• Hi,

    Ik ben momenteel bezig aan een nieuwe story. Het gaat over een meisje waarvan haar ouders gaan scheiden en zo 1D ontmoet.

    Rollen:

    Hoofdpersonage
    Zus Hoofdpersonage
    Broer Hoofdpersonage
    Vriend Hoofdpersonage
    Beste Vriend Hoofdpersonage
    Vriendin Hoofdpersonage
    Beste Vriendin Hoofdpersonage
    Vijand Hoofdpersonage
    Vriendin Niall
    Vriendin Louis
    Vriendin Liam
    Vriendin Zayn
    Vriendin Harry
    Ouders Hoofdpersonage

    Benodigdheden:

    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:35 ]


    You're nothing without a dream.

    Mason schreef:
    (...)
    Dat weet ik nog niet zeker s: en ja, dat krijg dan te horen (:


    Oké


    Physics is awesome

    Zo, ik heb mijn persoon afgerond en heb toch gekozen om de beste vriendin in te vullen! Heb je nog een rol nodig?

    Rivera schreef:
    Zo, ik heb mijn persoon afgerond en heb toch gekozen om de beste vriendin in te vullen! Heb je nog een rol nodig?

    Er kan altijd nog een rol bij, maak er maar zoveel je wil (;


    You're nothing without a dream.

    Jeej! Nu weet ik weer iets te doen om mijn verveel tegen te gaan. :D


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: Zus hoofdpersonage.
    Volledige Naam: Julia Lisa *Achternaamuiteindelijkhoofdpersonage*
    Bijnaam: Juul, Jule, Jules.
    Geboortedatum: Julia is 15 geboren op 14 Juli
    Nationaliteit: Verenigd koninkrijk
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):

    Julia heeft donkerblond haar en een zacht gezicht, ze ziet er heel lief uit en haar ogen zijn hemelsblauw. Met die ogen kan ze nog wel eens mensen bang maken, als ze je aanstaart schrik je je dood. Haar glimlach is heel mooi, je zal er aan vast geplakt zitten elke keer als ze het doet. Haar gezicht wordt er vrolijk van.
    Karakter: Julia is anders dan de rest van de meisjes van haar leeftijd, ze is slimmer ziet sneller hoe eimand zich voelt en kan zich aanpassen aan de mensen waar ze bij is. Haar tijd op de bassisschool is daarom ook heel moeilijk voor haar geweest, omdat ze ander dacht paste ze nergens bij. Op de middelbare school heeft ze gelukkig een paar vrienden en vriendinnen die hetzelfde denken als zij. Julia is verslaafd aan lezen en schrijven, ze bregt altijd een klein opschrijfboekje mee om plotselinge inspiratie op te kunnen schrijven en het te onthouden. Ze is van plan ooit een boek uittegeven, over haar manier van denken en haar dag op de basisschool die zo vreselijk zwaar zijn geweest. Ze is erg gehecht aan haar grote zus, ze begrijpen elkaar meestal omdat zij ouder is en de dingen hetzelfde ziet als haarzelf. Julia heeft niet veel zelfvertrouwen, maar ooit gaat daar verandering inkomen dat heeft ze zichzelf beloofd.
    Familie: * De familie van de hoofdpersonage * De hoofdpersonage
    Verleden: Ze is dus heel erg gepest op de basisschool, haar fiets is zelfs een keer in de fik gestoken. Hier door is ze heel onzeker geworden en weet ze niets meer zeker. Het enige dat ze nog weet is dat ze schrijfster wordt, maar ze is niet zeker of ze daar wel goed genoeg voor is.
    Extra: #
    Waarschuwen: Ja graag (;


    Love

    Het meisje op de foto is Sasha Pieterse van Pretty little liars <3

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 23:07 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ik vul beste vriend van hoofdpersoon in!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Eén van de vriendinnen van de jongens en anders mag je zelf kiezen. (:
    Volledige Naam: Ariana Melany Adams.
    Bijnaam: Aria, ze wordt af en toe weleens Me genoemd, maar dit komt maar zelden voor.
    Geboortedatum: 14 januari 1993. Nu is ze dus 19 jaar oud.
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Uiterlijk:


    Lea Michele.
    Karakter: Alhoewel je het niet aan haar zou merken als je haar voor de eerste keer ontmoet, is Ariana een heel druk meisje. Ze kan geen moment stil zitten en moet altijd iets te doen hebben, waar ze zich dan niet langer dan tien minuten op kan concentreren. Ze stuitert altijd in het rond en maakt door en door grapjes, ook als mensen zich helemaal niet vrolijk voelen en niet 'into' een grapje zijn. Ariana merkt dit namelijk nooit en omdat mensen haar niet down willen zien, omdat ze vaak andermans emotie overneemt, zeggen ze er niets over. Stel je bent/doet vrolijk, is zij ook vrolijk. Ben je down en vertel je haar dat, denkt ze dat het aan haar ligt en wordt ze ook down. Hier kan ze echter niets aandoen, ze past zich namelijk gewoon aan aan hoe anderen zich voelen of zich voordoen. Maar meestal is ze het drukke meisje die door en door kan praten zonder te stoppen. Mensen kunnen hier zich wel aan irriteren, omdat ze nooit haar mond houdt, maar alleen haar echte vrienden weten hoe je haar stil kan krijgen. Hierdoor praat ze af en toe wel haar mond voorbij en denkt ze er dus nooit bij na wat ze zegt, maar verder doet ze geen dingen die nergens opslaan. Wel kan je altijd om haar lachen, ookal maakt ze soms grappen op de verkeerde momenten, dan zegt ze wel weer wat om het goed te maken. Als laatst is Ariana ook nog eens perfectionistisch, ze kan soms gek worden als iets niet perfect zit en ook verlaat ze nooit de deur als alles niet perfect zit.
    Familie: Ariana's moeder is de 40-jarige Evy, die al zwanger was van Ariana, toen ze nog maar 21 was. Haar stiefvader is de 45-jarige Tom die altijd goed heeft gezorgd voor de familie. Hij is iemand die altijd voor zijn (stief)kinderen klaar staat en die altijd hele wijze adviezen geeft. Daarnaast is hij ook nog een echte grappenmaker, net als Evy, die ook vaak grappen maakt. Samen hebben ze ook nog een kind: Sarah van 16, het halfzusje van Ariana en ook nog de 14-jarige Terrance.
          Penelope Cruz, Johnny Depp, Miley Cyrus en Joel Courtney.
    Verleden: Toen Ariana nog maar 1 jaar oud was, had haar biologische vader hun verlaten. Hij was er nog niet klaar voor om vader te zijn en ze konden hem altijd bellen als ze iets nodig hadden, zei hij. Niets van dit alles was waar. Gelukkig vond Evy 2 jaar later de ware, Tom dus. Ariana heeft altijd veel plezier met hem gehad en hij was ook altijd een goede vader geweest voor haar. Nog steeds gaat ze met plezier met hem om en heeft soms een 'Stiefvader-Stiefdochter' dag met hem. Van haar echte vader wilt Ariana niets weten, het kan haar ook niet schelen wíe hij was, alhoewel ze wel toe moet geven dat ze vroeger heel nieuwsgierig naar hem was. De nieuwsgierigheid ebde echter weg en nu is ze blij genoeg met een echte vader en haar moeder waarmee ze een goede band heeft. Met Sarah heeft ze vaak onenigheden, maar toch houden ze wel van elkaar.
    Extra: -
    Waarschuwen: Ja, haha.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:11 ]

    Rol: Vriendin Niall
    Volledige Naam: Kayla Lana Mccartney
    Bijnaam: K, Kay, Lala.
    Geboortedatum: Kayla is 16 geboren op 3 Juni
    Nationaliteit: Verenigd koninkrijk
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):

    Kayla heeft blond haar en groene ogen, haar gezicht is zacht en rond.
    Karakter: Kayla is bijzonder, ze glimlacht altijd maar eheft het moeilijk. Ze vrolijk omdat andere mensen dit van haar verwachten, ze glimlacht omdat andere mensen die glimlach willen zien. Maar eigenlijk is ze niet zo gelukkig, zo blij, zo zorgeloos en vrij als ze bij de meeste mensen overkomt. Ze is eigenlijk gebroken, ze weet niet meer wat ze moet doen. Kala heeft namelijk Boulimia, een vresleijke ziekte die haar lichaam en geest aantast. Ze probeert te vechten, maar sinds ze met Niall is (De liefde van haar leven) is het allemaal nog moeilijker. Ze vindt dat ze meer op haar uiterlijk moet letten, want er letten ook meer mensen op haar.
    Niall porbeert haar hier doorheen te krijgen, hij is de enige aan wie ze het heeft vertelt. Kayla raakt verder snel gehecht aan mensen, en dan kan soms best moeilijk zijn. Kayla staat verder niet graag in de spotlights.
    Familie: Ze is enig kind, haar ouders werken meestal en ze is nu op zichzelf gaan wonen in Londen. Eigenlijk spreekt ze de rest van haar familie helemaal nooit.
    Verleden: Kayla heeft een lange tijd aan de drugs gezeten, ze wilde het eigenlijk niet en ze wist het ook niet. Maar zogenaamde "vrienden" dwongen haar eht de eerste keer te proberen zodat ze haar meer konden verkopen. Ze is er nu vanaf maar is soms nog steeds eens duizelig omdat het haar gezondheid heeft aangetast.
    Extra:
    Waarschuwen: Ja


    *Meisje is Ashley Benson*

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 15:52 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: vriendin Harry
    Volledige Naam: Demetria Avalon Smith
    Bijnaam: Demi en voor Harry Ava
    Geboortedatum: 16-12-1994
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk (Emma Watson): klik
    Met haar blond bruine haren en bruine ogen heeft ze Harry volledig ingepakt. Haar schattige glimlach en haar mysterieuze blik maken het helemaal compleet. Demitria weegt 50 kg en is 1.68m groot. Haar bouw is sportief en dat is ook logisch. Haar haar glinstert in de zon en straalt volume uit. Haar huid is naar de bleke kant toe, maar een beetje in de zon gaan liggen en ze is al wat bruiner.
    Karakter: Ze is lief en dat weet iedereen, want de ene vertrouwt haar, de andere maakt gebruik van haar. Iedereen kan alles aan haar vertellen. Ze is dan ook echt te vertrouwen. Ook is ze erg vriendelijk en neemt het vaak op voor de zwakkere, maar ze is ook zeer avontuurlijk en dat zou je niet altijd van haar zeggen. Voor geen enkel avontuur deinst ze terug, als ze dan feest is ze ook een echt feestbeest, wild child.
    Familie: Haar broer is overbeschermend en daarom ging de relatie in het begin niet zo goed tussen Harry en Demi. Want Conard beschermde zijn zusje te veel. Maar Harry werd goedgekeurd en er waren geen problemen meer. De ouders van Demi zijn zeer streng en eisen veel van hun kinderen. Demi heeft het dan ook vaak moeilijk, want haar jongere zusje is perfect en zij niet. Ook Conard heeft het er moeilijk mee, dat zijn ouders zo streng en perfectionistisch zijn. Hij verdedigt dan ook elke keer dat ze Demi eens een preek geven. Hij vindt dat ze te hard zijn. Daarom heeft hij besloten te verhuizen en zijn zusje Demi mee te nemen. De band met haar ouders is dus niet al te best. Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ze goed gestudeerd heeft.
    Verleden: Haar beste vriendin is gestorven en dat heeft ze nooit echt kunnen verwerken. Kanker heeft Harmony Delia Rose getroffen en vernield. Demi heeft haar beste vriendin zien aftakelen. Door het verlies van haar BF vertrouwt ze niemand meer behalve Harry en haar broer en ze heeft het ook moeilijk om hier over te praten.
    Extra: Haar hobby's is zeilen.
    Waarschuwen: jups

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:36 ]

    Ik ga mij als ik thuis ben nog eens achter wat rollen zetten sé c:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Heeft er nog iemand rollen? (;


    You're nothing without a dream.

    Welke heb je nog nodig? xd


    ' Nyctophilia '

    Ik ben er altijd om rollen te maken :P
    Wat heb je nodig, lief?


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Welke heb je nog nodig? Het maakt mij namelijk niet echt uit welke rol xD.


    Don't worry, you won't be lonely

    Eevee schreef:
    Welke heb je nog nodig? xd

    Kies maar (; , misschien Hoofdpersonage, of de beste vriendin?


    You're nothing without a dream.