• WEDSTRIJD STOPGEZET

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 6:52 ]


    Mijn geheim is geheim

    trouwens
    xGlimmer: Memoria:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    FlowingFancy = Xerces


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik kan helaas niet meer.

    shit, mijn abo was weg. Even een nieuw abo nemen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    hoeveel opdrachten had je eigenlijk in de planning?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    mag ii uitstel want ik wist pas gister zeker dat ik meedeed en ik ga morgen weg dus of het wordt vandaag en minder goed of over een week (volgende za/zo)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    mag ii uitstel want ik wist pas gister zeker dat ik meedeed en ik ga morgen weg dus of het wordt vandaag en minder goed of over een week (volgende za/zo)


    ga je een maand op vakantie? :O
    de deadline is pas 10 september he ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    ga je een maand op vakantie? :O
    de deadline is pas 10 september he ;)


    ja en daarna gaan we naar denemarken vier/vijf dagen, dan naar mijn tante in duitsland 3 dagen en dan vier dagen thuis en dan nog drie dagen naar de efteling dan heb ik twee dagen en moet ik mijn boeken ophalen en gaan kaften enz. maar eerlijk gezegd is mijn "dyslexie"(ik lees en schrijf soms een letten niet of zie een ander woord en met cijfer draai ik het soms om) weer met me aan de haal gegaan ik dacht dat er 10- 08 stond :$


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Heb je nog jury nodig? Dan wil ik wel ..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:28 ]

    I'm in!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - never mind

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xSparkle


    > Interceptor


    •*• Lululu •*•

    Ik zou graag mee willen doen als dat nog mogelijk is.


    Friendship is not about whom you have known the longest. It is about who came, and never left your side.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife