, waardoor het niet zo snikheet is. Mijn vingers gaan heen en weer door het stof in de vensterbank. Het huis moet maar snel weer eens schoon gemaakt worden. Alsof mijn moeder mijn gedachten kan lezen zegt ze: 'Hé, misschien kan je je kamer wel even opruimen, dan begin ik met de keuken. Misschien kunnen we straks samen de zolder doen.' Opgelucht dat er tenminste iets is wat ik kan doen strompel ik naar boven. In mijn kamer schrik ik van de warmte. De airco in mijn kamer is kapot, en om die reden heb ik een ventilator in mijn kamer staan. Helaas vergeet ik altijd om die aan te doen, waardoor het alsnog veel te warm is in mijn kamer. Ik snel naar de ventilator en zet hem zo hard mogelijk aan. De radio gaat ook aan en al snel kan ik beginnen met opruimen. De muziek en de frisse lucht van de ventilator zorgen voor een goed humeur. Zachtjes neurie ik met de muziek mee. 'Schat!' Roept mijn moeder van beneden. Omdat ons huis niet zo groot is kan ik haar duidelijk horen. 'Ja?' 'Kom je even?' Geïrriteerd loop ik naar beneden. Mijn moeder doet nooit even de moeite om zelf naar boven te komen. 'Wat is er mam?' Zucht ik. Teleurgesteld kijkt ze me aan. 'Oh sorry lieverd. Ik wou alleen maar vragen of je het leuk zou vinden om een keer iets met me te doen.' Met mijn ogen wijd open kijk ik haar aan. 'Mam, dat heb je vorig jaar ook al gevraagd. Je hebt alleen nooit de tijd.' Omdat ze weet dat ik gelijk heb kijkt ze me aan zonder iets te zeggen. 'Maar als je nu wel tijd hebt lijkt het me leuk.' Hierdoor word ze weer vrolijk en ze maakt me met een handgebaar duidelijk dat ik weer verder moet gaan opruimen. Zonder tegenstribbelen gehoorzaam ik haar. En nu maar hopen dat ze haat belofte dit keer wel nakomt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:41 ]