• Mijn leerkracht Engels heeft echt het zo een sexy kont! Ik zit zo lekker vanvoor en als hij zich dan naar het bord draait dan kijk ik recht op zijn kontje. Op ik was daar eens heen aan het kijken, en dieje draait zijn eigen om en dieje zach da ik naar zijn kont keek. En weetje wat hij deed? Hij lache kei schattig. Bij andere vriendinnen van me lachte hij ook zo schattig naar ze als hij dat zach. x'P


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Aleen zijn ogen staa heel diep in zijn oogkassen geeft hem een evel mind effect x')

    aja
    niet vergeten een foto te maken als je hem ziet en zeker zijn kont niet vergeten xD

    (...)
    aja
    niet vergeten een foto te maken als je hem ziet en zeker zijn kont niet vergeten xD

    ik zal er aan denken x')


    We'll never be as young as we are tonight

    mijn leraar engels is bejaard! en enorm saai! ben er bijna uitgestuurd laatst omdat ik in slaap viel! Ben ik eindelijk een keer stil is het nog niet goed!:O


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    (...)


    Madena ik ben het helemaal met je eens . maar ze lijkt niet op een heks . ZE IS HET!!

    Vooral vandaag was ze eng bezig. :') Ik was even naar het raam aan het kijken, schreeuwt ze door de hele klas: 'Ben je helemaal van de pot gerukt? Hoe durf je niet op te letten tijdens mijn les!' Ik schrok me de tyfus ofzo -.-'


    ok

    mijn leerkracht engels is een keilieve vrouw, en ook nog redelijk net gekleed. ze vergeeft je atlijd als je te laat komt met werk


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik begrijp niet hoe je je leerkracht sexy kunt vinden ! ik bedoel aar, ik heb nu ook wel een mooie leerkracht, maar sexy, toch niet, het is en blijft een leerraar, en leeraren zijn gewoon zwaar klote

    Onze LO leraar <3
    Onze Engels is een vrouw dussee xD Maar ze is wel de mooiste vrouw daan. =]


    I live for the applause, you will die for it.

    x)
    OhGod.Wij zo 1 voor fysica.Hij is best wel knap en lief en als wij iets doen rkijgen wij nooit straf en andere klassen wel.En wij zijn wel erg hoor x)


    The soul needs autumn.

    mijn leraar engels is bejaard! en enorm saai! ben er bijna uitgestuurd laatst omdat ik in slaap viel! Ben ik eindelijk een keer stil is het nog niet goed!:O

    ik ben eens bijna in slaap gevallen bij wiskunden. Mijn leerkracht kwam zo voor mij staan. en zei; Joehoe Britt! Blijf bij ons he!


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    ik ben eens bijna in slaap gevallen bij wiskunden. Mijn leerkracht kwam zo voor mij staan. en zei; Joehoe Britt! Blijf bij ons he!

    Bij ons is er dit jaar al iemand 3 keer inslaap gevallen x)


    The soul needs autumn.

    Mijn engelse lerares is super aardig en mijn mentrix.Ze is mijn favo lerares en super cool!:D


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)
    Vooral vandaag was ze eng bezig. :') Ik was even naar het raam aan het kijken, schreeuwt ze door de hele klas: 'Ben je helemaal van de pot gerukt? Hoe durf je niet op te letten tijdens mijn les!' Ik schrok me de tyfus ofzo -.-'



    OWJAAH. QQ
    Egt een debielerig mevrouwtje..
    SUKKEL.
    Maja, vndg zoals altijd weer die boggel. Ieuw, en dat heksenhaar qqq. Oming lauw, Ze heeft egt Botox-gezicht.
    (aan niemand zeggen hwoor: Maar ze is ook egt plastische chirurgie ondergaan:p)_
    ps;alleen jij met je tyfus..()/
    Dat is net alsof je scheld met kanker..
    LOser. Maar ach tegenwoordig moet ik soms ook met kanker schelden:).
    BYE. Mongool

    Prachtige topictitel :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Prachtige topictitel :']


    Dankje. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Mijn engels leraar is een trol..


    http://ciinderella-.tumblr.com/