• Ik heb eindelijk mijn broer over gehaald om De hongerspelen te lezen, mijn lievelingsboek. Nu wens ik dat ik dat nooit had gedaan.

    De hele plastiek die over de kaft zat is los, hij maakt ezelsoren en wanneer hij klaar is met lezen, legt hij het boek open zodat er kreukels in komen. Ik haat dit echt zo hard want ik doe altijd erg veel moeite om mijn boeken (en dan vooral mijn favoriete) in een goede staat te houden.

    I could kill him right now...
    Nog iemand zo irritante broers/zussen die je wel kan slaan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eis dat hij nieuwe koopt.:Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laat hem maar een nieuwe kopen, bah. Je hoort met respect om te gaan bij boeken. Mijn broer leest niet, maar ik kan hem elke dag slaan. Geloof mij maar.


    Pretty is just a pretty word.

    Als mijn broertje mijn boeken zou vernielen, zorg ik er wel voor dat hij een nieuwe koopt. Er is altijd wel een manier.. (pirate)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Serieus, ik zou hem echt een nieuwe laten kopen. Ga desnoods naar je ma en toon je boek.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nieuwe kopen zit er niet in, zoiets doet hij toch niet voor me.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nieuwe kopen zit er niet in, zoiets doet hij toch niet voor me.


    Daar hebben we ouders voor? Ik vind echt dat hij een nieuwe moet kopen, en leen hem dus nooit meer iets uit.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frodo schreef:
    Nieuwe kopen zit er niet in, zoiets doet hij toch niet voor me.

    Ik heb daar een woord voor: chantage :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook zo'n vriendin die al haar boeken in een goede staat wilt behouden. En om eerlijk te zijn vind ik dat onzin. Je koopt een boek toch om te lezen, dus waarom er zo voorzichtig mee omgaan? (': Ik vind verslonden boeken er trouwens leuker uitzien, dan zie je tenminste dat ze vaak gelezen zijn. Achja, dat is mijn mening natuurlijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn zus had mijn boeken van Twilight gelezen... En die kwamen ook behoorlijk gekreukeld terug D: Al is het eerste deel door mijzelf behoorlijk afgetuigd omdat ik hem al zo vaak heb gelezen, haha!


    Believe in yourself.

    Meteor schreef:
    Eis dat hij nieuwe koopt.:Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    'k Vind juist dat een boek eruit moet zien, alsof 'ie gelezen is! Daarom ga ik vrolijk door met het vouwen van ezelsoren! :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan je niet naar je ouders gaan? Klinkt misschien kinderachtig maar zo mag hij niet om gaan met iets wat van jou is. Als het nou zijn eigen boek was geweest, was het een ander verhaal geweest.


    Physics is awesome

    geen last van als enig kind, maar ik ken het probleem als ik mijn boeken uitleen hoop ik ook altijd dat ik ze niet al te gehavend terugkrijg. Hoewel ik moet bekennen dat mijn paperbacks er behoorlijk afgelezen uitzien door mijn toedoen.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Same problem here, believe me, I know what you're going through. Al doen bijna alle mensen in mijn omgeving (die ik ken dan) het en daarom leen ik dus ook (bijna) nooit boeken uit.
    Anders ga ik echt flippen en eis ik dus gewoon dat ze een nieuwe kopen. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.