• Hi,

    Ik ben momenteel bezig aan een nieuwe story. Het gaat over een meisje waarvan haar ouders gaan scheiden en zo 1D ontmoet.

    Rollen:

    Hoofdpersonage
    Zus Hoofdpersonage
    Broer Hoofdpersonage
    Vriend Hoofdpersonage
    Beste Vriend Hoofdpersonage
    Vriendin Hoofdpersonage
    Beste Vriendin Hoofdpersonage
    Vijand Hoofdpersonage
    Vriendin Niall
    Vriendin Louis
    Vriendin Liam
    Vriendin Zayn
    Vriendin Harry
    Ouders Hoofdpersonage

    Benodigdheden:

    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:35 ]


    You're nothing without a dream.

    Roses1Die schreef:
    Ik ben er altijd om rollen te maken :P
    Wat heb je nodig, lief?

    Broer of zus van Hoofdpersonage? Of vriendin van een van de boys?


    You're nothing without a dream.

    x1DGeak schreef:
    Welke heb je nog nodig? Het maakt mij namelijk niet echt uit welke rol xD.

    Misschien de vijand? Of de beste vriend of vriendin?


    You're nothing without a dream.

    Ik doe wel vijand.. Heb toch niets te doen (:
    X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vijand Hoofpersonage
    Volledige Naam: Nadiya Loise Oakley
    Bijnaam: Nadi
    Geboortedatum: 13-6-1994
    Nationaliteit: Half Iers , half Engels
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):



    Karakter: Nadi is een bitchy meisje. Ze hecht zich niet zo snel aan dingen/mensen. Nadi wilt ook in alles de beste zijn en kan niet tegen haar verlies. De jongen liggen aan haar voeten en ze kan ermee doen wat ze wil. Nadi is ook niet echt de slimste van de klas en komt vaak te laat op school. Ze heeft een ontzettende hekel aan álle docenten van school. Nadi zegt wat ze denkt en doet wat ze wilt.
    Familie: Nadi is al 18 en woont op zichzelf. Haar ouders en broer zijn overleden tijdens een auto-ongeluk. Ze was 14 en was bij haar oma. Toen ze 18 was geworden is Nadi verhuisd van haar oma naar een appartement die ze heeft betaald van de erfenis.
    Verleden: Nadi werd al sinds ze klein was mishandeld door haar vader. Hij sloeg haar élke dag , keer op keer. Haar moeder deed niets. Ze keek er alleen naar. Ze huilde zich elke keer in slaap. Nu haar ouders zijn overleden. Is haar karakter in één keer omgevlogen.
    Extra: Nee
    Waarschuwen: Ja , graag (:

    *Meisje van GIF is Avril Lavigne


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb hoofdpersoon, beste vriend hoofdpersoon & vriendin Niall al gemaakt, dus maak ik bestfriend hoofdpersoon.


    ' Nyctophilia '

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon
    Volledige Naam: Eleanor Lively Crawford
    Bijnaam: El & Liv
    Geboortedatum: 4-8-1994, waarmee ze dit jaar verjaard naar achttien en haar rijbewijs kan gaan behalen.
    Nationaliteit: Eleanor Crawford komt eigenlijk uit Melbourne, in Australië maar leeft al vanaf haar achtste verjaardag in Engeland waar ze het net zo erg naar haar zin heeft. Ze moet nog wel ietjes wennen
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): Kendall Nicole Jenner


    Eleanor Lively Crawford heeft de langste, kastanje bruine haren die iedereen het liefst zelf zouden willen hebben. Ze zijn lang, tot ver over haar schouder, niet te droog en erg gevoed. Het glanst prachtig. Ook heeft Eleanor de zelfde kleur ogen met een hele rustige uitstraling en een twinkeling als ze zich zorgen maakt. Ze heeft wat rondingen al zijn die nog niet je van het.
    Karakter: Eleanor heeft een hele rustige en vriendelijke uitstraling. Ze kan erg spontaan zijn maar is in het begin erg verlegen en heeft een tijd nodig om te ontdooien. Ze komt heel zorgzaam over en wilt graag het beste voor iedereen. Haar ouders verdienen wel aardig wat geld maar ze proviteert er niet veel van. Ze krijgt vanalles en gebruikt het ook wel, maar het liefst zou ze andere mensen die het beter nodig hebben helpen. Daarom doet ze in sommige schoolvakanties ook vrijwilligers werk. Ze is ook best naïef, alsof alle mensen hetzelfde zijn met de zelfde goede aard. Ze komt er nog wel achter, zeggen haar ouders.
    Familie: Eleanor woont in een gezin van vier mensen. Als eerst haar zusje, Kylie van elf, met wie Eleanor de meeste tijd doorbrengt.
    Haar vader is de vijfenveertige Josh Crawford die wertk als kok in een groot tvprogramma en word vaak gevraagd bij de beste mensen als huiskok.
    Eleanor's moeder, Loreen Crawford-Brooks van achtendertig wiens naam net zo bekend is als die van haar man. Loreen werkt als een psycholoog en verdient er veel mee. Ondanks dat ze niet veel thuis zijn, proberen ze Eleanor en haar zusje toch veel aandacht te geven door met ze terug naar Australië te gaan in lange vakanties.
    Bailee Madison, Robert Downey Jr., Elizabeth Banks.
    Verleden: Allemaal al beschreven in Nationaliteit & Familie
    Extra: Als ze niet op vakantie gaan, doet Eleanor aan vrijwilligerswerk. Doordeweeks, langs al haar huiswerk heen, werkt ze ook nog in een klein, populair boetiekje in Engeland.
    Waarschuwen: Yupp (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 13:15 ]


    ' Nyctophilia '

    Rol: Hoofdpersonage
    Volledige Naam: Lively Amanda Stone
    Bijnaam: Liv
    Geboortedatum: 23-09-1994
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk (Miranda Kerr):


    Haar slanke lichaam zou je doen denken dat ze model is, maar dat is ze niet. Integendeel ze is onzeker over haar lichaam en vind zichzelf nogal dik. Haar lange bruine haren laat ze regelmatig eens kleuren en haar mooie blauwe ogen laat ze meestal naturel.
    Karakter: Ze is erg onzeker over zichzelf, maar laat dat niet merken. Ze is erg lief, maar kan bitchy uit de hoek komen. Ze laat niet met haar voeten spelen en is recht voor de raap. Tegen achterbakse mensen heeft ze een hekel. Ook is ze soms erg verlegen en weet ze niet goed van aanpakken. Maar ze is makkelijk te beïnvloeden.
    Familie: Haar familie is heel hecht. Ze komt goed overeen met haar broer en zus en ze beschermen elkaar altijd. Dit komt dan ook omdat ze hun jongste zusje verloren aan kanker.
    Verleden: Vroeger werd Liv altijd gepest omdat ze een dikkertje was. Ze is erg afgevallen, maar voelt zich nog steeds niet goed in haar vel. Ook de dood van haar jongste zusje heeft er voor gezorgd dat ze terug wat in haar schelp gekropen is. Toen Liv 14 was, stierf haar zusje aan bot kanker.
    Extra: Ook al is Liv erg onzeker, heeft ze toch veel vrienden. Doordat ze verlegen is maakt ze niet snel vrienden, maar bij haar vrienden gaat ze wel helemaal uit de bol. Ze praat nooit over haar zusje omdat ze dat nog niet verwerkt heeft.
    Waarschuwen: Ja!!!!!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:10 ]

    Wanneer word het bekend gemaakt? X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Wanneer word het bekend gemaakt? X


    The artist is the kid that survived.

    xMHoran schreef:
    Wanneer word het bekend gemaakt? X

    Ik weet het niet, het kan nog lang duren denk ik.
    Ik heb deze story gewoon nog staan en heb nu al personages, maar ik ben nu nog bezig met een andere story.
    Maar degene die ik kies laat ik zeker iets weten (:


    You're nothing without a dream.